انٹرویو قدیر صاحب

کیفیت
مزید جوابات کے لیے دستیاب نہیں

ظفر احمد

محفلین
جی ہر چیز کے کچھ قوائد و ضوابط ہوتے ہیں اسکی پابندی ہم سب پر فرض ہے۔ اسلئے ایسا کرنا ضروری ہے ورنہ تم خوب جانتے ہو یہاں کچھ بھی ہو سکتا ہے؟

اب میں امن کا سفیر ہوں امن پھیلانا چاہتا ہوں بچپن میں بہت بد تمیزی کر لی اسکا یہی حاصل نکلا کہ یہ سب بیکار ہے۔ ہنسی مزاق کی حد تک تو صحیح ہے پر اگر کسی کی دل ازاری ہو تو ٹھیک نہیں کیونکہ کسی کا دل توڑنا کعبہ کو ڈھا دینے کے مترادف ہے۔
 

بدتمیز

محفلین
zafar نے کہا:
جی ہر چیز کے کچھ قوائد و ضوابط ہوتے ہیں اسکی پابندی ہم سب پر فرض ہے۔ اسلئے ایسا کرنا ضروری ہے ورنہ تم خوب جانتے ہو یہاں کچھ بھی ہو سکتا ہے؟

اب میں امن کا سفیر ہوں امن پھیلانا چاہتا ہوں بچپن میں بہت بد تمیزی کر لی اسکا یہی حاصل نکلا کہ یہ سب بیکار ہے۔ ہنسی مزاق کی حد تک تو صحیح ہے پر اگر کسی کی دل ازاری ہو تو ٹھیک نہیں کیونکہ کسی کا دل توڑنا کعبہ کو ڈھا دینے کے مترادف ہے۔

آپ بات کو دہرانے پر مجبور کر دیتے ہیں کیونکہ آپ اس کو سنتے ہی نہیں نہ سمجھتے ہیں :twisted:
یقیناً ہر چیز کے قوائد و ضوابط ہوتے ہیں لیکن ان کا تعین کیسے ہو کہ وہ جائز ہیں یا ناجائز؟ دوسرے کیا پتہ انہی قوائد و ضوابط کی دھجیاں کوئی اڑائے اور پھر اس پر ڈھٹائی سے شرمندہ بھی نہ ہو الٹا لوگوں کو جذباتی بلیک میل کر رہا ہو۔
دوسرے کیا پتہ آپ کی کسی حرکت سے جس سے آپ نے کسی کا دل توڑا ہو اور اس کے بعد اگلے نے آپکا دل توڑ ڈالا ہو تب کیا کہئے گا؟
 

ظفر احمد

محفلین
میں کسی کی فیور نہیں کر رہا جو غلط ہے وہ غلط ہے؟ میں تو ایسا کرتا ہوں کہ جب مجھے محسوس ہو کہ میری بات کسی کو بری لگی ہے تو فوراً معافی مانگ کر درگزر سے کام لیتا ہوں۔ ورنہ بات کو جتنا بڑھانا‌چاہو‌بڑھتی‌جائے‌گی۔‌ جب بات حد سے بڑھ جائے تو یہ پتہ لگانا بہت مشکل ہوگا کون صحیح ہے کون غلط کیونکہ غصہ میں انسان نجانے کیا سے کیا بول جاتا ہے۔ کچھ الفاظ دل پر نشتر بن کر لگتے ہیں جسکے زخم کبھی نہیں بھرتے۔ اسلئے غصہ حرام ہے۔ بہترین حل یہی ہے کہ خاموشی اختیار کی جائے۔
 

بدتمیز

محفلین
zafar نے کہا:
میں کسی کی فیور نہیں کر رہا جو غلط ہے وہ غلط ہے؟ میں تو ایسا کرتا ہوں کہ جب مجھے محسوس ہو کہ میری بات کسی کو بری لگی ہے تو فوراً معافی مانگ کر درگزر سے کام لیتا ہوں۔ ورنہ بات کو جتنا بڑھانا‌چاہو‌بڑھتی‌جائے‌گی۔‌ جب بات حد سے بڑھ جائے تو یہ پتہ لگانا بہت مشکل ہوگا کون صحیح ہے کون غلط کیونکہ غصہ میں انسان نجانے کیا سے کیا بول جاتا ہے۔ کچھ الفاظ دل پر نشتر بن کر لگتے ہیں جسکے زخم کبھی نہیں بھرتے۔ اسلئے غصہ حرام ہے۔ بہترین حل یہی ہے کہ خاموشی اختیار کی جائے۔

