سوالیہ؟؟؟؟؟؟؟؟ از شزہ مغل

نور وجدان

لائبریرین
السلام علیکم ۔۔۔۔۔

بہت شکریہ ٹیگ کرنے کا۔۔۔ مجھے ادب دوست کی بات سے اتفاق ہے ۔۔ اس کے علاوہ جب ہم فرق کے لیے آواز اٹھاتے ہیں ،ہم بھی تب فرق ہی کر رہے ہوتے ہیں
 

شزہ مغل

محفلین
میری کیفیت بالکل اٌس شخص کی سی ہے جو اندھیرے میں جانے کتنے برس بھٹکتا رہا ہے۔ ایسا اندھیرا جہاں ہاتھ کو ہاتھ سٌجھائی نہ دے۔۔۔ ایسا اندھیرا جو خوف اور بےبسی کی لاکھوں صدیاں اپنے اندر سموئے ہوئے ہو۔۔۔ ایسا اندھیرا جس میں وہ یہ بھی بھٌول چٌکا ہو کہ اٌس کی آنکھیں ہیں بھی یا نہیں؟؟؟ اِس اندھیرے میں عجب سنّاٹا ہے۔۔۔ اتنی خاموشی کہ اپنی سانسوں کی آواز سنائی نہ دے۔۔۔شاید یہ خاموشی ہے ہی نہیں۔۔۔ یہ تو اتنا شور ہے کہ آواز کا مطلب بھی نہ ہو۔۔۔ شور؟؟؟؟ ہاں شور۔۔۔ بےبس، لاچار جذبوں کا شور۔۔۔ ایسا شور جس سے کان پھٹے جاتے ہوں۔۔۔ ایسا شور جو بھٌلا دے کہ وہ سٌن بھی سکتا ہے یا نہیں۔۔۔

ایسا اندھیرا، سناٹا اور حد درجہ شور کہ وہ شخص پاگلوں کی طرح ہر سمت دوڑا۔۔۔ دیکھنے کی کوشش میں اپنی آنکھیں پھوڑ ڈالیں۔۔۔اپنا سر زور زور سے زمین پر پٹخا اور۔۔۔۔ اور پھر بے جان وجود، بے نور آنکھیں اور سماعت سے محروم کانوں کے ساتھ گِر پڑا ہو۔

ایسے شخص کو جب کوئی جٌگنو نظر آتا ہے تو وہ دیوانہ وار اس کے پیچھے بھاگتا ہے ۔جیسے وہ اٌسے روشنی کی طرف لے جا رہا ہو۔

میں بھی اِسی طرح اندھیرے میں جٌگنوؤں کے پیچھے بھاگنے لگتی ہوں۔۔۔ انجانی اٌمید پھر سے دامن سے لِپٹ جاتی ہے۔۔۔ مسلسل ناکامی کے باوجود جب کوئی شرارہ چَمکتا ہے تو سٌورج کا گٌماں ہونے لگتا ہے۔۔۔اِس اَلمناک اندھیرے سے نکلنے کے لیے خٌود کو جَلا لیتی ہوں۔ ۔۔پھر اٌٹھتی ہوں۔۔پھر دوڑتی ہوں۔ پھر گِرتی ہوں۔ پھر سنبھلتی ہوں۔

مگر کب تک؟؟؟؟؟ کب تک چلے گا یہ سب؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آخر کب تک؟؟؟؟
 

شزہ مغل

محفلین
عادل اسحاق صاحب آئیے میرے گھر کے اس صحن میں بھی تشریف لائیے۔ یہاں میرے بہت پیارے بھائی اور بہنیں اپنے اپنے منفرد انداز اور ایک سے ایک بڑھ کر خوبصورت سوچ کے ساتھ تشریف فرما ہیں۔
 

عادل اسحاق

محفلین

شزہ مغل

محفلین
اطلاعِ عام
یہاں خاموشی منع ہے۔
برائے مہربانی تمام سوالیہ پر
حسبِ ذوق لَب کشائی کیجیئے۔
 
