یہ شادی نہیں ہو سکتی؟۔

کیفیت
مزید جوابات کے لیے دستیاب نہیں

عاطف بٹ

محفلین
یہ حقیقت ہے کہ فرسٹ کزنز کی شادیاں رسول اللہ صلعم کے دور میں بھی ہوتی رہیں۔ کیا اس کا حکم رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے دیا تھا؟ یہ وہاں بھی ثابت کیا تھا کہ ایسا رسول اکرم کے حکم سے کبھی نہیں ہوا۔ جن نکات پر وہاں بات ہوئی تھی- وہ صرف اتنے ہی تھا کہ ایسا رسول اکرم کے دور میں ہوتا رہا ہےجو دوسروں نے کیا نا کہ رسول اکرم نے۔
گویا آپ یہ کہنا چاہ رہے ہیں کہ نبی مکرم صلی اللہ علیہ و آلہ وسلم کی موجودگی میں ایک حرام، مکروہ یا ممنوع کام ہوتا رہا اور آپ صلی اللہ علیہ و آلہ وسلم جو قدم قدم اور بات بات پر صحابہ کرام رضوان اللہ علیہ اجمعین کی راہنمائی اور اصلاح کرتے تھے، آپ صلی اللہ علیہ و آلہ وسلم نے زندگی کے اس اہم ترین مسئلے پر ان لوگوں کی راہنمائی اور اصلاح کرنا مناسب نہیں سمجھا؟؟؟
 

عاطف بٹ

محفلین
حسیب نذیر گل۔
فرسٹ کزن نہیں ۔۔۔ فرسٹ کزن سسٹر۔
باپ اور ماں کے بھائی اور بہنوں کی لڑکیاں ۔ آپ کی "فرسٹ کزن سسٹرز" ہوئیں۔ اسی طرح ماں اور با پ کے سب بہنوں بھائی کی اولادیں آپس میں "فرسٹ کزن بہن بھائی" ہوئے
یعنی آپ کے خیال میں فرسٹ کزنز آپس میں محرم ہیں؟
 

عاطف بٹ

محفلین
ہائے ربا یہ کیا ہے :notlistening:
ٹائیٹل کتنا کیچی ہے مجھے لگا کہ مولا جٹ ہاتھ میں گنڈا سا لیکر مونچھوں کو تاؤ دیکر کہ رہا ہوگا کہ اوئے یہ شادی نہیں ہو سکتی :ROFLMAO::ROFLMAO: :ROFLMAO:
ساتھ میں وجہ بھی لکھی ہو گی کہ یہ شادی کیوں نہیں ہو سکتی :p
بھاگو اس سے پہلے کہ مجھے یہاں سے گنڈا سا لیکر بھگایا جائے
ویسے بھائی لوگو سیاست اور اسلام کم تھے ایسی بحثوں کے لیے جو آپ سب یہاں بھی شروع ہو گئے
تعبیر، عنوان پڑھ کر مجھے بھی بالکل ایسا ہی لگا تھا! :p
 
گویا آپ یہ کہنا چاہ رہے ہیں کہ نبی مکرم صلی اللہ علیہ و آلہ وسلم کی موجودگی میں ایک حرام، مکروہ یا ممنوع کام ہوتا رہا اور آپ صلی اللہ علیہ و آلہ وسلم جو قدم قدم اور بات بات پر صحابہ کرام رضوان اللہ علیہ اجمعین کی راہنمائی اور اصلاح کرتے تھے، آپ صلی اللہ علیہ و آلہ وسلم نے زندگی کے اس اہم ترین مسئلے پر ان لوگوں کی راہنمائی اور اصلاح کرنا مناسب نہیں سمجھا؟؟؟
آپ اپنے جملے کو درست کرلیں کہ یہ درست ہے کہ رسول اکرم کے دور میں "فرسٹ کزن بھائی بہنوں" کی شادیاں ہوتی رہیں لیکن مدینہ ہجرت کے بعد اللہ تعالی نے یہ واضح کردیا کہ اس خاص اجازت کے تحت، صرف رسول اکرم اپنی ایسی "فرسٹ کزن سسٹر" سے نکاح کرسکتے ہیں ، جو مکہ سے ہجرت کرکے ساتھ آئی تھیں۔ اگر یہ پہلے ہی سے عام اجازت ہوتی تو پھر اس حکم کی کیا ضرورت تھی؟ نبی اکرم نے اللہ تعالی کی اس آیت کو پڑھ کر سنایا اور واضح طور پر سنایا۔ نبی اکرم کی سنت مبارک میں ایسی کوئی مثال نہیں ملتی جہاں رسول اکرم صٌی اللہ علیہ وسلم نے مدینہ ہجرت کے بعد کسی "فرسٹ کزن بھائی بہن" کی آپس میں شادی کرائی ہو یا پوچھنے پر اجازت دی ہو۔ آپ حوالہ فراہم کردیجئے پھر اختلاف کیجئے۔
 
