پاکستان کا لبیک دھرنا

فرقان احمد

محفلین
یہ اقتباس ہے کس کا؟ یہ جھوٹ ہے کہ بیشتر مذہبی مسالک کے سربراہ تحریکِ پاکستان کی مخالفت میں سرگرم تھے ۔ البتہ پیپلز پارٹی کے جیالے اکثر اس بات کا پراپیگنڈہ کرتے رہتے ہیں۔
یہ اقتباس محترم فتح محمد ملک کی تحریر سے لیا گیا ہے۔
مکمل مضمون
 

شاہد شاہ

محفلین
جمعیت العلمائے ہند کا بڑا حصہ جو مذہبی سکالروں پر مشتمل تھا قیام پاکستان کیخلاف تھا انکی سوچ یہ تھی کہ ہندوستان میں رہتے ہوئے مسلمانوں کے سیاسی اور معاشی مفادات کا دفاع کیا جائے۔
قیام پاکستان کے کٹڑ مخالف علماءمیں مفتی کفایت اللہ اور مولانا حسین احمد مدنی شامل تھے۔ جمعیت العلمائے ہند کے دو جریدوں مدینہ (بجنور) اور الجمعیت (دہلی) نے کانگرس کا مقدمہ لڑا۔ ایک مستند رپورٹ کےمطابق مولانا کفایت اللہ اور مولانا حسین احمد مدنی نے قائداعظم سے پاکستان کا مقدمہ لڑنے کیلئے چندہ طلب کیا اور قائداعظم کے انکار پر وہ کانگرس کے اتحادی بن گئے۔ مجلس احرار اسلامی نے عطاءاللہ شاہ بخاری اور چوہدری افضل حق کی قیادت میں مسلم لیگ کی مخالفت کی۔ مجلس احرار ہندوستان کی آزادی اور اسلامی نظام کے نفاذ کیلئے جدوجہد کررہی تھی اس نے کانگرس کا ساتھ دیا۔
کیمونسٹ پارٹی آف انڈیا اور جماعت احمدیہ نے قیام پاکستان کی حمایت کی۔
لئیق احمد ہن آرام اے؟
 
جمعیت العلمائے ہند کا بڑا حصہ جو مذہبی سکالروں پر مشتمل تھا قیام پاکستان کیخلاف تھا انکی سوچ یہ تھی کہ ہندوستان میں رہتے ہوئے مسلمانوں کے سیاسی اور معاشی مفادات کا دفاع کیا جائے۔
قیام پاکستان کے کٹڑ مخالف علماءمیں مفتی کفایت اللہ اور مولانا حسین احمد مدنی شامل تھے۔ جمعیت العلمائے ہند کے دو جریدوں مدینہ (بجنور) اور الجمعیت (دہلی) نے کانگرس کا مقدمہ لڑا۔ ایک مستند رپورٹ کےمطابق مولانا کفایت اللہ اور مولانا حسین احمد مدنی نے قائداعظم سے پاکستان کا مقدمہ لڑنے کیلئے چندہ طلب کیا اور قائداعظم کے انکار پر وہ کانگرس کے اتحادی بن گئے۔ مجلس احرار اسلامی نے عطاءاللہ شاہ بخاری اور چوہدری افضل حق کی قیادت میں مسلم لیگ کی مخالفت کی۔ مجلس احرار ہندوستان کی آزادی اور اسلامی نظام کے نفاذ کیلئے جدوجہد کررہی تھی اس نے کانگرس کا ساتھ دیا۔
کیمونسٹ پارٹی آف انڈیا اور جماعت احمدیہ نے قیام پاکستان کی حمایت کی۔
لئیق احمد ہن آرام اے؟
تو یہ علماء کی اکثریت ہو گئی؟ کیا آپ کو علم ہے کہ یہ کس مکتبہ فکر کو ریپریزنٹ کرنے والے علماء تھے اور ان کی تعداد کتنی ہے؟
 

شاہد شاہ

محفلین
احراریوں کی اکثریت نے پاکستان تحریک کی مخالفت کی تھی۔ یہ وہی لوگ ہیں جو قیام پاکستان سے قبل قادیانیوں کے سب سے زیادہ خلاف تھے۔
جب تحریک پاکستان کامیاب ہو گئی اور انکی حمایت یافتہ کانگریس کی دال نہیں گلی تو پاکستان میں رہ جانے والے احراریوں نے اپنا اسلامی نظریہ یہاں بذریعہ فساد نافذ کرنے کی کوشش کی۔ جسکا نتیجہ ۱۹۵۳ میں مارشل لا کی صورت میں نکلا
تو یہ علماء کی اکثریت ہو گئی؟ کیا آپ کو علم ہے کہ یہ کس مکتبہ فکر کو ریپریزنٹ کرنے والے علماء تھے اور ان کی تعداد کتنی ہے؟
 
