زیک
مسافر
معاف تو کرنا پڑے گا ہم سب ان لبیک والوں کو اور طالبان کو بہت قتل معاف کریں گےاللہ نہ کرے
ایسے نہ کہیں۔
اللہ ہمارے گمان کی سرحدوں سے بھی کہیں زیادہ،کہیں زیادہ،کہیں زیادہ۔۔۔۔۔مہربان ہے۔معاف فرمانے والا ہے۔درگذر کرنے والا ہے۔
معاف تو کرنا پڑے گا ہم سب ان لبیک والوں کو اور طالبان کو بہت قتل معاف کریں گےاللہ نہ کرے
ایسے نہ کہیں۔
اللہ ہمارے گمان کی سرحدوں سے بھی کہیں زیادہ،کہیں زیادہ،کہیں زیادہ۔۔۔۔۔مہربان ہے۔معاف فرمانے والا ہے۔درگذر کرنے والا ہے۔
زیک!معاف تو کرنا پڑے گا ہم سب ان لبیک والوں کو اور طالبان کو بہت قتل معاف کریں گے
کراچی میں شاید ہی کوئی بم بلاسٹ ہوا ہو جسے میں نے اسپتال میں کور نہ کیا ہواللہ نہ کرے
ایسے نہ کہیں۔
اللہ ہمارے گمان کی سرحدوں سے بھی کہیں زیادہ،کہیں زیادہ،کہیں زیادہ۔۔۔۔۔مہربان ہے۔معاف فرمانے والا ہے۔درگذر کرنے والا ہے۔
خدا سے کیا خفا ہونا لیکن کرنا پاکستانیوں ہی کو ہو گا اس معاملے میں ورنہ کافی سال پہلے ایک کتاب آئی تھی پاکستان کے بارے میں Waiting for Allahزیک!
اللہ سے تو خفا نہ ہوں۔
اللہ بہترین عدل کرنے والا بھی ہے۔ لیکن ہم اللہ سے رحم کے طالب ہیں۔
چوں کہ اس تھریڈ میں ہر موضوع پر گفتگو ہو سکتی ہے لہذا طالبان کے گناہ بھی تحریک لبیک پر ڈال دیجیے۔کراچی میں شاید ہی کوئی بم بلاسٹ ہوا ہو جسے میں نے اسپتال میں کور نہ کیا ہو
جب میں اپنے دوستوں کے ٹکڑے دیکھتا تھا
تو صرف بددعائیں ہی نکلتی تھیں ان طالبان اور فوج کے لئے.
اتنی سخت پابندیاں ہیں کہ اب ریٹنگ دینے والوں کی فہرست بھی نہیں دکھائی دیتی؟اسپر کاٹا پتا نہیں کس عقلمند نے مارا ہے
وہ اب مکے کی صورت اختیار کر چکی ہے۔تو وہ امپائر کی انگلی کا کیا؟
ایک ظالم گروہ ہے اور دوسرا مظلومچوں کہ اس تھریڈ میں ہر موضوع پر گفتگو ہو سکتی ہے لہذا طالبان کے گناہ بھی تحریک لبیک پر ڈال دیجیے۔
اتنی سخت پابندیاں ہیں کہ اب ریٹنگ دینے والوں کی فہرست بھی نہیں دکھائی دیتی؟
یہ اعلان تو سارے طبقات، سیاسی اور مذہبی کرتے ہیں، مگر بات عمل پر آکر ختم ہوتی ہے، عمل کون کتنا کرتا ہے یہ اصل بات ہے۔ہم ہر اس فرد کی مذمت کرتے ہیں جس کے کسی قول و فعل کے باعث فساد پھیلنے کا اندیشہ ہو چاہے اس کا تعلق کسی بھی سیاسی اور مذہبی گروہ سے ہو
کیسے گولیاں مار کے؟سیاسیوں نے پھر بھی معاملہ جیسے تیسے نپٹایا۔ ان فسادی مولویوں سے وہ بدرجہا بہتر ثابت ہوئے
چاہے وہ موٹر سائیکلیں جلائیں، ٹرینیں جلائیں، بازار جلائیں، سرکاری ٹی وی اور پارلیمان پر حملہ کریں، مگر فسادی صرف ملا ہی کہلائیں گے، یہی کہنا چاہتے ہیں آپ؟ہم ہر سیاسی جماعت کو خراجَ تحسین پیش کرتے ہیں
جو مطالبات ریاست نے قتل و غارت کے بعد مانے انہیں پہلے ہی مان لیتے ، ظلم سیاسیوں نے کیا وہی ذمہ دار ہیں حکومت خود تحریر طور پر معاہدہ کر کے مان چکی ہے۔دھرنے میں جن کی جانیں گئیں، ان کی زیادہ بڑی ذمہ داری ریاستی رِٹ چیلنج کرنے والے مولوی صاحب پر عائد ہوتی ہے۔
