اسد
محفلین
پلان مناسب ہے۔ شمشال نکالنے کی صورت میں ایک دن ملے گا جب کہ دیوسائی نکالنے کی صورت میں دو دن۔شکریہ اسد۔
اوپر والے پلان کے بارے میں آپ کی کیا رائے ہے؟
کل بھی میں نے جواب لکھا تھا لیکن وائی فائی میں کچھ مسئلہ تھا۔
پلان مناسب ہے۔ شمشال نکالنے کی صورت میں ایک دن ملے گا جب کہ دیوسائی نکالنے کی صورت میں دو دن۔شکریہ اسد۔
اوپر والے پلان کے بارے میں آپ کی کیا رائے ہے؟
یہ نیا والا بہتر ہےاس پلان کے بارے میں آپ کی کیا رائے ہے؟ کیا یہ پہلے پلان سے بہتر ہے یا بدتر؟ پروز اینڈ کونز؟
یاز صرف متفق کا بٹن دبا کر غائب ہو گئے۔
میرا خیال ہے دیوسائی نکالنا بہتر ہو گا کہ وہ راستے سے ہٹ کر ہے۔
عرض یہ ہے کہ صرف شمالی علاقے کا حصہ ہونے سے موسم سرد (یا کم گرم) نہیں ہو سکتا۔ شمالی علاقے میں زیادہ تر جگہوں کا موسم نسبتاً ٹھنڈا اس لئے ہے کہ ایک تو وہ سطح سمندر سے بلندی پر واقع ہیں اور دوسرا یہ کہ زیادہ تر کے نواح میں بلند برف پوش پہاڑ موجود ہیں۔یاز بھائی، چلاس اتنا گرم علاقہ کیوں ہے؟ یقین نہیں آتا کہ یہ شمالی علاقے کا حصہ ہے.
پلان تو یہ بھی عین مناسب اور قابلِ عمل ہے۔ چند نکات ہماری جانب سےپلان نمبر 2:
پہلا دن: اسلام آباد سے ناران
دوسرا دن: ناران سے ہنزہ۔ ایگل نیسٹ پڑاؤ
تیسرا دن: کریم آباد۔ التر میڈوز ہائک
چوتھا دن: نگر ویلی۔ ہوپر گلیشیئر۔ التت۔ بلتت
پانچواں دن: خنجراب اور واپسی پر پسو میں رات
چھٹا دن: پسو میں ہائک (بورت جھیل، گلیشیئر وغیرہ)۔ عطا آباد جھیل۔ رات کریم آباد میں
ساتواں دن: نلتر وادی۔ رات گلگت میں
آٹھواں دن: گلگت سے راما میڈوز
نواں دن: راما سے رائے کوٹ اور پھر فیری میڈوز
دسواں دن: ننگا پربت بیس کیمپ
گیارہواں دن: فیری میڈوز سے رائے کوٹ اور پھر چلاس یا ناران
بارہواں دن: واپس اسلام آباد
اس پلان کے بارے میں آپ کی کیا رائے ہے؟ کیا یہ پہلے پلان سے بہتر ہے یا بدتر؟ پروز اینڈ کونز؟
جھیل تک جایا جا سکتا ہے۔ گوگل میپس کے مطابق 3 گھنٹے کی ڈرائیو ہے۔ اگر وقت زیادہ لگا تو پھر جھیل کو ڈراپ کر سکتے ہیں۔آٹھویں دن راما جھیل تک بھی جائیں گے یا فقط راما میڈوز پر ہی اکتفا کریں گے؟ اور شب بسری کے لئے پی ٹی ڈی سی سے کنفرم نہ ہو سکا تو کیا کریں گے؟
جھیل تک جیپ نہیں جائے گی۔ جیپ زیادہ سے زیادہ راما میڈوز سے چند سو میٹر آگے تک جا پائے گی۔ پھر چند گلیشئر آ جاتے ہیں، جن کو جیپ کراس نہیں کر سکتی۔ ویسے اس کے بعد راما جھیل پون گھنٹے سے ایک گھنٹے تک کی ہائیک پہ ہے۔ اگر کوئی ویب سائٹ یہ بتا رہی ہے کہ جھیل تک جیپ جا سکتی ہے تو وہ ویب سائٹ غلط کہہ رہی ہے۔جھیل تک جایا جا سکتا ہے۔ گوگل میپس کے مطابق 3 گھنٹے کی ڈرائیو ہے۔ اگر وقت زیادہ لگا تو پھر جھیل کو ڈراپ کر سکتے ہیں۔