یعنی آپ کے خیال میں فرسٹ کزنز آپس میں محرم ہیں؟
قرآن کی آیات کی تجزیاتی پریزینٹیشن کے بعد بھی آپ اللہ تعالی کی آیات کو اللہ تعالی کی آیات ماننے سے انکار کرکے ان کو میری آیات ثابت کرنا چاہتے ہیں؟؟؟ اچھا مذاق ہے۔ بھائی خود سے کیوں نہٰیں پڑھتے ؟؟؟ الکتاب تو آپ کے ہاتھ میں بھی ہے۔ آیت بھی۔ آیت کی گرامر کا تجزیہ بھی اور 27 عدد معانی بھی اس کے باوجود آپ اس کو میری آیت کہتے ہیں ۔۔۔ نعوذ باللہ ۔۔۔ نعوذ باللہ ۔
 

عاطف بٹ

محفلین
قرآن کی آیات کی تجزیاتی پریزینٹیشن کے بعد بھی آپ اللہ تعالی کی آیات کو اللہ تعالی کی آیات ماننے سے انکار کرکے ان کو میری آیات ثابت کرنا چاہتے ہیں؟؟؟ اچھا مذاق ہے۔ بھائی خود سے کیوں نہٰیں پڑھتے ؟؟؟ الکتاب تو آپ کے ہاتھ میں بھی ہے۔ آیت بھی۔ آیت کی گرامر کا تجزیہ بھی اور 27 عدد معانی بھی اس کے باوجود آپ اس کو میری آیت کہتے ہیں ۔۔۔ نعوذ باللہ ۔۔۔ نعوذ باللہ ۔
خان صاحب، نصوصِ قرآنی کے مطالب کو توڑ موڑ کر بیان کرنے والے آپ پہلے شخص نہیں ہیں بلکہ گزشتہ چودہ صدیوں میں ایسے بہت سے لوگ پیدا ہوتے رہے ہیں اور آئندہ بھی سامنے آتے رہیں گے مگر ان کی باتوں ان کے ساتھ ہی مٹی میں مل جاتی ہیں۔ آپ کئی گھنٹوں سے ایک ہی راگ الاپتے چلے جارہے ہیں، اگر آپ کے پاس واقعی ایسے دلائل و براہین موجود ہیں جن کی مدد سے آپ یہ ثابت کرسکتے ہیں کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ و آلہ وسلم نے فرسٹ کزن میرج سے کسی کو منع فرمایا تھا، صحابہ کرام رضوان اللہ علیہم اجمعین نے قرآن و سنت کی روشنی میں ایسی کوئی قدغن لگائی تھی، تابعین، تبع تابعین اور اتباع تبع تابعین رحمہم اللہ اجمعین میں سے کسی نے ایسے عمل کو غلط قرار دیا تھا تو آپ انہیں سامنے کیوں نہیں لے آتے؟ ایک نصِ قرآنی کو اپنی مرضی کا رنگ دے کر آپ دوسروں پر اپنا نظریہ تھوپ رہے ہیں اور ساتھ 'نعوذ باللہ، نعوذ باللہ' لکھ کر یہ ثابت کرنا چاہتے ہیں کہ گویا آپ کا کہا ہوا تو عین حق ہے اور باقی سب لوگ یہاں جھک مار رہے ہیں۔
 
