توصیف یوسف مغل
محفلین
کب سوچنا شروع کرنا ہےکیوں نہیں, با لکل ایسا ہی ہے.
انکل آپ گہرائی میں جاکر سوچتے ہیں اور میں نے تو ابھی سوچنا بھی شروع نہیں کیا. ☺
کب سوچنا شروع کرنا ہےکیوں نہیں, با لکل ایسا ہی ہے.
انکل آپ گہرائی میں جاکر سوچتے ہیں اور میں نے تو ابھی سوچنا بھی شروع نہیں کیا. ☺
شکر یہمٹی کی محبت میں ہم آشفتہ سروں نے
وہ قرض اُتارے ہیں جو واجب بھی نہیں تھے
.............
خوش آمدید فاطمہ بتول
سوچنا کل ہی شروع کر دیا تھا مگر نہیں معلوم کہ سوچ کا معاملات کی گہرائی تک جاتے جاتے کتنا وقت لگ جاےکب سوچنا شروع کرنا ہے
شکریہاردو محفل میں خوش آمدید
انکل آپ گہرائی میں جاکر سوچتے ہیں اور میں نے تو ابھی سوچنا بھی شروع نہیں کیا. ☺
میری محترم بٹیاسوچنا کل ہی شروع کر دیا تھا مگر نہیں معلوم کہ سوچ کا معاملات کی گہرائی تک جاتے جاتے کتنا وقت لگ جاے
امید ہے کہ اس اسیری سے نجات مل جائے گی جلد ہی.جگنو کی خواہش میں مشعل ہاتھ لگ گئی ہے۔میری محترم بٹیا
سوچ اچھی ہوتی ہے سوچنا ضرور چاہیئے ۔۔
سوچنے والے ہی اپنے " معاملات " کو سلجھانے کے لیے " شعور لاشعور حتی کہ تحت الشعور " کی گہرائی سے علم کے وہ موتی تلاش لاتے ہیں ۔
جو نہ صرف ان کی اپنی ذات کو جگمگا دیتے ہیں ۔ بلکہ اپنے پاس کو بھی اپنے اجالے سے روشن کر دیتے ہیں ۔۔۔
سوچ کو آزاد رکھنا بہتر ۔ اگر سوچ پر زبردستی کی جائے تو پھر سوچ اپنا اسیر کر مفلوج سا کر دیتی ہے ۔
اللہ سوہنا آپ پر مہربان رہے آپ کو سوچ کی اسیری سے دور رکھے آمین
بہت دعائیں
یہ مریم افتخار ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔وہی ۔۔۔۔۔۔۔۔لٹل سائنس دان ۔۔۔۔۔۔ہی ہیں نا؟مطلب دونوں سہیلیاں ہیں فورم کے باہر بھی ۔۔
یہ تو وہی بتاسکیں گییہ مریم افتخار ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔وہی ۔۔۔۔۔۔۔۔لٹل سائنس دان ۔۔۔۔۔۔ہی ہیں نا؟
مریم وہی ہیں مگر وہ کہ رہی ہیں کہ وہ لٹل ہیں نہ ہی سائنس دان .یہ مریم افتخار ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔وہی ۔۔۔۔۔۔۔۔لٹل سائنس دان ۔۔۔۔۔۔ہی ہیں نا؟
میں بتاؤں یا آپ فاطمہ کی رائے کو مستند مانیں گے؟یہ تو وہی بتاسکیں گی
شکر ہے کسی سائنسدان نے سُن نہیں لِیا۔۔۔۔ ورنہ محمود ایاز کی ایک ہی صف میں پیشی ہو جانی ہے ۔یہ مریم افتخار ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔وہی ۔۔۔۔۔۔۔۔لٹل سائنس دان ۔۔۔۔۔۔ہی ہیں نا؟
فاطمہ! میرا آدھا بیان بدل دیا بہنی! تینوں اللہ پُچھے۔۔۔!مریم وہی ہیں مگر وہ کہ رہی ہیں کہ وہ لٹل ہیں نہ ہی سائنس دان .
بھئی جب آپ نے انہیں ’’آپا‘‘ مان لیا ہے تو ہماری کیا مجال کہ ان کی رائے کو مستند نہ جانیںمیں بتاؤں یا آپ فاطمہ کی رائے کو مستند مانیں گے؟
ارے۔۔۔ ادھر آپ ان کی رائے کو مستند ماننے کو کہہ رہی ہیں تو ادھر خود ہی بتارہیں کہ آدھا بیان بدل دیا گیا ہےفاطمہ! میرا آدھا بیان بدل دیا بہنی! تینوں اللہ پُچھے۔۔۔!
آپ کا بیان مناسب الفاظ میں بیان کر دیا آپ کو تو خوش ہونا چاہیے..فاطمہ! میرا آدھا بیان بدل دیا بہنی! تینوں اللہ پُچھے۔۔۔!
خدارا آپا مت کہیں. بہنا مان لیںبھئی جب آپ نے انہیں ’’آپا‘‘ مان لیا ہے تو ہماری کیا مجال کہ ان کی رائے کو مستند نہ جانیں
میں نے نہیں کہا ۔ سچی۔۔۔۔۔ بلکہ مریم بہنا نے ہی کہا ہے۔خدارا آپا مت کہیں. بہنا مان لیں