محمد خلیل الرحمٰن
محفلین
میں نے جو سرگوشی لکھنے کی کوشش کی وہ نظر کیوں نہیں آرہی
سرگوشی نہایت ہی دھیمے سُروں میں کی تھی لہٰذا خود کو بھی سنائی نہیں دی
میں نے جو سرگوشی لکھنے کی کوشش کی وہ نظر کیوں نہیں آرہی
لگتا کہ محفل میں تم نے بھی مری طرح'بھُنبتاتی ناریوں' کے چھتے میں ہاتھ میں ہاتھ ڈالا ہے۔ اسلئے ہاتھ کاٹ کر نکال لیا گیا۔میں نے جو سرگوشی لکھنے کی کوشش کی وہ نظر کیوں نہیں آرہی
اگر جان کی امان پاؤں تو "ناری" کی تشریح پوچھ سکتی ہوں؟لگتا کہ محفل میں تم نے بھی مری طرح' ناریوں' کے چھتے میں ہاتھ میں ہاتھ ڈالا ہے۔ اسلئے ہاتھ کاٹ کر نکال لیا گیا۔
ڈاکٹر صاحب یہ رہی آپ کی سرگوشی۔میں نے جو سرگوشی لکھنے کی کوشش کی وہ نظر کیوں نہیں آرہی
کوئی نہیں ' آپ کی 'جان 'بخش دی گئی۔ ناری کی تشریح بنت 'حوا ' ۔ حوا کی بیٹیاں۔اگر جان کی امان پاؤں تو "ناری" کی تشریح پوچھ سکتی ہوں؟
بعدخیبر پختونخواہ کے معصوم بچے سے استاد کے سوال پر کہ اکبر بادشاہ کی وفات کے بات کیا ہوا؟ جواب تھا: کہ نہلا دھلا کر دفن کر دیا
یہ تو میں بھی جانتی ہوں کہ نسل انسانی میں مؤنث کو ناری بھی کہتے ہیں لیکن ناری جو جنّات کے لیے استعمال ہوتا ہے کیوں کہ آگ کی جنس سے ہیں اس لیے عورت یا خاتون ہی بہتر لگتا ہے اور مجھے اس لیے پسند نہیں کہ یہ ناکارہ کے لیے زیادہ موزوں لفظ ہےکوئی نہیں ' آپ کی 'جان 'بخش دی گئی۔ ناری کی تشریح بنت 'حوا ' ۔ حوا کی بیٹیاں۔
شکریہ بہن
تو میں نے کب استفسار کیا کہ میں انسان ہوں۔ میں بھی بھُوت ہوں۔ مری' آتما' یہاں آکر بات کرتی۔اسی لئے ' ناری' کہتا ۔مطلب ذندہ ،آگ۔یہ تو میں بھی جانتی ہوں کہ نسل انسانی میں مؤنث کو ناری بھی کہتے ہیں لیکن ناری جو جنّات کے لیے استعمال ہوتا ہے کیوں کہ آگ کی جنس سے ہیں اس لیے عورت یا خاتون ہی بہتر لگتا ہے اور مجھے اس لیے پسند نہیں کہ یہ ناکارہ کے لیے زیادہ موزوں لفظ ہے
وہ سرگوشی ہی کیا، جو دکھائی یا سنائی دے جائے۔میں نے جو سرگوشی لکھنے کی کوشش کی وہ نظر کیوں نہیں آرہی
مگر ہمارے یہاں۔ استاد: قائد اعظم کب پیدا ہوئے ۔؟خیبر پختونخواہ کے معصوم بچے سے استاد کے سوال پر کہ اکبر بادشاہ کی وفات کے بعد کیا ہوا؟ جواب تھا: کہ نہلا دھلا کر دفن کر دیا
مجھے تو انڈے سے آگے سمجھ ہی نہیں آتا. اسی کو تل کے کھا لیتا ہوںتنخواہ سے کچھ بچتا نہیں۔اس لئے شیخ چلی کی طرح مجھے بھی ۔ انڈا ۔انڈے سے چوزے ۔چوزے سے مرغیاں ۔مرغیوں سے بکریاں۔ بکریوں سے ۔۔۔۔۔آگے خود سمجھو ۔اب بچے نہیں بڑے ہوگئے ہو۔ہر بات منہ سے نہیں بتائی جاسکتی۔کوئی تہذیب بھی ہوتی ہے۔
نہ کھا یا کر انڈا۔ بڑی برکت والی چیز ہے۔ بندہ اگر ' اک گھر والی سے تنگ آگیا ۔ تو انڈے پر ، 'انوسٹ' کرکے 'دوسری والی' کے خرچوں کی بھرپائی بھی ممکن بنا سکتا ہے۔مجھے تو انڈے سے آگے سمجھ ہی نہیں آتا. اسی کو تل کے کھا لیتا ہوں
کچھ نہ سمجھے خدا کرے کوئینہ کھا یا کر انڈا۔ بڑی برکت والی چیز ہے۔ بندہ اگر ' اک گھر والی سے تنگ آگیا ۔ تو انڈے پر ، 'انوسٹ' کرکے 'دوسری والی' کے خرچوں کی بھرپائی بھی ممکن بنا سکتا ہے۔
لیکن آپ نے اپنے بارے میں تو ابھی یہ بیان دیا کہ آپ بھوت ہو یہاں کوئی بھوتنی بھی ہے کیا؟تو میں نے کب استفسار کیا کہ میں انسان ہوں۔ میں بھی بھُوت ہوں۔ مری' آتما' یہاں آکر بات کرتی۔اسی لئے ' ناری' کہتا ۔مطلب ذندہ ،آگ۔
مجھے لگتا ہے۔ لگتا نہیں بلکہ پکا یقین ہے۔ کہ یہاں بھوتنیاں (ناریاں) بھی پھرتی رہتی ہیں۔ دوسری بات پر التماس ہے کہ اتنا سنجیدہ ہوکر نہ پھریے۔ یہاں عقیدہ ٹھیک کرنےنہیں اک دوجے کو محظوظ کرنے کرآتے۔لیکن آپ نے اپنے بارے میں تو ابھی یہ بیان دیا کہ آپ بھوت ہو یہاں کوئی بھوتنی بھی ہے کیا؟
اور آپ نے ناری تو انسان کو ہی کہا ہے جبکہ آتما روح کو کہتے ہیں اور شاید ہندو ؤں کا عقید ہ ہے کہ انسان کی روح کبھی کبھی بھٹکتی ہے اس دنیا میں .