یو ایس بائیو لوجیکل وار

محمد سعد

محفلین
راتوں رات کیے جانے والے کاموں کا یہی نتیجہ نکلتا ہے...
ویسے حد ہوگئی یعنی کہ...
چوروں کو پڑ گئے مور!!!
پھر آپ لوگ کہتے ہیں یہودی سازشی قوم نہیں ہے۔ ایسی اخلاقی تنزلیاں یہودیوں کی تاریخ کا درخشندہ باب ہے۔
جو قوم اپنے پیغمبروں تک کو نہ بخشے ان کا دفاع کرنا خود ایک فکری اور اخلاقی پستی کی علامت ہے۔
میری گزارش تو بس اتنی ہے کہ ان کی قابلیت کو اوور ایسٹیمیٹ کرنے کی کوئی ضرورت نہیں کہ غیر ضروری کریڈٹ ان کے کھاتے میں ڈال کر انہیں کوئی بڑی توپ سمجھتے رہیں۔ :rolleyes:
 

محمد سعد

محفلین
بہت خوب!

بہت متوازن تبصرہ!

مسئلہ یہ ہے کہ مسلمان دن بہ دن پسپائی کا شکار ہو رہے ہیں اور ان کے رہبرانِ ملت اس قابل نہیں کہ مسلمانوں کو اس صورتحال سے نکال سکیں۔ سو ایک کشاکش ہے اور اس کشاکش میں محض تماشہ دیکھنے والے بے بس لوگ قیاس آرائی کا ہی سہارا لیا کرتے ہیں۔ اور یہ کہ اکثر اوقات اُن کے بدترین خدشات حقیقت کا روپ دھار کر اُن کے سامنے آ جاتے ہیں۔

سادی سی بات ہے کہ امت مسلمہ کو باکردار اور باعمل رہنماؤں کی ضرورت ہے جو کہ فی الحال نایاب ہیں
اس بارے میں کئی ماہرین کہتے ہیں کہ انسان جب محسوس کرتا ہے کہ حالات اس کے اختیار سے بالکل ہی باہر ہیں تو وہ اپنے آس پاس ہونے والے رینڈم واقعات کے پیچھے بھی "ایجنسی" یا "ارادے" کی تلاش شروع کر دیتا ہے۔ جس کو آپ نے ان الفاظ میں بہت خوبی کے ساتھ بیان کیا کہ "اس کشاکش میں محض تماشہ دیکھنے والے بے بس لوگ قیاس آرائی کا ہی سہارا لیا کرتے ہیں"۔
 
آخری تدوین:

ایم اے

معطل
میری گزارش تو بس اتنی ہے کہ ان کی قابلیت کو اوور ایسٹیمیٹ کرنے کی کوئی ضرورت نہیں کہ غیر ضروری کریڈٹ ان کے کھاتے میں ڈال کر انہیں کوئی بڑی توپ سمجھتے رہیں۔ :rolleyes:
اصولآ تو چوری، قتل وغارت، قبضہ گیری، لوٹ مار، وئیپنز آف ماس ڈسٹرکشن والی آئی کیو اور دوسرے ممالک کے معاملات میں ہرممکن دخل اندازی کوئی قابلیت نہیں کہ اسے اوور اسٹیمیٹ کیا جائے۔
 

محمد سعد

محفلین
اس بارے میں کئی ماہرین کہتے ہیں کہ انسان جب محسوس کرتا ہے کہ حالات اس کے اختیار سے بالکل ہی باہر ہیں تو وہ اپنے آس پاس ہونے والے رینڈم واقعات کے پیچھے بھی "ایجنسی" یا "ارادے" کی تلاش شروع کر دیتا ہے۔ جس کو آپ نے ان الفاظ میں بہت خوبی کے ساتھ بیان کیا کہ "اس کشاکش میں محض تماشہ دیکھنے والے بے بس لوگ قیاس آرائی کا ہی سہارا لیا کرتے ہیں"۔
اسی پر مزید اضافہ:

Whitson, J. A., Galinsky, A. D., & Kay, A. (2015). The emotional roots of conspiratorial perceptions, system justification, and belief in the paranormal. Journal of Experimental Social Psychology, 56, 89–95.
The emotional roots of conspiratorial perceptions...

