میں جب بھی سیرئیس بات کرتی ہوں سب لوگوں کو ہنسی کیوں آجاتی ہے @محمد اسامہ سرسری
ہنسانے والے لوگ جب سیریس ہوتے ہیں تو اور ہنسی آتی ہے۔
اس نون کی وجہ سے بہت لچکدار لفظ ہے فاعلن اور فعلن دونوں صورتوں میں حسب ضرورت ڈھل سکتا ہے ۔ شکریہ اور بہت آداب ۔رمضان کی برکتوں اور نیک خواہشات کے ساتھ ۔یہاں دیکھ لیجئے گا کہ نون کا غنہ کرنا جائز ہے یا نہیں۔ میرے پاس کوئی فوری حوالہ نہیں ہے۔
محمد خلیل الرحمٰن ، الف عین ، مزمل شیخ بسمل ، سید عاطف علی
رمضان کی برکتوں اور نیک خواہشات کے ساتھ ۔
(۴)سنو بچو! کہ اگلی چودھویں کی رات جب آئیتو ہر سُو چاند کی روپہلی کرنوں کی ضیا ٔ چھائیاکیلا نے کہیں جنگل کی اِک اُونچی پہاڑی پرصدا جنگل کے سارے بھیڑیوں کو دی کھڑے ہوکرسیَونی جھُنڈ کے سب بھیڑئیے آئے صدا سُن کروہ اپنے سارے بچّوں کو بھی لائے آج چُن چُن کراکیلا دیکھ کر چیخا، ’’ اے میرے بھیڑیو ! پیارو!‘‘’’ذرا تُم غور سے دیکھو، او میرے ساتھیو ! یارو!‘‘بنا کر دائرہ بیٹھے ، درندوں کی وہ مجلس میںسبھی تھے خون کے پیاسے، سبھی خونخوار تھے جِس میں’’مگر جنگلی درندوں کا بھی اِک قانون ہوتا ہے‘‘جو اِس قانون کو توڑے ہمیشہ خود ہی روتا ہےیہی قانون تھا اُس جھُنڈ کا، بچے وہاں لائیںکہ یوں پلّے یہ اُن کے، جھُنڈ میں شامِل کیے جائیںجب اُن کے سامنے بچّے یہ کھیلے، خوش ہوئے سب ہیمگر انسان کے بچّے کو دیکھا ، چونک اُٹھے سب ہییہ انسانوں کا بچّہ ہے ، یہاں کیا کرنے آیا ہے؟یہ انسانوں کا بچّہ ہے اِسے یاں کون لایا ہے؟اِسی اثناٗ میں بھُوکے شیر کی آواز یوں آئی’’ شکاری ہوں ، نوالہ یہ مِرا ہے، مجھ کو دو بھائی!‘‘تمہی جنگل کے ہو آزاد باسی یہ دِکھادو نا!تمہیں انسان کے بچے سے کیا مطلب بتادو نا!یہ سننا تھاکہ وہ چلّائے ہم آواز ہوکر سب
’’ہم اِس جنگل کے باسی ہیں ، ہمیں اِس شے سے کیا مطلب؟‘‘
میں بھی جنگلی کو معلنہ نون کے ساتھ ہی پسند کرتا ہوں۔ نور اللغات کیا عروضی طور پر سند کی حیثیت رکھتی ہے؟ مزمل شیخ بسمل
میں بھی جنگلی کو معلنہ نون کے ساتھ ہی پسند کرتا ہوں۔ نور اللغات کیا عروضی طور پر سند کی حیثیت رکھتی ہے؟@مزمل شیخ بسمل
شکریہ محترم سید عاطف علی بھائی! تدوین کردی ہے۔ذرا یہ غور سے سُن لیں جو ہیں سب حاضِر و ناظِر
ہیں اور حاضر کو ذرا دور کر نا شاید بہتر ہو کیوں کہ ہ اور ح اگر چہ ہم عجمیوں کے نزدیک ایک ہی ہوتے ہیں اس لئے اتنے قریب نہ ہوں تو شایدروانی اور بہتر ہو۔
یہ سننا تھا کہ بھالو کوُد کر یوں سامنے آیا
اور اک بھونچال کی مانند اُس نے سب کو چونکایا
یہاں یوں کی مناسبت سے کہ زیادہ فٹ لگ رہا ہے۔لہکن تکرار کی وجہ سے اور رکھا جاسکتا ہے ۔
کہیں ایسا نہ ہو کہ فیصلہ اُس کے خلاف آئے
یہاں بھی کہیں کے ساتھ کہ شاید زیادہ متناسب ہو
حوالہ جات کے لئے جو کتا ب میں نے آپ کو دی تھی اس سے آپ کو کافی مدد ملے گییہاں دیکھ لیجئے گا کہ نون کا غنہ کرنا جائز ہے یا نہیں۔ میرے پاس کوئی فوری حوالہ نہیں ہے۔
محمد خلیل الرحمٰن ، الف عین ، مزمل شیخ بسمل ، سید عاطف علی