اندازہ ہوگیا ہے کہ آُ کے پاس جوابی نکتہ کچھ نہیں تو آپ آپ آکئے کیچڑ اچھالنے پر۔ آپ گنئے کہ اس ہی دھاگے میں صلی اللہ علیہ وسلم کتنی بار لکھا ہے۔؟؟؟؟ گن کر رپورٹ کیجئے۔ پھر آُ مراسلات دوسرے دھاگوں میں ادھر سے ادھر لے جاسکتے ہیں تو درستگی کے نیک کام بھی کر لیا کیجئے :(
محترم میں کسی اور کی نہیں آپکی بات کررہا ہوں کیونکہ آپ اسلام کے عظیم ٹھیکے دار بن رہے ہیں۔اور آج کے دور میں یا تو آپ محقق ہیں یا پھر وینا ملک:eek:
کیونکہ وینا ملک بھی فرماتی ہیں کہ وہ قرآن پاک کو ترجمے کے ساتھ پڑھتی ہیں:eek: اور بعد میں جو کچھ مطلب اخذ کرتی ہیں وہ سب کو پتہ ہے۔:oops:
ویسے وینا ملک بھی ہار نہیں مانتی اس لیے مجھے معلوم ہیں آپ بھی ہار نہیں مانیں گے:laughing:
 

نیلم

محفلین
محترم میں کسی اور کی نہیں آپکی بات کررہا ہوں کیونکہ آپ اسلام کے عظیم ٹھیکے دار بن رہے ہیں۔کیونکہ آج کے دور میں یا تو آپ محقق ہیں یا پھر وینا ملک:eek:
کیونکہ وینا ملک بھی فرماتی ہیں کہ وہ قرآن پاک کو ترجمے کے ساتھ پڑھتی ہیں اور بعد میں جو کچھ مطلب اخذ کرتی ہیں وہ سب کو پتہ ہے۔
ویسے وینا ملک بھی ہار نہیں مانتی اس لیے مجھے معلوم ہیں آپ بھی ہار نہیں مانیں گے
:D
 

شمشاد

لائبریرین
حضرت علی رضی اللہ تعالٰی عنہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کے چچازاد بھائی تھے، فرسٹ کزن۔ ان کے ساتھ تو آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے اپنی پیاری بیٹی خاتون جنت بیاہ دی۔ یہ رشتہ فرسٹ کزن سے کوئی اتنا زیادہ دور تو نہیں ہے۔
 
محترم میں کسی اور کی نہیں آپکی بات کررہا ہوں کیونکہ آپ اسلام کے عظیم ٹھیکے دار بن رہے ہیں۔اور آج کے دور میں یا تو آپ محقق ہیں یا پھر وینا ملک:eek:
کیونکہ وینا ملک بھی فرماتی ہیں کہ وہ قرآن پاک کو ترجمے کے ساتھ پڑھتی ہیں:eek: اور بعد میں جو کچھ مطلب اخذ کرتی ہیں وہ سب کو پتہ ہے۔:oops:
ویسے وینا ملک بھی ہار نہیں مانتی اس لیے مجھے معلوم ہیں آپ بھی ہار نہیں مانیں گے:laughing:

ذاتی اٹیک میں بھی آپ پر 301 کر سکتا ہوں :) ۔۔۔ لیکن ذاتی اٹیک کرنے کے بجائے، ایسے تبصرات کو گاربیج بن میں ڈالنا بہتر ہوگا۔ کوئی کام کی بات کرو سر جی۔
آپ آیت پر غور کریں اور بتائیےکہ اس آیت میں کیا لکھا ہے۔ مجھے اندازا ہے کہ شیطانیت پرست ، اللہ کے فرمان قرآن حکیم سے بہت دور بھاگتے ہیں۔ آیات چھوڑ کر شیطانیوں پر اتر آتے ہیں۔
 