میری معلومات کے مطابق پی ٹی ڈی سی کے علاوہ راما میں صرف فاریسٹ گیسٹ ہاؤس ہے۔ اگر اور کوئی ہوٹل نہیں ہے تو پھر استور ہی رہنا ہو گا۔ ویسے راما میڈوز میں کیمپنگ کی کیا صورتحال ہے؟
جھیل تک ہائک ہی کا سوچا تھا۔ یعنی ڈیڑھ دو گھنٹے کی کل ہائیک؟جھیل تک جیپ نہیں جائے گی۔ جیپ زیادہ سے زیادہ راما میڈوز سے چند سو میٹر آگے تک جا پائے گی۔ پھر چند گلیشئر آ جاتے ہیں، جن کو جیپ کراس نہیں کر سکتی۔ ویسے اس کے بعد راما جھیل پون گھنٹے سے ایک گھنٹے تک کی ہائیک پہ ہے۔ اگر کوئی ویب سائٹ یہ بتا رہی ہے کہ جھیل تک جیپ جا سکتی ہے تو وہ ویب سائٹ غلط کہہ رہی ہے۔
راما میں کیمپنگ کرنا بری آپشن نہیں ہے۔ بہت سے لوگ وہاں کیمپنگ ہی کرتے ہیں۔
جی بالکل۔ تقریباً دو گھنٹے کی ہائیک۔ بلکہ اس سے کچھ کم ہی لگیں شاید کہ واپسی پہ اترائی میں سپیڈ کچھ تیز کی جا سکتی ہے۔جھیل تک ہائک ہی کا سوچا تھا۔ یعنی ڈیڑھ دو گھنٹے کی کل ہائیک؟
دیوسائی کا دل بہت ہے لیکن فاصلے کا مسئلہ ہے۔ گلگت سے وہاں پہنچنے میں پورا دن لگ سکتا ہے۔اس پلان میں سے اگر نلتر کو منہا کر دیں تو دیوسائی بآسانی شامل کر سکتے ہیں۔ نلتر کی نسبت دیوسائی یقیناً ایک بہت بہتر آپشن ہے۔
شندور تو کافی دور ہے پھنڈر تک شاید جایا جا سکے۔چونکہ یہ برسات کا موسم ہو گا تو اگر استور کی روڈ کسی سلائیڈ وغیرہ کی وجہ سے بند ہو تو آپ متبادل کے طور پر پھنڈر یا شندور تک کا راؤنڈ ٹرپ بھی پلان میں شامل کر سکتے ہیں۔
شمالی علاقوں میں الپائن سبزے والے چند ہی علاقے ہیں۔ میرے علم کے مطابق نلتر، فیئری میڈوز اور راما ویلی ہی ایسے علاقے ہیں جہاں الپائن جنگلات وغیرہ دیکھنے کو ملیں گے۔دیوسائی کا دل بہت ہے لیکن فاصلے کا مسئلہ ہے۔ گلگت سے وہاں پہنچنے میں پورا دن لگ سکتا ہے۔
نلتر کے بارے میں انٹرنیٹ کا کہنا ہے کہ اس پورے علاقے میں چند ہی سرسبزوشداب علاقے ہیں جن میں سے ایک نلتر ہے
لیکن سکردو تو ہم جا ہی نہیں رہے۔کیا اسلام آباد سے بذریعہ ہوائی جہاز اسکردو جاکر بوریت اور تھکن سے نہیں بچا جاسکتا؟؟؟
کیا آپ پہلے بابوسر سے گزرے تھے؟ آپ شمالی علاقہ جات کی جانب شاید پہلے بھی جا چکے ہیںہاں گلگت تک جہاز پر جا سکتے ہیں لیکن سنا ہے کہ آدھی فلائٹس کینسل ہو جاتی ہیں اور ناران اور بابوسر راستے میں اچھی جگہیں ہیں
ناران وغیرہ گیا ہوں اور سکردو بھی لیکن بابوسر جانا نہیں ہواکیا آپ پہلے بابوسر سے گزرے تھے؟ آپ شمالی علاقہ جات کی جانب شاید پہلے بھی جا چکے ہیں
پھر تو آپ بابوسر سے ہوتے ہوئے ہی جائیے گا، مسلسل اور بے حد بل کھاتی ہوئی "سانپ سڑک" حیران کن لگتی ہے. جب ہم بابوسر کے ٹاپ پر پہنچے تھے تو کچھ دیر وہاں قیام بھی کیا تھا. اس سفر کے دوران دو جگہوں پر موسم شدید تھا. ایک بابوسر ٹاپ اور دوسرا خنجراب پاسناران وغیرہ گیا ہوں اور سکردو بھی لیکن بابوسر جانا نہیں ہوا