ویسے اگر آپ یہ دیکھنا چاہیں کہ قیامِ پاکستان کی حمایت اور مخالفت کن مذہبی و سیاسی گروہوں نے کی تو یہ مضمون پڑھیے۔
ربط
یہ بھی ایک تعصب پر مبنی مضمون ہے جس میں صرف ان جماعتوں کا ذکر ہے جو پاکستان کی مخالف تھیں، اہلسنت و جماعت کے علماء کی اکثریت جو پاکستان کی حمایتی تھی اور سنی علماء کی بنارس میں ہونے والی کانفرنس کا ذکر ہی نہیں جس میں یہ کہا گیا تھا کہ اگر مسلم لیگ پاکستان کے مطالبے سے ہٹ بھی گئی تب بھی ہم پاکستان کے مطالبے سے نہیں ہٹیں گے۔
 
احراریوں کی اکثریت نے پاکستان تحریک کی مخالفت کی تھی۔ یہ وہی لوگ ہیں جو قیام پاکستان سے قبل قادیانیوں کے سب سے زیادہ خلاف تھے۔
جب تحریک پاکستان کامیاب ہو گئی اور انکی حمایت یافتہ کانگریس کی دال نہیں گلی تو پاکستان میں رہ جانے والے احراریوں نے اپنا اسلامی نظریہ یہاں بذریعہ فساد نافذ کرنے کی کوشش کی۔ جسکا نتیجہ ۱۹۵۳ میں مارشل لا کی صورت میں نکلا
آپ کا فوکس صرف اپنے قادیانی بھائیوں کی طرف ہی ہے ۔
 

شاہد شاہ

محفلین
قادیانیوں نے نہ صرف تحریک پاکستان کیلئے جد و جہد کی بلکہ کشمیر کو آزاد کرانے کیلئے اپنی افواج بھی بھیجیں جو کہ قادیانی نظریہ جہاد کیخلاف تھا۔ اسکے باوجود آج تک انکی حب الوطنی سوالیہ نشان جبکہ احراریوں کی ملک دشمنی متفقہ تاریخ سے ہی غائب ہو چکی ہے۔
Furqan Force - Wikipedia

آپ کا فوکس صرف اپنے قادیانی بھائیوں کی طرف ہی ہے ۔
 

زیک

مسافر
یہ سزا کے متوالے جانتے ہیں کہ اسمبلی ارکان کو پارلیمانی کارروائی کے حوالے سے کوئی سزا نہیں دی جا سکتی۔ یہ بس خون کے پیاسے ہیں۔ ممتاز قادری کی پوجا میں یہ یہی کر سکتے ہیں
 

شاہد شاہ

محفلین
زیک سزا کے متوالے؟ یہ تو باقاعدہ خود سزائیں دے رہے ہیں۔ پہلے جوتا، پھر سیاسی اور اب ایک حکومتی وزیر پر سیدھا فائر۔ احراری فلسفہ فساد پوری طرح اس قوم میں رچ بس گیا ہے۔ اینٹی قادیانیت کے نام پر سب کچھ حلال ہے۔
 
میرے مراسلے کا اس بات سے کیا تعلق ہے؟
تعلق یہ ہے:
جیسے اک قادیانی کا اپنے آپ کو مسلمان کہنے سے قادیانی مسلمان نہیں بن جاتا ایسے ہی دائیں بازو کا ہونے کا دعوی کرنے سے وہ بندہ دائیں بازو کا ثابت نہیں ہوجاتا۔
 

فرقان احمد

محفلین
تعلق یہ ہے:
جیسے اک قادیانی کا اپنے آپ کو مسلمان کہنے سے قادیانی مسلمان نہیں بن جاتا ایسے ہی دائیں بازو کا ہونے کا دعوی کرنے سے وہ بندہ دائیں بازو کا ثابت نہیں ہوجاتا۔
بندے کو دائیں بازو کا ثابت ہونے کے لیے کیا کرنا چاہیے؟

ذرا تفصیل سے سمجھائیے گا۔

ہمیں تو یوں لگا جیسے خود کو دائیں بازو کا فرد ثابت کرنے کے لیے کچھ اس طرح کے لوازمات پورے کرنے ہوں گے۔

قبلہ خادم رضوی کی طرح زبان کا استعمال کر کے؛
کسی خاص مسلک میں شامل ہو کر مخصوص نعرے لگا کر؛
اپنی ذمہ داریوں کی پروا کیے بغیر حکمرانوں کے سامنے صرف مطالبات رکھ کر؛
ریاست کی مجبوریوں کو پیش نظر رکھے بغیر یک رخی انتہاپسندانہ سوچ اپنا کر؛
احسن اقبال و دیگر پر حملے کی مذمت نہ کر کے؛
قادیانیوں کو غیر مسلم قرار دلوانے کے بعد بطور اقلیت بھی ان کو جینے کے حق سے محروم کر کے؛