سمجھ تو پھر اپنی اپنی ہے۔ آپ کو جو غلط لگتا ہے وہ کسی کو نہیں لگتا۔ :twisted: خیر کسے پرواہ ہے۔ سب اپنی دنیا میں مگن ہیں۔
 

اجنبی

محفلین
انسانوں میں کیسا محسوس کر رہے ہیں؟
جنگل میں درختوں پر لٹکنا تو بہت یاد آتا ہو گا یہ بتائیں بارش ہونے پر آپ دوسروں کے گھونسلے کیوں تباہ کرتے تھے۔
×× انسانوں اپنے اپنے سے محسوس ہوتے ہیں ۔ اور معاف کیجیے گا ، وہ آپ تھے جو دوسروں کے گھونسلوں میں جھانکتے تھے اور پھر گھونسلوں میں انڈوں پر بیٹھی مونث سے ٹھونگیں کھانے کے بعد اس کا گھونسلہ تباہ کرتے تھے ۔

زندگی کا کوئی ایسا واقعہ جس پر بہت شرمندہ ہونا پڑا ہوا ہو۔ واقعے تبدیل کرتے جائیں اگر اس میں کسی ممنوع چیز کا ذکر ہو۔ یہاں تک کہ کوئی ایسا واقعہ مل جائے جو ڈھیر سارے بچوں کے اخلاق کو متاثر نہ کر سکے۔
×× اتفاق سے سارے شرمندگی والے واقعات وہ ہیں جن پر بچے شرم سے لال پیلے ہو سکتے ہیں ۔ لہٰذا اس سوال کا جواب دینا ناممکن ہے ۔

محبت اچھی چیز نہیں ہوتی اس کے نقصانات سے سب آگاہ ہیں اس کا کوئی ایک فائدہ لکھیں۔
محبت اچھی چیز ہوتی ہے ۔ وقت گزاری کے لیے عشق کرنا برا ہوتا ہے ۔ بہرحال اس کا ایک فائدہ یہ ہوتا ہے کہ آپ کا دماغ درست ہو جاتا ہے معشوق کے “رشتہ داروں‘ کے ہاتھوں ۔


ملکی حالات کے ساتھ ساتھ اپنے حالات پر بھی روشنی ڈالیں۔
محلے کے ترقیاتی کاموں میں حصہ لینے کے بعد کے مشاغل پر مفصل بیان جاری کریں۔
×× میں نے تو کبھی محلے کے ترقیاتی کاموں میں حصہ نہیں لیا ۔ ایک پاکستانی ہونے کے ناطے یہ مجھ پر بالکل فرض نہیں ہے کہ میں اپنے علاقے ، اپنے ملک کی ترقی کے لیے کام کروں ۔ ہاں البتہ علاقے کی تَرَکی (پنجابی والی) کے لیے کام کیا جاسکتا ہے ۔ :lol:
واضح رہے کہ پنجابی میں “ترکانے“ کا مطلب ہوتا ہے گندا کرنا ۔
 

ظفر احمد

محفلین
انسانوں اپنے اپنے سے محسوس ہوتے ہیں ۔ اور معاف کیجیے گا ، وہ آپ تھے جو دوسروں کے گھونسلوں میں جھانکتے تھے اور پھر گھونسلوں میں انڈوں پر بیٹھی مونث سے ٹھونگیں کھانے کے بعد اس کا گھونسلہ تباہ کرتے تھے۔

لیکن کچھ لوگ ابھی بھی بیگانے ہیں۔ اور آپ اس گھونسلوں میں کیا کرتے تھے جو اتنی تفصیل سے بتا رہے ہیں شاید گھونسلوں کی سیکیورٹی آپ کے ہاتھ میں تھی یا آپ بھی اپنا نمبر آنے کا انتظار کر رہے تھے؟

اتفاق سے سارے شرمندگی والے واقعات وہ ہیں جن پر بچے شرم سے لال پیلے ہو سکتے ہیں ۔ لہٰذا اس سوال کا جواب دینا ناممکن ہے۔

آپ بچوں کی پرواہ مت کیجئے کچھ بڑے بھی ہیں جو بڑے شوق سے یہ واقعات سننے کے لئے بےتاب ہیں؟