Highlights
  • Uncertain emotions activate a need to imbue the world with order and structure.
  • They increase government defense and belief in conspiracies and the paranormal.
  • Only the uncertainty of emotions and not their valence affects compensatory control.
 

الف نظامی

لائبریرین
اسی پر مزید اضافہ:

Whitson, J. A., Galinsky, A. D., & Kay, A. (2015). The emotional roots of conspiratorial perceptions, system justification, and belief in the paranormal. Journal of Experimental Social Psychology, 56, 89–95.
The emotional roots of conspiratorial perceptions...

Highlights
  • Uncertain emotions activate a need to imbue the world with order and structure.
  • They increase government defense and belief in conspiracies and the paranormal.
  • Only the uncertainty of emotions and not their valence affects compensatory control.
اس موضوع پر 10 مقالے پڑھیں اور ریسرچ گیپ معلوم کریں
 

ایم اے

معطل
اس موضوع پر 10 مقالے پڑھیں اور ریسرچ گیپ معلوم کریں
پیرانارمیلیٹی اور حقیقت دو الگ موضوعات ہیں۔
مثلا یہودیوں کی تاریخ اخلاقی تنزلی، قتل وغارت، انبیاء کے خلاف سازشوں، دوسروں کو کمزور رکھنے کی جستجو اور جدید دور میں استعماری ہتھکنڈوں سے معنون ہے۔ چوں کہ اس حوالے سے ثبوت موجود ہیں لہذا حقیقت ہونے کی بنا پر اس کا تعلق پیرانارمیلیٹی سے نہیں ہوسکتا۔
البتہ محمد سعد نے یہاں پیرانارمیلیٹی کا ذکر کیوں کیا، یہ وہ بہتر بتاسکتے ہیں۔
 

الف نظامی

لائبریرین
مذہب اور لامذہب میں بنیادی فرق یہ ہے کہ لامذہبیت انسان کے اندر شکوک و شبہات ، وسوسے اور غیر یقینی احساسات کو جنم دیتی ہے۔ جبکہ مذہب تمام احساسات ، خیالات ، تصورات اور زندگی کے اعمال کو ایک قائم بالذات اور مستقل ہستی سے وابستہ کر دیتا ہے۔
(قلندر بابا اولیاء بحوالہ کتاب وقت صفحہ 218
 

محمد سعد

محفلین
اس موضوع پر 10 مقالے پڑھیں اور ریسرچ گیپ معلوم کریں

2. "Belief in conspiracy theories appears to be driven by motives that can be characterized as epistemic (understanding one’s environment), existential (being safe and in control of one’s environment), and social (maintaining a positive image of the self and the social group)."

Douglas, K. M., Sutton, R. M., & Cichocka, A. (2017). The Psychology of Conspiracy Theories. Current Directions in Psychological Science, 26(6), 538–542.
SAGE Journals: Your gateway to world-class research journals

3. "Specifically, Douglas, Sutton and Cichocka (2017) argued that people aredrawn to conspiracy theories when—compared withnonconspiracy explanations—they seem tosatisfy important social psychologicalmotives that can be characterised as epistemic (e.g., the desire for understanding, accuracy, and subjective certainty), existential (e.g., the desire for control and security), and social (e.g., the desire to maintain a positive image of the self or group). We outline each of these motives in turn, highlighting evidence that people are drawn to conspiracy theories for these reasonsin particular, and not because they will simply believe anythingthey hear."

Douglas, K., Sutton, R. M., & Cichocka, A. (2019). Belief in conspiracy theories: Looking beyond gullibility. In The Social Psychology of Gullibility (pp. 61-76). Routledge.
http://www.sydneysymposium.unsw.edu.au/2018/chapters/DouglasSSSP2018.pdf

4. "Evidence suggests that the aversive feelings that people experience when in crisis-fear, uncertainty, and the feeling of being out of control-stimulate a motivation to make sense of the situation, increasing the likelihood of perceiving conspiracies in social situations."

van Prooijen, J.-W., & Douglas, K. M. (2017). Conspiracy theories as part of history: The role of societal crisis situations. Memory Studies, 10(3), 323–333.
SAGE Journals: Your gateway to world-class research journals