خان صاحب، نصوصِ قرآنی کے مطالب کو توڑ موڑ کر بیان کرنے والے آپ پہلے شخص نہیں ہیں بلکہ گزشتہ چودہ صدیوں میں ایسے بہت سے لوگ پیدا ہوتے رہے ہیں اور آئندہ بھی سامنے آتے رہیں گے مگر ان کی باتوں ان کے ساتھ ہی مٹی میں مل جاتی ہیں۔ آپ کئی گھنٹوں سے ایک ہی راگ الاپتے چلے جارہے ہیں، اگر آپ کے پاس واقعی ایسے دلائل و براہین موجود ہیں جن کی مدد سے آپ یہ ثابت کرسکتے ہیں کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ و آلہ وسلم نے فرسٹ کزن میرج سے کسی کو منع فرمایا تھا، صحابہ کرام رضوان اللہ علیہم اجمعین نے قرآن و سنت کی روشنی میں ایسی کوئی قدغن لگائی تھی، تابعین، تبع تابعین اور اتباع تبع تابعین رحمہم اللہ اجمعین میں سے کسی نے ایسے عمل کو غلط قرار دیا تھا تو آپ انہیں سامنے کیوں نہیں لے آتے؟ ایک نصِ قرآنی کو اپنی مرضی کا رنگ دے کر آپ دوسروں پر اپنا نظریہ تھوپ رہے ہیں اور ساتھ 'نعوذ باللہ، نعوذ باللہ' لکھ کر یہ ثابت کرنا چاہتے ہیں کہ گویا آپ کا کہا ہوا تو عین حق ہے اور باقی سب لوگ یہاں جھک مار رہے ہیں۔

بھائی جن نصوص قرآنی کا آپ کو انتہائی غرور کے ساتھ دعوی ہے وہ کیا ہیں؟؟؟ سامنے لائیے۔ میں تو آپ کے سامنے ایک صاف اور واضح آیت رکھ چکا ہوں۔

اللہ تعالی کا فرمان قرآن حکیم کے آیت آپ کے سامنے ہے۔ کیا یہ درست ہے کہ قرآن حکیم سے دور بھاگا جائے اور آیات کو چھوڑ دیا جائے۔ آپ نے ایک بھی تبصرہ اس آیت پر نہیں کیا ، اس لئے کہ یہ صلاحیت ہی نہیں کہ درست بات پڑھ سکیں۔ بس فرسٹ کزن بھائی بہنوں کی شادی کے حامی ہیں یا پھر اگر کوئی آپ کو اللہ تعالی کا فرمان دکھائے تو اس کی مخالفت۔ بھائی مجھے لوگوں کی حرکتیں نہیں دیکھنی ہیں کہ ان کی خواہشوں کی پیروی کروں اور اللہ تعالی کا فرمان چھوڑ دوں۔

آپ کے پاس قرآن حکیم سے اللہ تعالی کا یا رسول اکرم کا کوئی فرمان ہے جو "فرسٹ کزن بھائی بہنوں" کی شادی کا حکم دیتا ہو؟؟؟؟ پھر آپ کے اتنے استکبر ، اکڑ اور غرور کی کیا وجہ ہے؟؟؟ اور کیا وجہ ہے کہ آپ اللہ تعالی کی آیت کو جھٹلاتے ہیں۔ کچھ تو پیش کیجئے لیکن لوگوں کے اعمال نہیں۔

آپ کا حال "فرسٹ کزن بھائی بہنوں" کی شادی کے معاملے میں صرف سنی سنائی پر ہے ۔ کہ سنی سنائی کے مطابق چونکہ سب کرتے ہیں اس لئےایسا کرنا جائز ہے ۔ نا کوئی حدیث، نا کوئی آیت اور نا ہی کوئی روایت۔