محبت اچھی چیز ہوتی ہے ۔ وقت گزاری کے لیے عشق کرنا برا ہوتا ہے ۔ بہرحال اس کا ایک فائدہ یہ ہوتا ہے کہ آپ کا دماغ درست ہو جاتا ہے معشوق کے “رشتہ داروں‘ کے ہاتھوں۔

بہت تجربہ ہے۔ آپ بھی اپنےدماغ کا اعلاج کروا چکے ہیں شاید:lol:
 

ظفر احمد

محفلین
بدتمیز نے کہا:
سمجھ تو پھر اپنی اپنی ہے۔ آپ کو جو غلط لگتا ہے وہ کسی کو نہیں لگتا۔ :twisted: خیر کسے پرواہ ہے۔ سب اپنی دنیا میں مگن ہیں۔

جی ظاہر ہے سمجھ تو ہے ہی اپنی اپنی کچھ لوگ مثبت سوچتے ہیں اور کچھ لوگ منفی لیکن ہمیں کیا کرنا یہ ہم ہی بہتر سمجھ سکتے ہیں ہمیں ہمارا مذھب عفو و درگزر کا سبق دیتا ہے اسی میں سب کی بھلائی ہے۔ یہ ضروری نہیں کہ آپ میری بات سے اتفاق کریں کیونکہ سمجھ تو ہے ہی اپنی اپنی؟
 

بدتمیز

محفلین
قدیر احمد نے کہا:
انسانوں میں کیسا محسوس کر رہے ہیں؟
جنگل میں درختوں پر لٹکنا تو بہت یاد آتا ہو گا یہ بتائیں بارش ہونے پر آپ دوسروں کے گھونسلے کیوں تباہ کرتے تھے۔
×× انسانوں اپنے اپنے سے محسوس ہوتے ہیں ۔ اور معاف کیجیے گا ، وہ آپ تھے جو دوسروں کے گھونسلوں میں جھانکتے تھے اور پھر گھونسلوں میں انڈوں پر بیٹھی مونث سے ٹھونگیں کھانے کے بعد اس کا گھونسلہ تباہ کرتے تھے ۔

زندگی کا کوئی ایسا واقعہ جس پر بہت شرمندہ ہونا پڑا ہوا ہو۔ واقعے تبدیل کرتے جائیں اگر اس میں کسی ممنوع چیز کا ذکر ہو۔ یہاں تک کہ کوئی ایسا واقعہ مل جائے جو ڈھیر سارے بچوں کے اخلاق کو متاثر نہ کر سکے۔
×× اتفاق سے سارے شرمندگی والے واقعات وہ ہیں جن پر بچے شرم سے لال پیلے ہو سکتے ہیں ۔ لہٰذا اس سوال کا جواب دینا ناممکن ہے ۔

محبت اچھی چیز نہیں ہوتی اس کے نقصانات سے سب آگاہ ہیں اس کا کوئی ایک فائدہ لکھیں۔
محبت اچھی چیز ہوتی ہے ۔ وقت گزاری کے لیے عشق کرنا برا ہوتا ہے ۔ بہرحال اس کا ایک فائدہ یہ ہوتا ہے کہ آپ کا دماغ درست ہو جاتا ہے معشوق کے “رشتہ داروں‘ کے ہاتھوں ۔


ملکی حالات کے ساتھ ساتھ اپنے حالات پر بھی روشنی ڈالیں۔
محلے کے ترقیاتی کاموں میں حصہ لینے کے بعد کے مشاغل پر مفصل بیان جاری کریں۔
×× میں نے تو کبھی محلے کے ترقیاتی کاموں میں حصہ نہیں لیا ۔ ایک پاکستانی ہونے کے ناطے یہ مجھ پر بالکل فرض نہیں ہے کہ میں اپنے علاقے ، اپنے ملک کی ترقی کے لیے کام کروں ۔ ہاں البتہ علاقے کی تَرَکی (پنجابی والی) کے لیے کام کیا جاسکتا ہے ۔ :lol:
واضح رہے کہ پنجابی میں “ترکانے“ کا مطلب ہوتا ہے گندا کرنا ۔

مونث کہہ ڈالا۔ ہاہاہاہا ذرا بتانا ابھی تک کوئی ذاتی پیغام آیا ہے کہ نہیں۔ :twisted: :p
اور ماداؤں سے مار کھانا تمہارا شیوہ ہوتا ہو گا۔ میں ابھی معصوم بچہ اس لئے مار سے بھی بچہ ہوا ہوں۔
 