دین فروشی ان بدبختوں نے کی جنہوں نے قادیانیوں کو قانون بدل کر راستہ دیا، اگر ذمہ داروں کو سزا دے دی جاتی تو حکومت کو کیا تکلیف تھی؟ یقینا دین فروشی کی ڈیل میں مسئلہ پیدا ہو رہا ہوگا۔دین فروشی کا مظاہرہ کرنے والوں کے سامنے ریاست بے بس ثابت ہوئی، اس کا افسوس ضرور ہے۔
یہ اعلان تو سارے طبقات، سیاسی اور مذہبی کرتے ہیں، مگر بات عمل پر آکر ختم ہوتی ہے، عمل کون کتنا کرتا ہے یہ اصل بات ہے۔
کیسے گولیاں مار کے؟
ابھی کل رات ہی سیاسیوں نے آپس میں لڑ کر کئی موٹر سائیکلیں اور گاڑیاں جلادیں ہیں جلسہ گاہ کے تنازعے پر اس میں آپ کی پیپلز پارٹی اور تحریک انصاف ملوث تھیں پھر دونوں ہی تھانے پہنچ گئیں مقدمہ درج کرانے واہ کیا بات ہے سیاسیوں کی
چاہے وہ موٹر سائیکلیں جلائیں، ٹرینیں جلائیں، بازار جلائیں، سرکاری ٹی وی اور پارلیمان پر حملہ کریں، مگر فسادی صرف ملا ہی کہلائیں گے، یہی کہنا چاہتے ہیں آپ؟
جو مطالبات ریاست نے قتل و غارت کے بعد مانے انہیں پہلے ہی مان لیتے ، ظلم سیاسیوں نے کیا وہی ذمہ دار ہیں حکومت خود تحریر طور پر معاہدہ کر کے مان چکی ہے۔
دین فروشی ان بدبختوں نے کی جنہوں نے قادیانیوں کو قانون بدل کر راستہ دیا، اگر ذمہ داروں کو سزا دے دی جاتی تو حکومت کو کیا تکلیف تھی؟ یقینا دین فروشی کی ڈیل میں مسئلہ پیدا ہو رہا ہوگا۔
میرے بھائی آپ یہ بھول جاتے ہیں کہ پارلیمان نے قانون کو اصل شکل میں واپس بحال کیا مگر قانون خران کرنے والوں کو سزا نہیں دی ذمہ داروں کے تعین میں لیت لعل سے کام لیتے رہے یہی وجہ دھرنے کا باعث بنی۔ریاستی نظام شدت پسندانہ رویوں سے نہیں چلایا جا سکتا ہے۔ اگر ہمیں فرصت ملی تو آپ کی خدمت میں جسٹس منیر کمیشن کی رپورٹ کے مندرجات پیش کریں گے۔ سیاسیوں نے بہرصورت معاملے کو احسن طریقے سے نپٹایا۔ فساد تو تب پھیلا جب دھرنا دیا گیا۔ یہی وہ شدت پسندانہ رویے ہیں جن کے باعث فساد پھیلتا ہے۔ اگر خادم رضوی صاحب دھرنا نہ دیتے تو کیا یہ معاملہ پارلیمان میں طے نہ ہو جاتا۔ سچ بات تو یہ ہے کہ یہ معاملہ تمام سیاسی جماعتوں نے باہمی افہام و تفہیم سے دھرنے سے قبل ہی طے کر لیا تھا۔ اس کے بعد جو کچھ ہوا، وہ ہمارے سامنے ہے۔ دھرنے کے سائیڈ ایفکٹس اب بھی ہم ملاحظہ کر سکتے ہیں۔
چلیں جی، اب تو آپ نے سزا دلوا دی ہے۔ اب خوش ہو جائیں۔میرے بھائی آپ یہ بھول جاتے ہیں کہ پارلیمان نے قانون کو اصل شکل میں واپس بحال کیا مگر قانون خران کرنے والوں کو سزا نہیں دی ذمہ داروں کے تعین میں لیت لعل سے کام لیتے رہے یہی وجہ دھرنے کا باعث بنی۔
اپ نے اس انداز سے بات کی کہ ہنسی نکل گئی مگر حقیقتا قانون میں تبدیلی سے لیکر دھرنا ، قتل و غارت اور اختتام تک سارا معاملہ تکلیف دہ اور افسوس ناک ہے۔چلیں جی، اب تو آپ نے سزا دلوا دی ہے۔ اب خوش ہو جائیں۔
