احمدی جواب دیتے ہیں

جاسم محمد

محفلین
اگر جناح نے قادیانیوں کے متعلق کچھ ایسا ویسا کہا ہے، تو اس کا ثبوت بھی سامنے لانا چاہیے؛ ویسے کبھی پڑھا نہیں ہے کہ جناح نے قادیانیوں کو غیر مسلم قرار دیا ہو۔ اسی طرح، یہاں مودودی صاحب پر بھی الزام عائد کیے جا رہے ہیں، تاہم، کوئی قابل قدر دستاویزی ثبوت فراہم نہیں کیا گیا۔
یہ ممکن ہی نہیں ہے کہ قائد اعظم قادیانیوں کو غیر مسلم مانتے تھے وگرنہ قادیانی لیڈران کسی صورت تحریک پاکستان میں اتنی گرم جوشی سے حصہ نہ لیتے۔ قائد اعظم نے اپنی پہلی کابینہ میں قادیانی ظفراللہ خان کو ملک کا پہلا وزیر خارجہ بنایا تھا۔ اور قائد مخالف علما کرام کو اس پر بھی اعتراض تھا۔
 

آصف اثر

معطل
یہ ممکن ہی نہیں ہے کہ قائد اعظم قادیانیوں کو غیر مسلم مانتے تھے وگرنہ قادیانی لیڈران کسی صورت تحریک پاکستان میں اتنی گرم جوشی سے حصہ نہ لیتے۔ قائد اعظم نے اپنی پہلی کابینہ میں قادیانی ظفراللہ خان کو ملک کا پہلا وزیر خارجہ بنایا تھا۔
بھائی اس بندے کا مذہب سے کیا واسطہ تھا، وہ ایک وکیل تھے اور پھر سیاستدان۔ وہ شرعی علوم کے ماہر ہوتے تو کوئی بات تھی، اور نہ اُن حالات میں وہ اس حوالے سے کچھ پڑھ سکتے تھے۔
 

الف نظامی

لائبریرین
یہ ممکن ہی نہیں ہے کہ قائد اعظم قادیانیوں کو غیر مسلم مانتے تھے
کیا قائد اعظم نے قادیانیوں کو مسلمان کہا ہے؟
کلمہ طیبہ میں توحید کے بعد نبی پاک کی رسالت کا ذکر ہے اور جب کہ حضرت محمدﷺ کے بعد کوئی نبی نہیں۔
مرزا کا ذکر کہیں نہیں۔
 

الف نظامی

لائبریرین

آصف اثر

معطل

جاسم محمد

محفلین
بھائی اس بندے کا مذہب سے کیا واسطہ تھا، وہ ایک وکیل تھے اور پھر سیاستدان۔ وہ شرعی علوم کے ماہر ہوتے تو کوئی بات تھی، اور نہ اُن حالات میں وہ اس حوالے سے کچھ پڑھ سکتے تھے۔
متفق۔ ملک بنانے اور ملک چلانے کا کسی شخص کے مذہب سے کیا تعلق واسطہ؟ قائد اعظم اس نکتہ کو اچھی طرح سمجھتے تھے۔ اسی لئے انہوں نے اپنی پہلی کابینہ میں ممبران کا مذہب دیکھے بغیر صرف ان کی قابلیت کی بنیاد پر بھرتیاں کی۔
علما کرام قائد کی اس پالیسی کے سخت خلاف تھے اور آج ان کی قرارداد مقاصد سے شروع کیے ہوئے سلسلہ کے نتائج سب کے سامنے ہیں۔
 

جاسم محمد

محفلین
کیا قائد اعظم نے قادیانیوں کو مسلمان کہا ہے؟
کلمہ طیبہ میں توحید کے بعد نبی پاک کی رسالت کا ذکر ہے اور جب کہ حضرت محمدﷺ کے بعد کوئی نبی نہیں۔
مرزا کا ذکر کہیں نہیں۔
مسلمان کہا نہیں ہوگا لیکن کافر بھی نہیں کہا۔ دراصل قائد کو تحریک پاکستان میں شامل لیڈران کے مذہب سے کچھ لینا نہیں تھا۔ آپ ہندوستان کی اقلیتوں کے لیڈر تھے اور ان کے حقوق کے تحفظ کیلئے پاکستان بنانا چاہتے تھے۔ ان کو کیا معلوم تھا کہ ان کی وفات کے چند ماہ بعد ہندوستان کی مسلم اقلیت اکثریت بن کر کیا گل کھلائی گی۔
 