5. "People endorse conspiracy theories particularly when they experience existential threat, that is, feelings of anxiety or uncertainty often because of distressing societal events. At the same time, such feelings also often lead people to support groups frequently implicated in conspiracy theories (e.g., the government). ...... Moreover, once formed conspiracy theories are not functional to reduce feelings of existential threat; instead, conspiracy theories can be a source of existential threat in itself, stimulating further conspiracy theorizing and contributing to a generalized conspiracist mindset."

van Prooijen, J.-W. (2020). An existential threat model of conspiracy theories. European Psychologist, 25(1), 16–25.
https://psycnet.apa.org/record/2019-76840-001

باقی کے پانچ آپ خود پڑھ لیجیے گا۔
 

الف نظامی

لائبریرین
2. "Belief in conspiracy theories appears to be driven by motives that can be characterized as epistemic (understanding one’s environment), existential (being safe and in control of one’s environment), and social (maintaining a positive image of the self and the social group)."

Douglas, K. M., Sutton, R. M., & Cichocka, A. (2017). The Psychology of Conspiracy Theories. Current Directions in Psychological Science, 26(6), 538–542.
SAGE Journals: Your gateway to world-class research journals

3. "Specifically, Douglas, Sutton and Cichocka (2017) argued that people aredrawn to conspiracy theories when—compared withnonconspiracy explanations—they seem tosatisfy important social psychologicalmotives that can be characterised as epistemic (e.g., the desire for understanding, accuracy, and subjective certainty), existential (e.g., the desire for control and security), and social (e.g., the desire to maintain a positive image of the self or group). We outline each of these motives in turn, highlighting evidence that people are drawn to conspiracy theories for these reasonsin particular, and not because they will simply believe anythingthey hear."

Douglas, K., Sutton, R. M., & Cichocka, A. (2019). Belief in conspiracy theories: Looking beyond gullibility. In The Social Psychology of Gullibility (pp. 61-76). Routledge.
http://www.sydneysymposium.unsw.edu.au/2018/chapters/DouglasSSSP2018.pdf

4. "Evidence suggests that the aversive feelings that people experience when in crisis-fear, uncertainty, and the feeling of being out of control-stimulate a motivation to make sense of the situation, increasing the likelihood of perceiving conspiracies in social situations."

van Prooijen, J.-W., & Douglas, K. M. (2017). Conspiracy theories as part of history: The role of societal crisis situations. Memory Studies, 10(3), 323–333.
SAGE Journals: Your gateway to world-class research journals

5. "People endorse conspiracy theories particularly when they experience existential threat, that is, feelings of anxiety or uncertainty often because of distressing societal events. At the same time, such feelings also often lead people to support groups frequently implicated in conspiracy theories (e.g., the government). ...... Moreover, once formed conspiracy theories are not functional to reduce feelings of existential threat; instead, conspiracy theories can be a source of existential threat in itself, stimulating further conspiracy theorizing and contributing to a generalized conspiracist mindset."

van Prooijen, J.-W. (2020). An existential threat model of conspiracy theories. European Psychologist, 25(1), 16–25.
https://psycnet.apa.org/record/2019-76840-001

باقی کے پانچ آپ خود پڑھ لیجیے گا۔
پڑھنا بہت اوکھا کام ہے۔ اسائنمنٹ حل کرنی ہو تو الگ بات ہے۔
 

الف نظامی

لائبریرین
ڈاکٹر محمد مشتاق لکھتے ہیں:
کورونا: سازشی نظریات کیوں مسترد کیے جائیں؟
یہ بھی ایک فیشن بن چکا ہے کہ جہاں بھی مغربی آقاؤں، بالخصوص امریکا، پر زد پڑتی ہے، تو فوراً ہی "سازشی نظریہ"، "سازشی نظریہ" کی گردان شروع کردو۔
بھئی سازشی نظریہ ہی سہی، کیا سازشیں ہوتی نہیں ہیں؟
کیا امریکا اور دیگر مغربی آقا واقعی پاک پوتر ہیں کہ وہ انسانیت کے خلاف سازش کا سوچ ہی نہیں سکتے؟
کیا ہیروشیما و ناگاساکی پر ایٹم بم مریخ سے آنے والے ایلینز نے گرائے تھے؟
کیا جرمنی میں انسانوں پر طبی تجربات کےلیے کوئی جن بھوت آئے تھے؟
ابھی آپ کی آنکھوں کے سامنے افغانستان پر بموں کی ماں کس نے گرائی؟
کیا کیمیائی اور حیاتیاتی ہتھیار ان ممالک کی لیبارٹریز میں ہی نہیں بنتے؟
کیا سرمائے کی ہوس نے ان سے بارہا انتہائی غیر انسانی حرکتیں نہیں کروائیں؟
کیا غلبے کی خواہش نے انھیں بدترین مظالم پر آمادہ نہیں کیا؟
میں یہ نہیں کہتا کہ ہر سازشی نظریے پر آنکھیں بند کرکے ایمان لائیں لیکن سوال یہ ہے کہ سازشی نظریہ کہہ کر بہت ساری حقیقتوں سے آنکھیں کیسے چرائیں؟
کیا ہمارے یہ دوست ٹرمپ و من معہ پر ایمان بالغیب کی لذت حاصل کرچکے ہیں؟
 

