سیما علی

لائبریرین
ط ایک حرف ہے جس کو ت نہیں کہہ سکتے۔
----
اگرچہ رنج و غم طاری ہونے سے انسان کو ایک طرح کی پستی محسوس ہوتی ہے لیکن میرا خیال ہے کہ اگر درد و غم اور رنج نہ ہوتے تو انسان اس مادی زندگی میں مست ہو کر روح کی گہرائیوں میں غوطہ نہ لگاتا اور نہ ہی اس میں دوسروں کے لیے درد دل پیدا ہوتا ، نہ اسے صبر سےتکمیل نفس کی مشق ہوتی۔

جن لوگوں کو مادی اسباب حیات کی فراوانی اور دنیاوی کامیابی سے ہمیشہ مسرت ہی محسوس ہوتی ہے ایسے لوگوں کا شعور نہایت سطحی ہوتا ہے اور وہ اسرار حیات سے بیگانہ ہوتے ہیں۔ محرومی و ناکامی سے دل پر چوٹ لگتی ہے جو چشم بصیرت کو وا کرتی ہے۔ چوٹ کھا کر دل زیادہ بصیر و علیم ہو جاتے ہیں غالبا درجہ حیات میں ان کی قیمت بڑھ جاتی ہے

تو بچا بچا کے نہ رکھ اسے تیرا آئینہ ہے وہ آئینہ
جو شکستہ ہو تو عزیز تر ہے نگاہ آئینہ ساز میں

غم و الم کی پستی بھی انسان کو بلند کرنے کا ایک لازمی ذریعہ ہے۔

بحوالہ : رین بسیرا ، الطاف سویرا
ابوالوفا حضرت صدیق احمد سیدوی رحمۃ اللہ علیہ کے خطوط و مضامین کا مجموعہ
ترتیب و تحقیق: لیفٹیننٹ کرنل الطاف محمود ہاشمی ، صفحہ 28
ضروری ہے نظامی صاحب آپکو
شکریہ کہنا
اس قدر خوبصورت
بات
شریک محفل کرنے کے لئے
سلامت رہیے
آمین
 

گُلِ یاسمیں

لائبریرین
صبح درخشاں کے حوالے سے ایک شعر سنائیں گے

ابھی کچھ اور شہر آرزو کے خار چننے دو
ہمیں صبح درخشاں کے سحر تک خواب بننے دو
 

گُلِ یاسمیں

لائبریرین
زبردست انعام پایا طوطے نے۔۔۔

مجھے لگتا ہے میرا نام لے کر چھیڑتا ہو گا
کہ طوطے کے لیے یہ چوریاں پہلے نہ ہوتی تھیں
 

گُلِ یاسمیں

لائبریرین
خیریت ہے سب آپا۔۔۔ بس تھوڑا غصہ آ رہا ہے تو شعروں پہ نکال رہے ہیں کیونکہ شیروں پہ نکالتے تو وہ دھاڑنے لگتے۔
 
آخری تدوین:

گُلِ یاسمیں

لائبریرین
حال کچھ اس طرح
اتنی اونچی اڑان سے لوٹا
روح زخمی ہے جسم گھائل ہے
میں ہوں اور میری شوخئ دل ہے
ضبط اظہار کے مقابل ہے
 

گُلِ یاسمیں

لائبریرین
تبدیلی آ گئی ہے۔۔۔ آج سے ثمرین کو چائے کے لیے آواز نہ دی جائے۔
"چائے اپنی اپنی" جا اصول لاگو ہو گیا ہے۔ ترمیم کی کوئی گنجائش نہیں۔
 

گُلِ یاسمیں

لائبریرین
پھیلاؤ ہے اک جبر مسلسل کا ہر اک سمت
کشتی کو بھنور سے جو نکلنے نہیں دیتا

لیکن اب ثمرین نے ٹھان لی ہے کہ چائے اور پتی کے بھنور سے نکل آئیں گی۔
 
Top