بدتمیز

محفلین
zafar نے کہا:
بدتمیز نے کہا:
سمجھ تو پھر اپنی اپنی ہے۔ آپ کو جو غلط لگتا ہے وہ کسی کو نہیں لگتا۔ :twisted: خیر کسے پرواہ ہے۔ سب اپنی دنیا میں مگن ہیں۔

جی ظاہر ہے سمجھ تو ہے ہی اپنی اپنی کچھ لوگ مثبت سوچتے ہیں اور کچھ لوگ منفی لیکن ہمیں کیا کرنا یہ ہم ہی بہتر سمجھ سکتے ہیں ہمیں ہمارا مذھب عفو و درگزر کا سبق دیتا ہے اسی میں سب کی بھلائی ہے۔ یہ ضروری نہیں کہ آپ میری بات سے اتفاق کریں کیونکہ سمجھ تو ہے ہی اپنی اپنی؟

مذہب عفو درگزر کا سبق دیتا ہے لیکن اس کی تشریح مسلمانوں نے غلط کی ہوئی ہے۔ جس قسم کی تشریح آپ کرتے ہیں وہ میرے نزدیک عفودرگزر نہیں بلکہ بزدلی ہے جسکا نام رحمدلی رکھ دیا ہوا ہے۔
 

ظفر احمد

محفلین
قدیر صاب کچھ اور سوالات ہوجائیں۔

اگر آپ کو ایک دن کے لئے محفل کا منتظم اعلٰٰی بنا دیا جائے تو کیا کریں گے؟

اگر کوئی چور چوری کرتےہوئے آپ کے ہاتھ لگ جائے؟

صبح بیدار کو کر آپکو پتہ چلے کہ آپکی شکل کسی مشھور ایکٹر کی شکل میں تبدیل ہو گئی ہے تو کیا کرو گے؟

جب اپنے آپ کو تنہا محسوس‌کرو‌تو‌‌کس‌کو‌بلانا‌پسند‌کرو‌گے؟

کسی ایسی شخصیت کا نام بتائیں جس سے شدید نفرت ہو؟

غصہ کی حالت میں آپ کیا کرتے ہیں؟

کسی کا انتظار کرنا آپکو کیسا لگتا ہے؟

کسی کو دیکھ کر دل دھڑکنا بھول چائے تو؟
 

ظفر احمد

محفلین
بدتمیز نے کہا:
مذہب عفو درگزر کا سبق دیتا ہے لیکن اس کی تشریح مسلمانوں نے غلط کی ہوئی ہے۔ جس قسم کی تشریح آپ کرتے ہیں وہ میرے نزدیک عفودرگزر نہیں بلکہ بزدلی ہے جسکا نام رحمدلی رکھ دیا ہوا ہے۔

میں یہی کہ سکتا ہوں کہ حضرت علی کا قول ہے کہ سب سے بڑا بہادر وہ ہے جو معاف کردے۔ اگر تمھارے نزدیک یہ بزدلی ہے تو میں کچھ نہیں کہ سکتا۔ جہاں تک انسانی معاملات کی بات ہے تو عفو و درگزر سے کام لینا چاہیئے لیکن جب بات مذھب کی آجائے تو دشمن کا ڈٹ کر مقابلہ کرنا چاہیئے؟
 

بدتمیز

محفلین
zafar نے کہا:
بدتمیز نے کہا:
مذہب عفو درگزر کا سبق دیتا ہے لیکن اس کی تشریح مسلمانوں نے غلط کی ہوئی ہے۔ جس قسم کی تشریح آپ کرتے ہیں وہ میرے نزدیک عفودرگزر نہیں بلکہ بزدلی ہے جسکا نام رحمدلی رکھ دیا ہوا ہے۔

میں یہی کہ سکتا ہوں کہ حضرت علی کا قول ہے کہ سب سے بڑا بہادر وہ ہے جو معاف کردے۔ اگر تمھارے نزدیک یہ بزدلی ہے تو میں کچھ نہیں کہ سکتا۔ جہاں تک انسانی معاملات کی بات ہے تو عفو و درگزر سے کام لینا چاہیئے لیکن جب بات مذھب کی آجائے تو دشمن کا ڈٹ کر مقابلہ کرنا چاہیئے؟

