ابن سعید
خادم
اتنی دردناک باتیں مت کریں ورنہ مہدی بھائی سے اس پر کوئی شعر سرزد بلکہ خطا ہو جائے گا۔پہلے کیاکم امتحان تھے.........غریب الدیاری، اہلیان محفل کی شب و روز ناز برداری ، مسلسل شب بیداری اور اب یہ ...........
اتنی دردناک باتیں مت کریں ورنہ مہدی بھائی سے اس پر کوئی شعر سرزد بلکہ خطا ہو جائے گا۔پہلے کیاکم امتحان تھے.........غریب الدیاری، اہلیان محفل کی شب و روز ناز برداری ، مسلسل شب بیداری اور اب یہ ...........
بس ایسا نہ ہو کہ "دروغش از دروازہ ی شہر تو نمیاد"آپ تو ایسے فاتحانہ انداز میں فرما رہے ہیں جیسے آپ کے خیال میں ننھی پری کو صدیاں لگ جائیں گی اس کی تشریح میں۔ ابھی دیکھتے جائیے کیا جواب وارد ہونے کو ہے۔
قوافی ویسے ہی خود فراہم کر دیے ہیںاتنی دردناک باتیں مت کریں ورنہ مہدی بھائی سے اس پر کوئی شعر سرزد بلکہ خطا ہو جائے گا۔
پھر تو ہم یہی کہیں گے کہ آپ ابھی ہماری ننھی پری کی صلاحتیوں پر ایمان نہیں لائے!بس ایسا نہ ہو کہ "دروغش از دروازہ ی شہر تو نمیاد"
قوافی کے سہارے اشعار کی عمارت کھڑی کرنے کے بجائے تخیل کی بنیاد کو اہم جانیں، قوافی تو پاؤں کی جوتیوں کی مانند زیر پا رقصاں ہوں!قوافی ویسے ہی خود فراہم کر دیے ہیں
کون کافر ایمان کا انکار کرتا ہے حضور؟! ایماناً وتصدیقا ہو تو!پھر تو ہم یہی کہیں گے کہ آپ ابھی ہماری ننھی پری کی صلاحتیوں پر ایمان نہیں لائے!
ہم بیخود نہیں کہتے کہ:قوافی کے سہارے اشعار کی عمارت کھڑی کرنے کے بجائے تخیل کی بنیاد کو اہم جانیں، قوافی تو پاؤں کی جوتیوں کی مانند زیر پا رقصاں ہوں!
اسیں پرونٹھے نال ککڑ دی ماس کھا رہے ہیں۔
آپ تب تک یہ بے پرکیاں ملاحظہ فرمائیں۔ اس لڑی میں دور آگے جا کر ننھی پری کی بے پرکیاں بھی نظر نواز ہوں گی۔انہیں ہم نے شعر کی تشریح میں لگا دیا ہے حضور!!
یہ شعر تو کئی محفلین ارباب سخن پر سزاوار ہونے کا شرف رکھتا ہے۔ہم بیخود نہیں کہتے کہ:
اگر ہم بزم میں آئیں، نہ دیکھو تم ہمیں مہدی
سرِ محفل کھڑے صدہا، خدایانِ سخن دیکھو
یہ رباعی ہے۔ ۔ واہ یہ تو مجھے معلوم ہی نہیں تھا کیا خوب کہا آپ نے یہ رباعی ہے۔۔ بھئی واہ!عمریست که سرگرم ِ بیان ِ هیچیم
طومارگشای داستان ِ هیچیم
با نامی از آن میان، ز ما قانع باش
ما قاصد ِ پیغام ِ جهان ِ هیچیم
یہ رباعی ہے۔
تو آپ کو چھڑانے کے لیے وکیل کرنا پڑے گا کیا؟
وہ اب بھی ہوتے ہیں، بس ایک امتحان کی تیاری میں گرفتار ہیں۔
جی بھیا سمجھ گئیbig bang is from initial to final and big crunch is vice versa to it, big bang is expansion of universe and big crunch is something like a possible scenario of the end game of our universe ........some way, w might say that it is final to initial....
یہ خودساختہ تشریح اس کی مکمل اور درست تصویر تو نہیں ہے.............لیکن اسی سے ملتا جلتا تھا......چند ماہ قبل مصر کے ایک سائنسدان نے ایک حدیث مبارکہ کو جدید سائنسی حقائق سے تطبیق دیتے ہوئے اس کا تذکرہ کیا تھا.........تب پڑھا تھا
اس وقت تو حضور کے لیے داغا ہے!یہ شعر تو کئی محفلین ارباب سخن پر سزاوار ہونے کا شرف رکھتا ہے۔
اس کی تشریح درکار تھی!!یہ رباعی ہے۔ ۔ واہ یہ تو مجھے معلوم ہی نہیں تھا کیا خوب کہا آپ نے یہ رباعی ہے۔۔ بھئی واہ!
تو اس رباعی کو کیا شعر میں تبدیل کرنا ہے؟
آپ تو ایسے فاتحانہ انداز میں فرما رہے ہیں جیسے آپ کے خیال میں ننھی پری کو صدیاں لگ جائیں گی اس کی تشریح میں۔ ابھی دیکھتے جائیے کیا جواب وارد ہونے کو ہے۔
اس کی تشریح درکار تھی!!
جی جی بھیا اور مہدی بھائی خود کو کافر بھی کہہ رہے تھےپھر تو ہم یہی کہیں گے کہ آپ ابھی ہماری ننھی پری کی صلاحتیوں پر ایمان نہیں لائے!