آخری تدوین:

شزہ مغل

محفلین
نیا ہوں ڈر لگتا ہے اور پھر سبھی میرے خیال میں یہاں بڑے ہیں اور
میں تکلفات سے بھاگنے والا لڑکا ٹھہرا :atwitsend:
کوئی بات نہیں تکلفات ضروری نہیں۔ اور ڈرنے کی بھی ضرورت نہیں۔ یہاں سب ہی کشادہ دل و دماغ اور اچھی سوچ والے ہیں۔
آپ یہ دھاگہ شروع سے پڑھنا شروع کیجیئے سب ہی حاضرین سے واقفیت ہو جائے گی آپ کو
 

عادل اسحاق

محفلین
کوئی بات نہیں تکلفات ضروری نہیں۔ اور ڈرنے کی بھی ضرورت نہیں۔ یہاں سب ہی کشادہ دل و دماغ اور اچھی سوچ والے ہیں۔
آپ یہ دھاگہ شروع سے پڑھنا شروع کیجیئے سب ہی حاضرین سے واقفیت ہو جائے گی آپ کو

بات تو صحیح ہے خیر دیکھتے ہیں کیسی گزرتی ہے
 

شزہ مغل

محفلین
نور سعدیہ شیخ آپی آپ کے اصرار پر:
کسی حضرت نے ایک تحریر کسی علمی فورم پر لکھی تھی۔ پہلے وہ آپ کے سامنے رکھتی ہوں۔ ان ہی کے الفاظ میں۔
Co Education Essay In Urdu Larkay Aur Larkiyan Akathi Kisi Aik Darsgah Mein Taleem Patay Hon Tou Is Tarika Ko Makhloot Taleem Ka Naam DiyaJata Hai. Taleem Ke Mutaliq Bohat Se Masail Hal Talab Paray Hain. Ye Masla Bhi Aik Mila Masla Hai Jis Ko Hal Karna Bhi Bihat Zaroori Hai. Abhi Tak Female Education Ka Masla Hi Hal Nahin Kar Sakay. In Ke Nisab Mein Masla Paya Jata Hai. Aik Tabqa Ka Khayal Hai Ke Larkiyon Ko Sirf Aisi Taleem Dena Kafi Hai Jis Se Ghar Ki Zumaidariyan Sambhal Sakain Aur Batoor Sanaf Nazuk Apne Faraiz Ghar Ke Andar Hi Sar Anjam De Sakain. Khuch Log Maghrib Pasand Hain Khuch Mashriq Pasand. Sub Ki Apni Apni Raye Hai.

Co-Education Yani Makhloot Taleem Bhi Aik Qaumi Masla Hai. Is Ke Mutaliq Bhi Mukhtalif Ara Hain. Azad Khayal Logon Ka Nuqta Nazar Hai Ke Larkiyon Aur Larkon Ko Akhathay Taleem Dene Mein Hoi Harj Nahin Balkeh Is Ke Bohat Se Faide Hain. Hamara Mulk Aik Ghareeb Mulk Hai Alag Alag Taleemi Adaray Banana Aur Un Ke Akhrajat Ka Muthamal Nahin. Wh Kehte Hain Ke Mil Jul Kar Azadana Taleem Hasil Karne Se Manfi Jazbat Khatam Ho Jate Hain Aur Sakoon Ke Sath Husool Taleem Ka Kaam Jari Rehta Hai. Larkay Aur Larkiyon Ko Aik Dusre Ko Samajhne Ka Achi Tarah Se Moqa Milta Hai.Un Ki Bahmi Jhijhak Bhi Dor Ho Jati Hai. Apas Mein Tabadla Khayalat Se Bohat Si Ghalat Fehmiyan Door Ho Jati Hain Aur Bohat Se Ikhtilafat Khatam Ho Jate Hain.

