گُلِ یاسمیں
لائبریرین
ٹنڈے جیسی شکل والا مت چنئیے گا بھائی۔پرواز بہت اونچی ہو رہی ہے تمہاری۔ لگتا ہے کہ پر کترنے پڑیں گے
شادی کی ظالم قینچی سے
ٹنڈے ہمیں بس کھانے میں پسند
ٹنڈے جیسی شکل والا مت چنئیے گا بھائی۔پرواز بہت اونچی ہو رہی ہے تمہاری۔ لگتا ہے کہ پر کترنے پڑیں گے
شادی کی ظالم قینچی سے
ٹنڈے جیسی شکل والا مت چنئیے گا بھائی۔
ٹنڈے ہمیں بس کھانے میں پسند
جو کہہ رہی ہو خود کو بھی قائل کر لو نا اس بات پرثمر اچھا ملتا ہے صبر کا۔۔۔
چلیں تو ہو جائے اس بات پہ ایک کپ چائےجو کہہ رہی ہو خود کو بھی قائل کر لو نا اس بات پر
ڈھیروں شاباش ایسی اچھی بات شئیر کرنے پر۔ اللہ پاک ہم سب کو عمل کی توفیق عطا فرمائیں آمینحرام و حلال کی تلقین پر ابھی ڈاکٹر اسرار صاحب کی بات پڑھی۔ کیا ہی خوب کہا ہے کہ
دیکھیں ایک لقمہ پیٹ تک پہنچانے کا قدرت نے کتنا انتظام کیا ہے
گرم ہو تو ہاتھ بتا دیتے ہیں
سخت ہے تو دانت بتا دیتے ہیں
کڑوا ہے یا ترش ہے تو زبان بتا دیتی ہے
باسی ہے تو ناک بتا دیتی ہے
بس حرام ہے یا حلال، یہ فیصلہ آپ نے کرنا ہے ۔
رانجھا ایک مرد تھا اور مردوں میں جتانے والی عادت نہیں ہوتی 🤓ذرا غور کیجئیے گا
رانجھا رانجھا کردی میں آپے رانجھا ہوئی
اس طرح رانجھا بھی تو ہیر ہیر کرتا ہیر بن گیا ہو گا کیونکہ معاملہ دوطرفہ تھا۔ مگر اعتراف کیوں نہ کیا ؟کہیں چاچا کیدو سے ڈر کی وجہ سے ؟
ژالہ باریِ مراسلات و پھل جھڑیات کے بعد یہ خیال آیا؟زندہ سلامت رہنے کے لئےرستہ یہاں سے نکلنے کا اب ہم دیکھ رہے۔ سیانے کہتے ہئں کہ کم بولناچاہئیے
سیانے پن کی بات کہی کافی کچھ کہہ کے ۔زندہ سلامت رہنے کے لئےرستہ یہاں سے نکلنے کا اب ہم دیکھ رہے۔ سیانے کہتے ہئں کہ کم بولناچاہئیے
شہید نہ کر دئیے جائیں یہیں کہیں ۔ اسی لیے عافیت غازی بن کر لوٹ جانے میں نظر آئی۔سیانے پن کی بات کہی کافی کچھ کہہ کے ۔
صبر شکر بھی تو کر لیا تھا نا اس کے بعد۔ اور اسی کو توبہ مانا جائےژالہ باریِ مراسلات و پھل جھڑیات کے بعد یہ خیال آیا؟
صحیح نہیں کہہ رہیں آپ۔ غازی میدان کے آخر تک رہتا ہے۔ پہلے میدان کو چھوڑ جانے والے کو غازی نہیں بھگوڑا کہتے ہیں۔😊شہید نہ کر دئیے جائیں یہیں کہیں ۔ اسی لیے عافیت غازی بن کر لوٹ جانے میں نظر آئی۔
طور طریقہ ہماری بٹیا کا غازیوں والا ہےضربیں شربیں لگا کر ذرا بتائیے کہ اس لڑی میں ا ب پ کے کتنے دور ہو گئے ہوں گے؟