مسلمان کا دین کتنا خراب ہے اس سوال سے آپ کو اندازہ ہوگا۔

آج آپ زندہ ہیں ، اس کا مطلب ہے کہ آپ کی کوئی آمدنی بھی ہوتی ہوگی؟ کیا ایسا ہے ؟؟؟ کیا آپ نے اپنی آمدنی پر قرآن حکیم کے حساب سے اللہ تعالی کا حق دیا ہے ؟؟؟ یا پھر سنی سنائی کے حساب سے؟؟؟ سنی سنائی تو ہے کہ سال کے بعد صاحب نصاب ڈھائی فی صد ادا کردے۔ سر جی یہ کس سنت رسول، روایت یا آیت سے ثابت ہے؟ ہماری معلومات میں اضافہ فرمائیے ؟؟؟

کیا آپ کو معلوم ہے کہ قرآن حکیم کے حساب سے آپ کی آمدنی یا منافع پر کتنا اللہ تعالی کا حق بنتا ہے ؟؟؟

بات یہ ہے کہ آپ سنی سنائی پر ایمان رکھ کر اس کو اسلام کا نام دیتے ہیں ۔ مجھے آپ کے جواب کا انتظار رہے گا ۔ تاکہ آپ کو اندازاہ ہوسکے کہ قرآن حکیم میں اللہ تعالی کیا فرماتے ہیں اور آپ کس پر ایمان رکھتے ہیں؟؟؟
 

footprints

محفلین
بھائی آپ کیا کہنا چاہتے ہیں وہ کہئے ،سوالات کے بجائے اپنا ما فی الضمیر ادا کیجئے۔ مجھے نہیں معلوم کہ آپ کیاسمجھے، کیا سمجھنا چاہتے ہیں۔ کیا سمجھانا چاہتے ہیں۔ لہذا آپ اس نیک کام کی ابتدا کیجئے۔ آپ کا مراسلہ نامکمل اور معانی ہے۔ اس میں کوئی حوالہ نہیں ، کوئی بیان نہیں ۔
بھائی خان صاحب! اب ہر مراسلہ میں گزشتہ باتوں کو دھرایا نہیں جاسکتا لیکن سمجھنے اور سمجھانے کے لیے یہ مشقت بھی کی جاسکتی ہے، رہی بات میرے آخری مراسلہ کی تو اس میں کوئی نئی بات نہیں تھی بلکہ گزشتہ مراسلہ میں دریافت کی گئی باتوں کی طرف آپ کی توجہ مبذول کروانے کی کوششش کی گئی ہے۔
اور جہاں تک معاملہ ہے:
یہ کہ جناب والا نے قرآن حکیم کی ایک آیت سے استنباط کیا اور سمجھانے کے لیے ترجمہ کا سہارا لیا۔ اب سب سے پہلے تو ضروری ہے کہ آپ کے ترجمہ کو سمجھنے کی کوشش کی جائے اور اسی غرض سے آپ سے درخواست کی گئی کہ:
مزید وضاحت کے لیے لگے ہاتھوں درج ذیل عبارت کی وضاحت فرما دیجیے جو آپ کی فراہم کردہ ویب سائیٹ سے ہے ۔​
«اللاتي» نعت أزواجك، «ما» موصول معطوف على أزواجك، الجار «مما» متعلق بحال من «ما»، المصدر «أن يستنكحها» مفعول أراد، «خالصة» حال من الهاء في «يستنكحها»، الجار «لك» متعلق بخالصة، الجار «من دون» متعلق بحال من الضمير في «خالصة». جملة «وهبت» نعت ثان لامرأة، وجواب الشرط محذوف أي: فهي حِلٌّ له. وجملة «إن أراد النبي» حال من الضمير في «وهبت»، وجملة «قد علمنا» اعتراضية بين الجارّ ومتعلَّقه، والمصدر المؤول «لكيلا يكون» مجرور متعلق ب۔«خالصة»، الجار «عليك» متعلق بخبر «يكون»، وجملة «وكان الله غفورا» مستأنفة.
ربط​
:​
اور اس کے بعد آپ سے دوبارہ فرمائش کی گئی کہ:
جناب فاروق سرور صاحب !​
مجھے تو وضاحت اس عبارت کی مطلوب تھی جو آپ کی محولہ ویب سائیٹ سے پیش کی گئی تھی لیکن آپ نے ا س سے تو گریز کیا اور مزید کچھ اور ہی سمجھانا شروع کر دیا ، ویسے آپ نے فاتح بھائی کے سوال کا جواب بھی نہیں دیا۔ آپ تو آیت کی شرح فرما رہے ہیں یہ تو بعد کی بات ہے آپ ذرا اپنے پیش کردہ ترجمہ کی سند یا حوالہ ہی فراہم کردیجیے یا عربی قواعد کی رو سے اپنا پیش کردہ ترجمہ کی وضاحت کیجیے ۔​
اور مناسب تو یہی ہو گا کہ آپ خود ایسا کریں بصورت دیگر مجھے االلہ کے کلام کی اس خدمت پر یقینا خوشی حاصل ہوگی ۔​
والسلام​
اور آپ کا یہ فرمانا:
سوالات کے بجائے اپنا ما فی الضمیر ادا کیجئے۔​
بھائی سوالات ہی توجہ دلانے کا مناسب طریقہ ہوتا ہے اور آپ اسے نظر انداز کر رہے ہیں !
کہ محترم آپ کا پیش کردہ زیر بحث آیت مبارکہ کا ترجمہ اپنے عربی متن سے قواعد وضوابط کے حوالہ سے مطابقت نہیں رکھتا لہذا اگلے مباحث اس اشکال کے ساتھ کارآمد ہی نہ رہیں گے۔ اسی لیے آپ کی نصیحت کردہ ویب سائیٹ سے اس آیت کی نحوی تحلیل پر مبنی ایک عبارت آپ کے غور خوض کے لیے پیش کی گئی۔
لہذا میرا تو اکلوتا سوال یہی ہے کہ :
آپ ذرا اپنے پیش کردہ ترجمہ کی سند یا حوالہ ہی فراہم کردیجیے یا عربی قواعد کی رو سے اپنا پیش کردہ ترجمہ کی وضاحت کیجیے؟​
شکریہ ۔ والسلام​
 