Larkiyon Mein Buzdili Ke Bajaye Jurat Paida Hoti Hai Jo Amli Zindagi Mein Mufeed Sabit Hoti Hai. Un Mein Mardon Ke Dosh Badosh Kaam Karne Ki Salahiyat Paida Ho Jati Hai. Makhloot Taleem Se Aik Aur Bhi Faida Hota Hai Ke Aik Dusre Se Agey Nikal Janay Ka Jazba Paida Ho Jata Hai. Larkiyan Koshish Karti Hain Ke Hum Larkon Se Qabil Tareen Ban Kar Dikhayain Aur Larkay Ye Khayal Karne Lag Jatay Hain Ke Agar Larkiyan Hum Se Agey Nikal Gayienn Tou Hamari Is Mein Bay Izzati Hai. Lihaza Donon Larkay Larkiyan Khoob Mehnat Karte Hain. Is Tarah Se Un Ka Mayar Taleem Buland Ho Jata Hai Aur Woh Mehnat Ke Adi Ho Jate Hain. Muqablay Ke Imtiham Mein Asani Se Kamyabi Hasil Kar Saktay Hain. Jin Larkiyon Ne Makhloot Taleem Payi Zayada Jurat Se Aadmiyon Ke Dosh Badosh Baghair Kisi Jhijhak Ke Kamyabi Se Kaam Kar Sakti Hain. Jo Log Co Education Ke Haq Mein Hain Woh Ye Kehne Mein Kisi Had Tak Apne Aap Ko Darust Samajhtay Hain Ke Sirf Mard Kaam Karay Tou Saray Kumbay Ka Guzara Mushkil Ho Jata Hai Aur Agar Is Mein Aurat Bhi Kaam Karay Tou Bohat Had Tak Bojh Halka Ho Jata Hai. Zindagi Asani Se Uzarti Hai. Bachon Ko Like Banane Ke Liye Bohat Sari Kamai Ki Zaroorat Hoti Hai. Agar Mard Aur Aurat Donon Hi Kamayain Tou Us Waqt Duswari Ka Samna Nahin Karta Parta Aur Is Tarah Zindagi Zayada Khush Gawar Guzarti Hai.

اب اپنا جواب(سوالیہ) شامل کرتی ہوں تاکہ آپ سب بھی اپنی رائے کا اظہار کر سکیں۔

(Mazrt k sath) Jo log aysa smjhty hyn k lrkeyon ko sirf amoor e khana dari hi ki taleem dyni chahey un ki nzr myn lrkeyan Insan ni hyn. Aor agr insan hyn b to ghulam hyn. Qk Taleem ka mqsd 1 mtti k putly ko jeta jagta aql o shaur wala INSAN bnana hy, mehz hsul e rozgar ni hy. Lrkeyon ko b hq hy k wo hr tra ka Ilm sekhyn. Islam ny kb kaha k flan ilm sirf mrdon k ley aor flan sirf aorton k ley?
Co-Education qomi msla ni hy sirf sochon ka tzzad hy.
Co-education ka mtlb hr giz yeh ni k hm apni hdud ko bhul jayn blky is k zrey hm behtr andaz myn apny fraiz, apny hquq aor apni hdud ko jan skty hyn.
Yeh to kaha jata hy k lrkeyon ko b taleem dila do taky wo b job kr k hmara hath btayn mgr yeh ghlt soch hy. Zrurt k teht agr koi aort job krti hy to yeh koi buri bat ni mgr is bat ko smjhny ki zrurt hy k Taleem ka mqsd soch aor kirdar myn msbt bdlao hy. Aor yeh msbt bdlao sirf mrd k ley ni aort k ley b hy.
Mjhy btaey insan ki pehli drsgah kya hy?--- Maan ki god hy na?--- Aor jb maan taleem yafta ho gi to bchy ki trbeyt achi tra kry gi. Yahan yeh bat b nzr andaz ni ki ja skti k Bap ki taleem b bchy k ley zruri hy qk ghr ka mahol mrd k asr myn hota hy. Byshk aort hi ghr ka mahol bnati hy mgr mrd ki mrzi ya mizaj k mutabiq.
Mrd aor aort dono k ley hr tra ka hsul e ilm zruri hy mgr in donon ki zimadareyan kuch mukhtlif hyn is ley is ilm ka istmal b donon k ley thora mukhtlif hy.
Hmary muashry myn bht c misalyn mojud hyn jo byan ki ja skti hyn dlail k tor pr. Mgr bwja e wqt yahan itna kehna kafi hy k Jb hsul e ilm dono k ley zruri hy to phir 1 jga pr q ni???
 