محمد سعد

محفلین
ڈاکٹر محمد مشتاق لکھتے ہیں:
کورونا: سازشی نظریات کیوں مسترد کیے جائیں؟
یہ بھی ایک فیشن بن چکا ہے کہ جہاں بھی مغربی آقاؤں، بالخصوص امریکا، پر زد پڑتی ہے، تو فوراً ہی "سازشی نظریہ"، "سازشی نظریہ" کی گردان شروع کردو۔
بھئی سازشی نظریہ ہی سہی، کیا سازشیں ہوتی نہیں ہیں؟
کیا امریکا اور دیگر مغربی آقا واقعی پاک پوتر ہیں کہ وہ انسانیت کے خلاف سازش کا سوچ ہی نہیں سکتے؟
کیا ہیروشیما و ناگاساکی پر ایٹم بم مریخ سے آنے والے ایلینز نے گرائے تھے؟
کیا جرمنی میں انسانوں پر طبی تجربات کےلیے کوئی جن بھوت آئے تھے؟
ابھی آپ کی آنکھوں کے سامنے افغانستان پر بموں کی ماں کس نے گرائی؟
کیا کیمیائی اور حیاتیاتی ہتھیار ان ممالک کی لیبارٹریز میں ہی نہیں بنتے؟
کیا سرمائے کی ہوس نے ان سے بارہا انتہائی غیر انسانی حرکتیں نہیں کروائیں؟
کیا غلبے کی خواہش نے انھیں بدترین مظالم پر آمادہ نہیں کیا؟
میں یہ نہیں کہتا کہ ہر سازشی نظریے پر آنکھیں بند کرکے ایمان لائیں لیکن سوال یہ ہے کہ سازشی نظریہ کہہ کر بہت ساری حقیقتوں سے آنکھیں کیسے چرائیں؟
کیا ہمارے یہ دوست ٹرمپ و من معہ پر ایمان بالغیب کی لذت حاصل کرچکے ہیں؟

یہ سب جو واقعات ان صاحب نے گنوائے ہیں، یہ تاریخی ریکارڈ پر بمع ثبوتوں کے موجود ہیں۔ ان کو بنیاد بناتے ہوئے ایک ایسے موضوع پر سازش کے دعوے کیسے قبول کر لیے جائیں جس کا ماخذ فطرت میں صاف نظر آ رہا ہے؟
 

الف نظامی

لائبریرین
یہ سب جو واقعات ان صاحب نے گنوائے ہیں، یہ تاریخی ریکارڈ پر بمع ثبوتوں کے موجود ہیں۔ ان کو بنیاد بناتے ہوئے ایک ایسے موضوع پر سازش کے دعوے کیسے قبول کر لیے جائیں جس کا ماخذ فطرت میں صاف نظر آ رہا ہے؟
یہ بھی تاریخی ریکارڈ ثابت کرے گا۔ تھوڑا انتظار کیجیے۔
 

الف نظامی

لائبریرین
اصولآ تو چوری، قتل وغارت، قبضہ گیری، لوٹ مار، وئیپنز آف ماس ڈسٹرکشن والی آئی کیو اور دوسرے ممالک کے معاملات میں ہرممکن دخل اندازی کوئی قابلیت نہیں کہ اسے اوور اسٹیمیٹ کیا جائے۔
لیجیے جناب محفل پر آپ کے سگنیچر(قبضہ گیری):
1
2
3

سید عمران
محمد سعد
 
Top