ترجمے تو 27 عدد موجود ہیں۔ یہاں دیکھ لیجئے 33:50 اور آیت بھی سامنے ہے۔ لگتا ہے کہ آپ کو اپنی پسند کا ترجمہ درکار ہے لہذا آپ آیت لکھ کر درست ترجمہ پیش کردیجئے، آپ کے پیش کردہ اس ترجمے پر بات کرلیں گے۔ شکریہ۔

بھائی خان صاحب! اب ہر مراسلہ میں گزشتہ باتوں کو دھرایا نہیں جاسکتا لیکن سمجھنے اور سمجھانے کے لیے یہ مشقت بھی کی جاسکتی ہے، رہی بات میرے آخری مراسلہ کی تو اس میں کوئی نئی بات نہیں تھی بلکہ گزشتہ مراسلہ میں دریافت کی گئی باتوں کی طرف آپ کی توجہ مبذول کروانے کی کوششش کی گئی ہے۔
اور جہاں تک معاملہ ہے:

یہ کہ جناب والا نے قرآن حکیم کی ایک آیت سے استنباط کیا اور سمجھانے کے لیے ترجمہ کا سہارا لیا۔ اب سب سے پہلے تو ضروری ہے کہ آپ کے ترجمہ کو سمجھنے کی کوشش کی جائے اور اسی غرض سے آپ سے درخواست کی گئی کہ:

اور اس کے بعد آپ سے دوبارہ فرمائش کی گئی کہ:

اور آپ کا یہ فرمانا:

بھائی سوالات ہی توجہ دلانے کا مناسب طریقہ ہوتا ہے اور آپ اسے نظر انداز کر رہے ہیں !
کہ محترم آپ کا پیش کردہ زیر بحث آیت مبارکہ کا ترجمہ اپنے عربی متن سے قواعد وضوابط کے حوالہ سے مطابقت نہیں رکھتا لہذا اگلے مباحث اس اشکال کے ساتھ کارآمد ہی نہ رہیں گے۔ اسی لیے آپ کی نصیحت کردہ ویب سائیٹ سے اس آیت کی نحوی تحلیل پر مبنی ایک عبارت آپ کے غور خوض کے لیے پیش کی گئی۔
لہذا میرا تو اکلوتا سوال یہی ہے کہ :
آپ ذرا اپنے پیش کردہ ترجمہ کی سند یا حوالہ ہی فراہم کردیجیے یا عربی قواعد کی رو سے اپنا پیش کردہ ترجمہ کی وضاحت کیجیے؟​
شکریہ ۔ والسلام​
 

footprints

محفلین
ترجمے تو 27 عدد موجود ہیں۔ یہاں دیکھ لیجئے 33:50 اور آیت بھی سامنے ہے۔ لگتا ہے کہ آپ کو اپنی پسند کا ترجمہ درکار ہے لہذا آپ آیت لکھ کر درست ترجمہ پیش کردیجئے، آپ کے پیش کردہ اس ترجمے پر بات کرلیں گے۔ شکریہ۔
محترم خان صاحب!
ترجمہ تو پہلے آپ پیش فرما چکے ہیں لہذا آپ خود اس کی ذمہ داری تو قبول کیجیے لہذا
(1) ترجمہ کا حوالہ دیجیے؟
(2) اور اگر آپ خود ہی اس ترجمہ کے مصنف ہیں تو آپ اس کی قواعد کے اعتبار سے وضاحت کیجیے اس لیے کہ محترم آپ کا پیش کردہ ترجمہ زیر بحث آیت مبارکہ کے عربی متن سے قواعد وضوابط کے حوالہ سے مطابقت نہیں رکھتا اور اس کے حوالہ کے طور پر کہیں اور سے نہیں بلکہ آپ کی نصیحت کردہ ویب سائیٹ سے اس آیت کی نحوی تحلیل پر مبنی ایک عبارت آپ کے غور خوض کے لیے پیش کی گئی۔


اور اچھے خان صاحب:

آپ کو اپنی پسند کا ترجمہ درکار ہے
آپ کی توجہ کے لیے !


آپ کے پیش کردہ اس ترجمے پر بات کرلیں گے۔
پہلے آپ اپنے ترجمہ کی بات تو مکمل ہونے دیں پھر ان شاء اللہ کسی اور ترجمہ کی بات کرلیں گے۔ اور آپکی سہولت کےلیے آپ ہی کی نصیحت کردہ ویب سائیٹ سے

آیت کے نحوی تجزیہ پر مبنی عبارت: (خط کشیدہ عبارت خصوصی توجہ کی متقاضی ہے)

«اللاتي» نعت أزواجك، «ما» موصول معطوف على أزواجك، الجار «مما» متعلق بحال من «ما»، المصدر «أن يستنكحها» مفعول أراد، «خالصة» حال من الهاء في «يستنكحها»، الجار «لك» متعلق بخالصة، الجار «من دون» متعلق بحال من الضمير في «خالصة». جملة «وهبت» نعت ثان لامرأة، وجواب الشرط محذوف أي: فهي حِلٌّ له. وجملة «إن أراد النبي» حال من الضمير في «وهبت»، وجملة «قد علمنا» اعتراضية بين الجارّ ومتعلَّقه، والمصدر المؤول «لكيلا يكون» مجرور متعلق ب۔«خالصة»، الجار «عليك» متعلق بخبر «يكون»، وجملة «وكان الله غفورا» مستأنفة.