نور وجدان

لائبریرین
آپ نے تحریر اردو خط میں دی ہوتی تو سوال اور سوال جو جواب پر مبنی ہے اس کا لطف دو بالا ہوجاتا۔۔۔۔۔۔۔جب اپنی کتاب بنوائیں گی اس کا نام ''سوالیہ '' جھٹ پٹ سیل کرادیا کرے گا کہ یہ سوالوں کے جواب پر مشتمل کتاب ہے۔۔۔۔۔۔۔مجھے مکمل سمجھ نہیں آئی جو اخذ کیا ہے اس کو لکھ کے اپنا جواب لکھے دیتے ہوں۔۔۔۔

مجھے مضامیں مکالمہ محسوس تو نہیں ہوئے یا مسلسل تبادلہ خیال کی بدولت یہ ایک بھرپور دلیل لیے ہوں۔ اول الذکر میں مخلوط تعلیم کی حمایت کی جبکہ موخر الذکر میں ایک پیمانہ بتایا گیا ہے مخلوط معاشرہ کس حد تک جائز ہے جس کی بنیاز معاشرتی وچار سے زیادہ فرد واحد کی نفسیات کی عکاسی ہے۔

مخلوط ادرارے میں جانا یا اٹھنا بیٹھنا کسی انسان کی اچھائی کی مکمل دلیل بھی ہے اور بُرائی کی مکمل عکاس بھی ہے ۔ معاشرتی رویے جو منافقت کی چادر میں لپٹے ہیں مخلوط نظام نے فاش کردیے ہیں۔ فرد واحد جو تعلیم ماں کی درسگاہ سے پائے وہی عملی مثال سے ثابت کرتا ہے کہ دو اصناف میں جتنی بات چیت اور گفتگو ہو حد سے نکلے نہیں ۔سوالنمبر ایک۔اس میں جواب آپ خود دے چکی ہے۔آپ کی سوچ بہت اچھی ہے ۔ ایسا ہی سوچنا چاہیے مگر ایسا سوچنے والے کم ہوتے ہیں۔

حصول علم ضروری ہے چاہے مخلوط نظام ہو یا نہ ہو۔۔۔۔۔۔۔ معاشرہ سمجھتا ہے لڑکی جس کی عزت نازک آبگینہ ہوتی ہے اس کو ٹھیس لگ سکتی ۔یہ احتیاط ہے ۔میں ایک مخلوط ادارے کی پیداوار ہوں اس لیے میرے خیال ہے ایک جگہ پر ہونے پر کوئی مضائقہ نہیں سوا جو وجہ اوپر بیان کی ہے
 