م حمزہ

محفلین
قائد اعظم تو اس لڑی کا موضوع ہی نہیں تھے۔ ان سے متعلق ایک منگھڑت اور جھوٹا فقرہ منسوب کرکے قادیانی مخالف پراپگنڈہ کرنے کی کوشش کی گئی۔ اور جب اس کا جواب اس وقت کے علما کرام سے قائد کے متعلق ارشادات سے دیا گیا تو بجائے شرمندہ ہونے کے الٹا یہ الزام لگایا جا رہا ہے کہ ثبوت نہیں دیے۔ کیا آپ نے قائد اعظم سے متعلق اس جھوٹے بیان لگانے پر کوئی ثبوت مانگا؟
آپ کہاں کی بات کو کہاں لے جاتے ہو؟
مجھے اس سے کوئی غرض نہیں کہ جناح صاحب کے قادیانیوں کے متعلق خیالات کیا تھے۔ کیوں کہ قادیانی غیر مسلم ہیں۔ یہ امت مسلمہ کے ہر ذی شعور آدمی کا ایمان ہے۔
آپ کا سفید جھوٹ:
۔" تاہم مودودی بھی مفتی محمود اور دوسرے علما کی طرح کانگریسی ہندو رہنماؤں کی حکمرانی کے نیچے کام کرنے کو ہمہ وقت تیار تھے"
ثبوت کا متقاضی ہے۔

ایک بات تو صاف ہوگئی کہ آپ اکثر و بیشتر ایسے مسائل چھیڑتے رہتے ہو جن سے آپ کو فتنہ پیدا ہونے کی رتی بھر بھی امید ہوتی ہے۔
 

آصف اثر

معطل
ملک بنانے اور ملک چلانے کا کسی شخص کے مذہب سے کیا تعلق واسطہ؟ قائد اعظم اس نکتہ کو اچھی طرح سمجھتے تھے۔ اسی لئے انہوں نے اپنی پہلی کابینہ میں ممبران کا مذہب دیکھے بغیر صرف ان کی قابلیت کی بنیاد پر بھرتیاں کی۔
مسئلہ ملک کا بنانے یا چلانے کا نہیں بلکہ اس میں لاگو قوانین کا ہوتا ہے۔ اگر کل کوئی نام نہاد مسلمان پارلیمنٹیرئن یا سینیٹر کوئی غیر شرعی قانون بنائے یا پاس کرے تو بھی اُن کو پاکستان کے مسلمانوں سے مزاحمت کا سامنا کرنا ہوگا چہ جائیکہ کوئی غیرمسلم ایسا کرے۔ مزید یہ کہ جو جتنا زیادہ اہم عہدے پر پہنچتا ہے، اتنے ہی اس کے اختیارات بڑھتے اور طاقتور ہوتے جاتے ہیں لہذا کسی غیر مسلم کا اہم عہدے پر پہنچنا زیادہ خطرناک یا مکمل تباہ کن ہوسکتا ہے۔ یہ اٹل حقیقت ہے۔ ہوائی باتوں سے کچھ نہیں ہوتا۔
 
آخری تدوین:

جاسم محمد

محفلین
اگر کل کوئی نام نہاد مسلمان پارلیمنٹیرئن یا سینیٹر کوئی غیر شرعی قانون بنائے یا پاس کرے
یہ کیسے ممکن ہے؟ غیر مسلم بیشک قراردادیں پیش کرتے رہیں۔ وہ تب ہی پاس ہوں گی جب مسلم اکثریت ان کو ووٹ دے گی۔ جیسے کچھ ماہ قبل تحریک انصاف کے ایک ہندو رکن نے شراب پر پابندی کا قانون ٹیبل کروایا تھا اور ان کی اپنی ہی پارٹی نے اس بل کو مسترد کر دیا تھا۔
ملک میں واضح مسلم اکثریت ہونے باوجود غیر مسلموں سے اتنا غیر یقینی خوف سمجھ سے بالا تر ہے۔
 

آصف اثر

معطل
یہ کیسے ممکن ہے؟ غیر مسلم بیشک قراردادیں پیش کرتے رہیں۔ وہ تب ہی پاس ہوں گی جب مسلم اکثریت ان کو ووٹ دے گی۔ جیسے کچھ ماہ قبل تحریک انصاف کے ایک ہندو رکن شراب پر پابندی کا قانون ٹیبل کروایا تھا اور ان کی اپنی پارٹی نے اس بل کو مسترد کر دیا تھا۔
ملک میں مسلم اکثریت ہونے باوجود غیر مسلموں سے اتنا غیر یقینی خوف سمجھ سے بالا تر ہے۔
بات اس تناظر میں ہورہی ہے کہ مسلم اراکین سے اس طرح کی حرکتوں کا احتمال کم اور غیر مسلموں سے زیادہ ہوتا ہے۔ اب اگر تحریک انصاف یا کوئی دیگر مسلمان اکثریتی سیاسی پارٹی کوئی غلط قدم اٹھاتی ہے تو وہ غیرمسلموں کی بنسبت زیادہ قابلِ مذمت ہے۔
 