ممکن ہے کہ آپ کی سوچ ایسی نہ ہو تاہم بظاہر تو ہمیں آپ کے مراسلے سے بین السطور یہی معلوم پڑتا ہے۔ یہ فہرست خاصی طویل ہو سکتی ہے تاہم ہمیں تو یہی سب کچھ ملائیت کی ذیل میں معلوم ہوتا ہے۔ اور پھر آپ یہ بھی فرماتے ہیں کہ ملائیت ایک مذموم اصطلاح ہے۔
 
بندے کو دائیں بازو کا ثابت ہونے کے لیے کیا کرنا چاہیے؟

ذرا تفصیل سے سمجھائیے گا۔

ہمیں تو یوں لگا جیسے خود کو دائیں بازو کا فرد ثابت کرنے کے لیے کچھ اس طرح کے لوازمات پورے کرنے ہوں گے۔

قبلہ خادم رضوی کی طرح زبان کا استعمال کر کے؛
کسی خاص مسلک میں شامل ہو کر مخصوص نعرے لگا کر؛
اپنی ذمہ داریوں کی پروا کیے بغیر حکمرانوں کے سامنے صرف مطالبات رکھ کر؛
ریاست کی مجبوریوں کو پیش نظر رکھے بغیر یک رخی انتہاپسندانہ سوچ اپنا کر؛
احسن اقبال و دیگر پر حملے کی مذمت نہ کر کے؛
قادیانیوں کو غیر مسلم قرار دلوانے کے بعد بطور اقلیت بھی ان کو جینے کے حق سے محروم کر کے؛

ممکن ہے کہ آپ کی سوچ ایسی نہ ہو تاہم بظاہر تو ہمیں آپ کے مراسلے سے بین السطور یہی معلوم پڑتا ہے۔ یہ فہرست خاصی طویل ہو سکتی ہے تاہم ہمیں تو یہی سب کچھ ملائیت کی ذیل میں معلوم ہوتا ہے۔ اور پھر آپ یہ بھی فرماتے ہیں کہ ملائیت ایک مذموم اصطلاح ہے۔
میرے خیال میں@فرقان احمد اور لئیق احمد برادران کی گفتگو اس موڑ پر آچکی ہے کہ انہیں اپنی اس گفتگو کو ذاتی مکالمہ کی طرف منتقل کر دینا چاہیے۔ باقی جیسے وہ مناسب سمجھیں۔
 

فرقان احمد

محفلین
میرے خیال میں@فرقان احمد اور لئیق احمد برادران کی گفتگو اس موڑ پر آچکی ہے کہ انہیں اپنی اس گفتگو کو ذاتی مکالمہ کی طرف منتقل کر دینا چاہیے۔ باقی جیسے وہ مناسب سمجھیں۔
ہماری کوشش ہمیشہ یہی رہتی ہے اور ان شاء اللہ یہی رہے گی کہ محفل میں مثبت انداز میں مکالمہ ہو۔ کسی کی رائے سے اتفاق یا اختلاف رکھنا ہر محفلین کا حق ہے تاہم شائستگی کو ملحوظِ خاطر رکھنا ضروری ہے۔ لئیق بھیا سے ہمارا ذاتی جھگڑا تو کچھ نہیں ہے۔ باہمی احترام کا رشتہ برقرار ہے۔ اس لڑی کی حد تک بے ضرر سی 'چپقلش' جاری ہے۔ :)
 

فرقان احمد

محفلین
تو میرے مراسلے حذف کرنا اسی چپقلش کا حصہ ہے؟
جو مراسلے حذف کیے گئے، ان میں ایک ملائیت کی تعریف کے بارے میں تھا جو کافی حد تک غیر متعلقہ تھا کیونکہ یہ بحث کسی اور لڑی میں جاری تھی تاہم آپ کے بے جا اصرار پر اسی لڑی میں اس ایشو پر سیرحاصل مکالمہ کیا گیا۔ دوسرا حذف شدہ مراسلہ سراسر مدیر کے اختیارات سے متعلق تھا اور ذاتیات کا پہلو لیے ہوئے تھا، جو کہ اس لڑی کی مناسبت سے انتہائی غیر متعلقہ ہے۔ جو ہم سے پوچھیے تو محفل انتظامیہ کو ہر معاملے میں ملوث کرنا اک ذرا زیادتی ہے۔ آپ ہمیں بھٹکائیے مت۔ اب آپ سے جو سوال کیے گئے، ان کے جوابات دیجیے یا پھر ہماری طرح خاموشی اختیار کر لیجیے۔ :) ایک اور صورت یہ ہے کہ ہمارا مراسلات کا خواہ مخواہ اقتباس نہ لیجیے۔ :) آپ کے تعاون کا شکریہ!
 
Top