علی وقار
محفلین
قاصد کے آتے آتے خط اک اور لکھ رکھوںممکنہ جواب (مہذبانہ انداز میں) "اب آپ اپنے ایمان کا جائزہ لے کر دیکھ لیجیے"
میں جانتا ہوں جو وہ لکھیں گے جواب میں !
قاصد کے آتے آتے خط اک اور لکھ رکھوںممکنہ جواب (مہذبانہ انداز میں) "اب آپ اپنے ایمان کا جائزہ لے کر دیکھ لیجیے"
لفافہ مگر بے رنگ بھیجئیے گا وقار بھیاقاصد کے آتے آتے خط اک اور لکھ رکھوں
میں جانتا ہوں جو وہ لکھیں گے جواب میں !
کھجلی نے ایسا مجبور کیا کہ "بیرنگ" کو بے رنگ لکھ دیا!!لفافہ مگر بے رنگ بھیجئیے گا وقار بھیا
ایک تو ہماری اردو ایسی ہی ہے کہ اسے سہارا چاہئیے ہوتا ہے۔ دوسرے یہ کہ کھجلی کے باعث کیبورڈ پر ہاتھ پھسلا تو ے اور ر جدا ہو گئے۔کھجلی نے ایسا مجبور کیا کہ "بیرنگ" کو بے رنگ لکھ دیا!!
پہلی بات تو قابلِ فہم ہے، مگر دوسری میں مسئلہ یہ ہے کہ "بیرنگ" لکھنے کے لیے ے نہیں، ی دبایا جاتا ہے، کیوں کہ ے ب اور ر کے ساتھ مل کر بیر نہیں بنائے گا۔😁ایک تو ہماری اردو ایسی ہی ہے کہ اسے سہارا چاہئیے ہوتا ہے۔ دوسرے یہ کہ کھجلی کے باعث کیبورڈ پر ہاتھ پھسلا تو ے اور ر جدا ہو گئے۔
پہلی بات تو قابلِ فہم ہے، مگر دوسری میں مسئلہ یہ ہے کہ "بیرنگ" لکھنے کے لیے ے نہیں، ی دبایا جاتا ہے، کیوں کہ ے ب اور ر کے ساتھ مل کر بیر نہیں بنائے گا۔😁
پہلی بات تو قابلِ فہم ہے، مگر دوسری میں مسئلہ یہ ہے کہ "بیرنگ" لکھنے کے لیے ے نہیں، ی دبایا جاتا ہے، کیوں کہ ے ب اور ر کے ساتھ مل کر بیر نہیں بنائے گا۔😁
ایک ہی مراسلہ دو دفعہ چلا گیا۔ خدا جانے کیسے!
ہم یہ بات کیسے مان لیں؟!جب ہمیں ایک ہی بار میں سمجھ آ جاتی ہے
آل محمد ص سنت سکھائیں گے۔ بقیہ مکر و فریب۔
یعنی کتاب و کتاب۔کتاب و سنت ۔
جی ضرور۔ کبھی اسماء الرجال اور احادیث کی کتب دیکھی ہیں جو فقہ کی کتب کی بنیاد ہیں۔سہل انداز
چھپا لیا۔عوام الناس تک پہنچا دیا۔
عمل ذریعہ نجات نہیں۔ نیک نیت یا قلب سلیم ہے۔عمل کیا
فسئلوا فافتوا بغير علم فضلوا واضلواصدقہ جاریہ
آپ نے تفصیل سے جواب دیا، اس کے لیے شکریہ۔ مزید کیا کہوں؟
اتنا ضرور ہے کہ آپ کے ٰدلائل کے باوصف میں اپنی رائے سے رجوع کرنے پر خود کو قائل نہ کر پایا۔
اختلاط کے بارے میں ہے کہ تاکہ نہ چھیڑی جائیں۔ اور ہے کہ ان سے دو دو، تین تین اور چار چار سے نکاح کر لو۔ اگر نکاح نہ کریں تو کیا کیا جائے۔ممکنہ جواب (مہذبانہ انداز میں) "اب آپ اپنے ایمان کا جائزہ لے کر دیکھ لیجیے"
تمہارا مسئلہ ہے کہ باعلم باپ کے کہنے کے باوجود عدم بلوغت کے باعث ہاتھ چھڑا کر تھرکتے مداریوں کے پیچھے بھاگے اور اب علاقہ غیر میں انہوں نے غلام بنا کر رکھا ہوا ہے۔296 مراسلے ہو چکے، مگر تاحال کوئی نتیجہ نہ نکل سکا۔ کیوں نہ اس بحث کو یہیں ختم کر دیا جائے؟
وہ افسانہ جسے انجام تک لانا نہ ہو ممکن
اسے اک خوبصورت موڑ دے کر چھوڑنا اچھا
چلو اک بار پھر سے اجنبی بن جائیں ہم دونوں
یا انگریزی میں کہیں تو:
Let's agree to disagree
مان جائیے ناں
نغمہ اچھا ہے، خوش رہیں۔
نغمہ اچھا ہے، خوش رہیں۔
ہم تو ان امور سے قطع نظر بھی ایسے گیت، کلام، نغمات سنتے اور محظوظ ہوتے رہتے ہیں۔ مثلاً یہ سنیے۔ہندوستان کے سلاسل میں راگ راگنیوں سے بھی وہ کیفیت حاصل کی جاتی تھی جو سالکین کو حاضر و موجود سے بے زار اور منقطع کر دیتی تھی۔ شاذلیہ ، چشتیہ ، سہروردیہ وغیرہ سلسلوں میں یہ طریقہ رائج تھا۔ ضروری نہیں کہ ہر انسان کا روحانی بلڈ گروپ ایک جیسا ہے اور ہوتا بھی نہیں۔ اسی لیے بعض لوگوں کو بعض سے فائدہ نہیں ہوتا بلکہ قلب کی موت تک واقع ہو جاتی ہے۔ یہ بھی رزق کی مانند ہے۔ ہر کمپنی کا الگ لگا بندھا سلسلہ ہوتا ہے اور انکو مخصوص طور اطوار کے لوگ چاہیے ہوتے ہیں۔ اسلاف میں بزرگ دیکھتے ہی بتا دیتے تھے کہ میاں تم کہیں اور جاؤ، تمہارا رزق ہمارے پاس نہیں۔
میری باتیں دِل پر نہ لیجیے گا۔ اپنا تو ہے یہ تماشا جنابِ اعلیٰ کہ، پل میں تولہ، پل میں ماشہ۔ محبت میں غلو بھی کر لیتے ہیں اور اس کے بعد توبہ تائب بھی ہو جاتے ہیں۔جی معلوم ہے۔ اسی لیے کہا تھا کہ اس راہ کے مسافر تو بنیں پھر محبت میں غلو کی بات کیجیے گا۔
محفل کھلے ذہن کی نہیں ہے۔