ہمارے خیال میں زیادہ خرابی دھرنے کے باعث پیدا ہوئی۔ سزا دلوانا مقصود تھی تو عدالت کے دروازے کھلے تھے۔ منتخب عوامی نمائندوں نے غلطی کی تھی تو اس کی اصلاح کر لی۔ اسی لیے ہم مذہبی انتہاپسندی کے شدید مخالف ہیں۔ اس اصلاح کے بعد یہ دھرنا فساد پھیلانے کی ایک صورت تھی۔ آپ چاہے ہماری بات سے متفق نہ ہوں تاہم یہ ہماری سوچی سمجھی رائے ہے جو کہ غلط بھی ہو سکتی ہے۔اپ نے اس انداز سے بات کی کہ ہنسی نکل گئی مگر حقیقتا قانون میں تبدیلی سے لیکر دھرنا ، قتل و غارت اور اختتام تک سارا معاملہ تکلیف دہ اور افسوس ناک ہے۔
یہاں آپ میں اور ہم میں سوچ کا یہ فرق ہے کہ کون کس بات کو زیادہ اہمیت دیتا ہے۔ جسے آپ کوتاہی یا غلطی سمجھتے ہیں ہم اسے سنگین جرم سمجھتے ہیں (یعنی قادیانیوں کے حق میں قانون میں تبدیلی) اور جسے آپ فساد کی شکل سمجھتے ہیں ہم اسے ایک ناپسندیدہ طریقہ سمجھتے ہیں مطالبہ منوانے کا جیسے کبھی جان بچانے کے لئے کچھ کھانے کے لئے نہ ہو تو سؤر کا گوشت بھی جائز ہے۔ہمارے خیال میں زیادہ خرابی دھرنے کے باعث پیدا ہوئی۔ سزا دلوانا مقصود تھی تو عدالت کے دروازے کھلے تھے۔ منتخب عوامی نمائندوں نے غلطی کی تھی تو اس کی اصلاح کر لی۔ اسی لیے ہم مذہبی انتہاپسندی کے شدید مخالف ہیں۔ اس اصلاح کے بعد یہ دھرنا فساد پھیلانے کی ایک صورت تھی۔ آپ چاہے ہماری بات سے متفق ہوں۔ یہ ہماری سوچی سمجھی رائے ہے جو کہ غلط بھی ہو سکتی ہے۔
مجھے تو سچ مچ بہت خوشی ہوتی ہے جب کچھ لوگ کتوں کی طرح بھونکتے ہیں اور میڈیا انہیں ہیرو بناتا ہے
جرم کی سزا دینا عدلیہ کا کام ہے۔ وہی فیصلہ کرنے کی مجاز ہے کہ آیا یہ جرم تھا یا غلطی تھی یا یہ دونوں صورتیں موجود نہیں تھیں۔ یہ معاملہ وہاں ہی جانا چاہیے تھا یا پھر مولوی صاحب کہہ دیں کہ ہم عدالت کو بھی نہیں مانتے۔ ہماری سمجھ سے بالاتر ہے کہ ایک مولوی صاحب کسی کو سزا کیسے دے سکتے ہیں؟ اور پھر دھرنے کے دوران ایسی غلیظ اور ناشائستہ زبان ان کی جانب سے استعمال کی گئی کہ الامان الحفیظ! اِس سے اسلام کا امیج کس حد تک متاثر ہوا، کیا آپ کو اس حوالے سے بھی کوئی فکر لاحق ہے؟ اور جو فساد پھیلا، اس کی ذمہ داری کیا صرف حکومت پر عائد ہوتی ہے؟ ہرگز نہیں۔ اس سارے قضیے میں اصل بات یہ ہے کہ سیاسیوں نے معاملہ دھرنے سے قبل نپٹا دیا تھا۔ اس کے بعد جو فساد پھیلا، وہ زیادہ تر مولوی صاحب کے باعث ہی پھیلا۔یہاں آپ میں اور ہم میں سوچ کا یہ فرق ہے کہ کون کس بات کو زیادہ اہمیت دیتا ہے۔ جسے آپ کوتاہی یا غلطی سمجھتے ہیں ہم اسے سنگین جرم سمجھتے ہیں (یعنی قادیانیوں کے حق میں قانون میں تبدیلی) اور جسے آپ فساد کی شکل سمجھتے ہیں ہم اسے ایک ناپسندیدہ طریقہ سمجھتے ہیں مطالبہ منوانے کا جیسے کبھی جان بچانے کے لئے کچھ کھانے کے لئے نہ ہو تو سؤر کا گوشت بھی جائز ہے۔