خورشیداحمدخورشید
محفلین
عورتوں کی طرف سے نہیں اور مردوں کی طرف سے ہاں۔پتہ نہیں ثم آمین کہنا چاہئہے یا نہیں
عورتوں کی طرف سے نہیں اور مردوں کی طرف سے ہاں۔پتہ نہیں ثم آمین کہنا چاہئہے یا نہیں
اس طرح تو مرد خوش اور عورتیں غمگین ہو جائیں گیعورتوں کی طرف سے نہیں اور مردوں کی طرف سے ہاں۔
عورتوں کا غمگین ہوناپتہ نہیں عورتوں کی وجہ سے ہے یا مردوں کی وجہ سے؟اس طرح تو مرد خوش اور عورتیں غمگین ہو جائیں گی
ہمیں لگتا ہے کہ عورتوں کا غمگین ہونا دونوں ہی کی وجہ سے ہوگا۔عورتوں کا غمگین ہوناپتہ نہیں عورتوں کی وجہ سے ہے یا مردوں کی وجہ سے؟
اگر مذہب، قانون اور معاشرہ کسی بات کی اجازت دیں اور بندہ اسی مذہب، قانون اور معاشرتی اقدار کو مانتے ہوئے بھی نہ مانے تو قصور کس کا ہے؟ہمیں لگتا ہے کہ عورتوں کا غمگین ہونا دونوں ہی کی وجہ سے ہوگا۔
ظاہر ہے کہ جو نہ مانے گا قصور اسی کا ہو گا۔ بشرطیکہ تمام معاملات میں کسی کی حق تلفی نہ ہو۔اگر مذہب، قانون اور معاشرہ کسی بات کی اجازت دیں اور بندہ اسی مذہب، قانون اور معاشرتی اقدار کو مانتے ہوئے بھی نہ مانے تو قصور کس کا ہے؟
بات سوتنوں کی ہورہی تھی اسی لیے سوتنوں تک محدود رکھی!!!آپ نے فسادن کو صرف سوتن تک محدود کرلیا ہے۔ جبکہ فسادن کا دائرہ کار اور دائرہ اختیا ر اتنا محدود نہیں ہوتا۔
نجانے کیسے ہم نے سوتنوں کو برتنوں پڑھ لیا۔ ویسے دونوں میں ایک صفت تو مشترک ہے ٹکرانے والی۔بات سوتنوں کی ہورہی تھی اسی لیے سوتنوں تک محدود رکھی!!!
قریب کی نظر والا چشمہ کیوں نہیں لگا رکھا تھا؟؟؟نجانے کیسے ہم نے سوتنوں کو برتنوں پڑھ لیا۔
کیونکہ اس وقت ہمیں دور کی نظر والے چشمے کی ضرورت تھی۔ بدلنا بھول گئےقریب کی نظر والا چشمہ کیوں نہیں لگا رکھا تھا؟؟؟
وہی تو!!!کیونکہ اس وقت ہمیں دور کی نظر والے چشمے کی ضرورت تھی۔ بدلنا بھول گئے
جی بالکل وہی تو۔وہی تو!!!
جی بالکل وہی تو!!!جی بالکل وہی تو۔
ہم بھی تو یہی کہہ رہے کہ وہی تو۔جی بالکل وہی تو!!!
اچھا!!!ہم بھی تو یہی کہہ رہے کہ وہی تو۔
مطلب یہ کہ فسادن کا کام فساد ڈالنا ہے تو وہ آپ کو کیوں بخشے گی؟بات سوتنوں کی ہورہی تھی اسی لیے سوتنوں تک محدود رکھی!!!
حق تلفی تو کہیں بھی ہو قابلِ گرفت ہے۔ یہ صرف دوسری شادی تک محدود تو نہیں۔ظاہر ہے کہ جو نہ مانے گا قصور اسی کا ہو گا۔ بشرطیکہ تمام معاملات میں کسی کی حق تلفی نہ ہو۔
جئ بالکل لیکن یہاں بات جس حوالے سے ہو رہی تھی تو اسی کا ذکر ہوا۔حق تلفی تو کہیں بھی ہو قابلِ گرفت ہے۔ یہ صرف دوسری شادی تک محدود تو نہیں۔
وہی تومطلب یہ کہ فسادن کا کام فساد ڈالنا ہے تو وہ آپ کو کیوں بخشے گی؟
ڈبل مل کر ہمیں نہ بخشیں اس سے بہتر ہے کہ سنگل سنگل الگ الگ نہ بخشے...مطلب یہ کہ فسادن کا کام فساد ڈالنا ہے تو وہ آپ کو کیوں بخشے گی؟