م حمزہ

محفلین
اگر گفتگو موضوع تک رکھیں اور ذاتی حملوں سے اجتناب کریں تو فساد نہیں ہوتا۔
اگر کوئی فرد کسی قوم یا کسی جماعت کو برا بھلا کہے تو ردعمل اسی شخص کے خلاف ظاہر ہوگا۔
ایسے میں اس شخص کی ذات کیسے بری الذمہ رہے گی؟
 

آصف اثر

معطل
یہ کیسے ممکن ہے؟ غیر مسلم بیشک قراردادیں پیش کرتے رہیں۔ وہ تب ہی پاس ہوں گی جب مسلم اکثریت ان کو ووٹ دے گی۔ جیسے کچھ ماہ قبل تحریک انصاف کے ایک ہندو رکن نے شراب پر پابندی کا قانون ٹیبل کروایا تھا اور ان کی اپنی ہی پارٹی نے اس بل کو مسترد کر دیا تھا۔
ملک میں واضح مسلم اکثریت ہونے باوجود غیر مسلموں سے اتنا غیر یقینی خوف سمجھ سے بالا تر ہے۔
آخر میں اس موضوع پر صرف اتنا یاد رکھیں کہ پاکستان ایک نظریاتی مملکت ہے، یہاں اسلامی نظام نافذ ہوکر رہے گا ان شاء اللہ۔ اس کے بعد سب دیکھیں گے کہ غیرمسلموں کو کتنی تحفظ ملتی ہے، اتنی ہی جتنی کہ خلافتِ راشدہ اور دیگر مسلمان سلطنتوں میں۔ یہ پہلے بھی کہہ چکاہوں۔ مسئلہ اسلام کا نہیں موجودہ نظام کا ہے۔
 

م حمزہ

محفلین
میں ہندو نہیں ہوں۔ ہندو دھرم کے عقاید سراسر غلط مانتا ہوں۔ پھر میں کس لئے اصرار کروں کہ بھئی میں ہندو ہوں۔

اگر کو ئی اسلام کے عقاید مانتا ہی نہیں تو اسے کیا پڑی ہے خود کو مسلمان منوانے کی۔ ایسی بزدلی کس لئے؟

میں بھی یہاں اقلیت میں جی ریا ہوں۔ پھر بھی اپنے مذہب پر قائم ہوں۔ میں کس لئے اکثریت کا جامہ پہنوں؟
 

م حمزہ

محفلین
آخر میں اس موضوع پر صرف اتنا یاد رکھیں کہ پاکستان ایک نظریاتی مملکت ہے، یہاں اسلامی نظام نافذ ہوکر رہے گا ان شاء اللہ۔ اس کے بعد سب دیکھیں گے کہ غیرمسلموں کو کتنی تحفظ ملتی ہے، اتنی ہی جتنی کہ خلافتِ راشدہ اور دیگر مسلمان سلطنتوں میں۔ یہ پہلے بھی کہہ چکاہوں۔ مسئلہ اسلام کا نہیں موجودہ نظام کا ہے۔
ان شاء اللہ وہ دن ضرور آئے گا۔
 

فاخر

محفلین
اس میں کیا شک ہے کہ روز اول سے سابقہ عارف کریم اور حالیہ جاسم محفل پر قادیانی پروپگنڈا کرنے آتے ہیں
منہ پر مکھوٹے پر مکھوٹا لگا کر بیچارے آتے ہیں اور یہی پہچان ہے جھوٹے نبی کے مدعی کی۔ جب اس ملعون نبی کے پیروکار کبھی اپنی شناخت ظاہر نہیں کرسکتے تو پھر یہ کس منھ سے اپنے نبی علیہ ما علیہ کی صداقت کا اعلان کرسکتے ہیں۔
 

جاسم محمد

محفلین
مزید یہ کہ جو جتنا زیادہ اہم عہدے پر پہنچتا ہے، اتنے ہی اس کے اختیارات بڑھتے اور طاقتور ہوتے جاتے ہیں لہذا کسی غیر مسلم کا اہم عہدے پر پہنچنا زیادہ خطرناک یا مکمل تباہ کن ہوسکتا ہے۔ یہ اٹل حقیقت ہے۔ ہوائی باتوں سے کچھ نہیں ہوتا۔
اچھا تو جب کسی غیر مسلم ملک میں کوئی مسلمان طاقتور سیاسی یا انتظامی عہدہ پر لگ جاتے ہیں تو مسلمان اس پر اتنا خوش اور فخر کیوں محسوس کرتے ہیں؟ کیونکہ ان کے اپنے مسلم ملک تو وہ اس کی اجازت بھی نہیں دے سکتے کہ یہ خطرناک اور تباہ کن ہو سکتا ہے؟
 
Top