نایاب

لائبریرین
رب تیرا بھلا کرے دھیئے ۔۔۔۔۔
صب سویرے پڑھا دتی او وی " پکی سچی رومن "
مشرق و مغرب میں بچوں کی تعلیم مخلوط ہونا بہتر ہے یا کہ الگ الگ ؟
مشرق سے مراد عمومی طور پر "مسلم معاشروں پر مبنی " خطے لیئے جاتے ہیں ۔ ؟
یا ہم یوں کہیں کہ " پاکستان میں بچوں کے لیئے کونسا انداز تعلیم بہتر اور مناسب ہے "
مخلوط یا الگ الگ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔؟
میرے نزدیک تو قران پاک کا واضح حکم " اقراء " کسی بھی ایسی شرط سے آزاد ہے کہ بچوں میں بچپن ہی سے صنفی تفریق پیدا کرنا ضروری ہے ۔
قران پاک جو میرے نزدیک مستند ترین آگہی کا ذریعہ ہے ۔ اس میں کہیں بھی صنفی تفریق کا ایسا حکم نہیں ہے ۔
ماں کی گود بچوں کے لیے پہلا مدرسہ جو اپنے بچوں کو صنفی اختلاف بارے علم و آگہی سے نوازتا ہے ۔ اور اس مخلوط مدرسے کی تعلیم ہی بچوں کو وہ علم مہیا کرتی ہے کہ بچے اپنی اساس کو نہیں بھولتے اور ہر لمحے " اللہ دیکھ رہا ہے" والے اصول پہ رواں رہتے صراط مستقیم پر ہی گامزن رہتے ہیں ۔
دعا یہی کہ اللہ تعالیٰ وہ دن جلد لائے جب ہمارے بچے اسلامی سسٹم کے تحت بنا صنفی تفریق کے جدید تعلیم حاصل کر سکیں ۔
یوں لگے کہ " علم و آگہی " کی شمع ثابت ہو گی اس پوسٹ پر گفتگو ۔۔۔۔۔۔۔
بہت دعائیں
 

نایاب

لائبریرین
قران پاک میں پردے کی اس معاملے پر کچھ شرح کردیں اگر مناسب پائیں تو
میری محترم بٹیا " شرح " تو اپنے بس کی بات نہیں
سادہ سی جو بات آسانی سے سمجھ آتی ہے وہ یہ ہے کہ
جہاں " عورت " کو پردے کی فضیلت بتاتے پردے کا حکم دیا گیا ہے ۔
اس سے پہلے " مرد " کو نگاہ نیچی رکھنے کی فضیلت بتاتے نگاہ جھکا رکھنے کا حکم دیا گیا ہے ۔
اب عورت چاہے ستر پردوں میں ملبوس ہو ۔
جس مرد نے نگاہ نیچی رکھنے کے حکم کو پس پشت ڈال " تاڑ " لگانی ہے ۔
اس کی نگاہ نے ستر پردوں سے گزر عورت کے جسم سے ٹکرا عورت کو اذیت ہی دینی ہے ۔
نگاہ بڑی عجب تاثیر رکھتی ہے ۔۔۔۔۔۔۔
اللہ سوہنا ہمیں افراط و تفریظ سے محفوظ رکھے ۔ آمین
بہت دعائیں
 

محمد بلال اعظم

لائبریرین
میں نے چاہا کہ میں کچھ لکھوں مگر۔۔۔۔ علی زریون سے معذرت کے ساتھ
ہے ایک رمز ،جو "مجھ" پر عیاں نہیں "ہونی"
ہے ایک شعر جو "مجھ پر اترنے"والا نہیں
:) :) :)
 