شکریہ۔ والسلام
 

فرحت کیانی

لائبریرین
سائنس کے مطابق کزن میرجیز میں مسائل اس لئے آتے ہیں جب بہت عرصہ تک خاندان میں ہی شادیاں ہوتی رہیں یعنی والدین بھی کزنز یا قریبی رشتہ دار ہوں پھر دوسری اور تیسری جنریشنز میں بھی آپس میں شادیاں ہوتی رہیں۔ اس طرح اگر کسی بیماری کے جینز والدین میں سے کسی ایک میں ہوں تو دوسرے کے نارمل جینز کی وجہ سے وہ دب جاتے ہیں اور اولاد نارمل ہوتی ہے لیکن وہ جینز بچوں میں منتقل ہو جاتے ہیں۔ ان بچوں کی شادیاں خاندان میں ہی ہونے کا مطلب کہ دونوں والدین میں بیماری کے جینز کی موجودگی کا امکان ڈبل ہو گیا۔ اس صورت میں تیسری جنریشن میں وہ بیماری یا مسئلہ سامنے آ جاتا ہے۔ اور اگر خوش قسمتی سے دونوں میں سے ایک کے جینز نارمل ہوں تو پھر بچوں میں وہ مسئلہ نہیں ہوتا۔ یہی وجہ ہے کہ بعض اوقات ایک ہی گھر میں کچھ بچے نارمل اور کچھ مسائل کا شکار ہوتے ہیں یا بعض اوقات والدین کے والدین کی کوئی خصوصیت (چہرے یا آنکھوں کی رنگت، قد وغیرہ)یا بیماری (نظر کی کمزوری، بال سفید ہونا، شوگر یا جسمانی و ذہنی ڈس ایبیلٹی ) ان بچوں میں ظاہر ہو جاتی ہے۔ بنیادی طور پر کزن میرجیز اس صورت میں خطرناک ہیں جب ایک طویل عرصہ تک نسل در نسل خاندان میں ہی شادیاں ہوتی رہیں یا دونوں کزنز کی فیملی ہسٹری میں کوئی جینیاتی بیماری موجود ہو کہ اس طرح جینیاتی مسائل آگے آگے منتقل ہوتے جاتے ہیں۔
اگر پہلے بھی کسی نے اس بارے میں لکھا ہو تو معذرت۔ میں نے سوچا میں بھی ذرا اپنا سائنس کا سبق دہرا لوں :)
 

فرحت کیانی

لائبریرین
ہائے ربا یہ کیا ہے :notlistening:
ٹائیٹل کتنا کیچی ہے مجھے لگا کہ مولا جٹ ہاتھ میں گنڈا سا لیکر مونچھوں کو تاؤ دیکر کہ رہا ہوگا کہ اوئے یہ شادی نہیں ہو سکتی :ROFLMAO::ROFLMAO: :ROFLMAO:
ساتھ میں وجہ بھی لکھی ہو گی کہ یہ شادی کیوں نہیں ہو سکتی :p
بھاگو اس سے پہلے کہ مجھے یہاں سے گنڈا سا لیکر بھگایا جائے
ویسے بھائی لوگو سیاست اور اسلام کم تھے ایسی بحثوں کے لیے جو آپ سب یہاں بھی شروع ہو گئے
ہمارے خیالات کتنے ملتے ہیں تعبیر :openmouthed:
 
فوٹ پرنٹ صاحب، جو میں نے پیش کیا اس کی ذًہ داری مجھ پر ہی عائد ہوتی ہے ۔ جو کچھ آپ نے انڈر لائین کیا اس پر بھی خیال آرائی کرچکا ہوں۔ آپ اپنا خیال پیش کیجئے۔
ترجمے کا لنک موجود ہے۔ سارے حوالے بھی موجود ہیں۔ لنک پر کلک کیجئے اور حوالہ دیکھ لیجئے۔ نحوی تحلیل کا لنک بھی موجود ہے ۔ لیکن آپ کا مدعا میری سمجھ سے باہر ہے۔ آپ کہنا کیا چاہتے ہیں یہ بھی واضح نہیں ہے۔ اگر ترجمہ درست نہیں تو درست ترجمہ پیش کیجئے اور آگے بڑھئے۔ لگتا ہے کچھ اٹک گیا ہے ۔ یہ آخری بار ہے اگر آپ کوئی بامعانی بات نہیں پیش کرتے تو آپ کو مستقل اگنور لسٹ پر ڈالنے جا رہا ہوں۔
 
کیفیت
مزید جوابات کے لیے دستیاب نہیں
Top