شزہ مغل

محفلین
آپ نے تحریر اردو خط میں دی ہوتی تو سوال اور سوال جو جواب پر مبنی ہے اس کا لطف دو بالا ہوجاتا۔۔۔۔۔۔۔
سب سے پہلے تو آپ سب سے معذرت چاہتی ہوں کہ رومن پڑھنے میں دقت ہوئی۔ دراصل میں الفاظ کو جوں کا توں بیان کرنا چاہتی تھی کیونکہ کسی اور کی تحریر میں سے ایک لفظ بھی تبدیل ہو جائے تو میں اسے خیانت سمجھتی ہوں۔
جب اپنی کتاب بنوائیں گی اس کا نام ''سوالیہ '' جھٹ پٹ سیل کرادیا کرے گا کہ یہ سوالوں کے جواب پر مشتمل کتاب ہے۔۔۔۔۔۔۔
پہلی بات تو یہ کہ میں اس قابل نہیں کہ اپنے بکھرے سوالوں کو کتاب میں سمیٹ سکوں۔ کیونکہ کتاب بہت بڑی ذمہ داری ہے اور میں محض ٹوٹی پھوٹی بے معنی باتیں ہی کر سکتی ہوں۔ دوسری بات یہ کہ سوالیہ سے تو ویسے ہی ڈر سا لگنے لگتا ہے جیسے سوالیہ پرچہ ہو۔ کوئی نہیں خریدنے والا آپی جی
آپ کی سوچ بہت اچھی ہے ۔ ایسا ہی سوچنا چاہیے مگر ایسا سوچنے والے کم ہوتے ہیں۔
شکریہ۔ اچھا تو ہم سبھی سوچتے ہیں آپی بس ہم اپنی اچھی سوچ کو غیر ضروری سمجھ کر نظرانداز کرتے رہتے ہیں۔
حصول علم ضروری ہے چاہے مخلوط نظام ہو یا نہ ہو۔۔۔۔۔۔۔
100٪ درست
معاشرہ سمجھتا ہے لڑکی جس کی عزت نازک آبگینہ ہوتی ہے اس کو ٹھیس لگ سکتی ۔یہ احتیاط ہے ۔میں ایک مخلوط ادارے کی پیداوار ہوں اس لیے میرے خیال ہے ایک جگہ پر ہونے پر کوئی مضائقہ نہیں سوا جو وجہ اوپر بیان کی ہے
متفق۔
اور اس مقصد کے لیے والدین کا کردار سب سے زیادہ معنی رکھتا ہے۔ خصوصاََ ماں۔ کیونکہ لڑکا ہو یا لڑکی پہلی درس گاہ تو ماں کی گود ہی ہے نا۔ جب ماں نے کوئی صنفی تفریق نہ سکھائی تو مخلوط تعلیم میں کوئی قباحت نہیں۔ میں ہر گز نہیں کہہ رہی کہ مخلوط تعلیمی اداروں میں ماحول کی خرابی کی وجہ مائیں ہیں۔ مگر اس بات سے بھی انکار نہیں کہ آج کی بیٹی کو جب بیٹوں سے کمتر سمجھا جائے گا اور اس کی سوچ کو محدود کر دیا جائے گا تو آنے والے کل کی ماں کیسے بیٹی بیٹے کے فرق کو ختم کر پائے گی۔ ہاں اگر اس کی سوچ تعلیم یافتہ ہو گی تو اس کے رستے کی ہر دیوار تار تار ہو جائے گی۔
 

شزہ مغل

محفلین
رب تیرا بھلا کرے دھیئے ۔۔۔۔۔
صب سویرے پڑھا دتی او وی " پکی سچی رومن "
بہت معذرت بھیا
میرے نزدیک تو قران پاک کا واضح حکم " اقراء " کسی بھی ایسی شرط سے آزاد ہے کہ بچوں میں بچپن ہی سے صنفی تفریق پیدا کرنا ضروری ہے ۔
بہترین دلیل
ماں کی گود بچوں کے لیے پہلا مدرسہ جو اپنے بچوں کو صنفی اختلاف بارے علم و آگہی سے نوازتا ہے ۔ اور اس مخلوط مدرسے کی تعلیم ہی بچوں کو وہ علم مہیا کرتی ہے کہ بچے اپنی اساس کو نہیں بھولتے اور ہر لمحے " اللہ دیکھ رہا ہے" والے اصول پہ رواں رہتے صراط مستقیم پر ہی گامزن رہتے ہیں ۔
جی بالکل بھیا میرا نقطہ نظر بھی یہی ہے
دعا یہی کہ اللہ تعالیٰ وہ دن جلد لائے جب ہمارے بچے اسلامی سسٹم کے تحت بنا صنفی تفریق کے جدید تعلیم حاصل کر سکیں ۔
آمین۔ اور انشاء اللہ ایسا ضرور ہو گا
 
Top