اللہ کا کہنا ہے کہ اگر بدلہ لے سکتے ہو تو لے لو مگر اتنا جتنا ظلم ہوا ہو اور معاف کرنا بہترین کام ہے۔
اگر میں کمزور ہوں تو بدلہ لے ہی نہیں سکتا اللہ سے رو کر شکوہ کیا اور سو گیا۔ اور اگر طاقت ور ہوں تو مجھ پر ظلم ہو نہیں سکتا۔

حضرت علی کے قول کا نادانی سے مطالعہ کر کے اس کی غلط تشریح کر دی جاتی ہے اس کے اندر کی بات نہیں ڈھونڈی جاتی۔ ظلم پر چپ رہنا بھی ظلم ہے۔ بدلہ لینے کی کوشش کرنا، قابو پا لینا اور قابو پا کر معاف کرنا بہادری ہے ورنہ بزدلی کی گھٹیا ترین مثال۔
 

ظفر احمد

محفلین
بدتمیز نے کہا:
‌‌‌‌اللہ کا کہنا ہے کہ اگر بدلہ لے سکتے ہو تو لے لو مگر اتنا جتنا ظلم ہوا ہو اور معاف کرنا بہترین کام ہے۔
اگر میں کمزور ہوں تو بدلہ لے ہی نہیں سکتا اللہ سے رو کر شکوہ کیا اور سو گیا۔ اور اگر طاقت ور ہوں تو مجھ پر ظلم ہو نہیں سکتا۔

حضرت علی کے قول کا نادانی سے مطالعہ کر کے اس کی غلط تشریح کر دی جاتی ہے اس کے اندر کی بات نہیں ڈھونڈی جاتی۔ ظلم پر چپ رہنا بھی ظلم ہے۔ بدلہ لینے کی کوشش کرنا، قابو پا لینا اور قابو پا کر معاف کرنا بہادری ہے ورنہ بزدلی کی گھٹیا ترین مثال۔

میں اس بحث کو یہی کہ کر ختم کرتا ہوں کہ میرے نزدیک یہ بزدلی نہیں باقی آپکی اپنی سمجھ کی بات ہے۔

ایسے بہت سارے واقیات ہیں جن میں محمد صلی اللہ علیہ وسلم نے معاف کردیا جیسے طائف کے میدان میں ، اور صلح حدیبہ جو کہ دیکھنے میں سراسر مسلمانوں کے خلاف تھی ہر سب سے زیادہ مسلمان اسی غزوہ سے ہوئے؟ اور بہت ہیں
 

بدتمیز

محفلین
zafar نے کہا:
بدتمیز نے کہا:
‌‌‌‌اللہ کا کہنا ہے کہ اگر بدلہ لے سکتے ہو تو لے لو مگر اتنا جتنا ظلم ہوا ہو اور معاف کرنا بہترین کام ہے۔
اگر میں کمزور ہوں تو بدلہ لے ہی نہیں سکتا اللہ سے رو کر شکوہ کیا اور سو گیا۔ اور اگر طاقت ور ہوں تو مجھ پر ظلم ہو نہیں سکتا۔

حضرت علی کے قول کا نادانی سے مطالعہ کر کے اس کی غلط تشریح کر دی جاتی ہے اس کے اندر کی بات نہیں ڈھونڈی جاتی۔ ظلم پر چپ رہنا بھی ظلم ہے۔ بدلہ لینے کی کوشش کرنا، قابو پا لینا اور قابو پا کر معاف کرنا بہادری ہے ورنہ بزدلی کی گھٹیا ترین مثال۔

میں اس بحث کو یہی کہ کر ختم کرتا ہوں کہ میرے نزدیک یہ بزدلی نہیں باقی آپکی اپنی سمجھ کی بات ہے۔

ایسے بہت سارے واقیات ہیں جن میں محمد صلی اللہ علیہ وسلم نے معاف کردیا جیسے طائف کے میدان میں ، اور صلح حدیبہ جو کہ دیکھنے میں سراسر مسلمانوں کے خلاف تھی ہر سب سے زیادہ مسلمان اسی غزوہ سے ہوئے؟ اور بہت ہیں

محمد صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کا لقب رحمت للعالمین تھا۔ دونوں واقعات میں وہ نادانوں کو سمجھانے گئے تھے وہ کسی صورت بدلہ نہیں لے سکتے تھے۔
یہ تو ایسے ہی ہوا جیسے آپ کہیں کہ آپ نے ایک سالہ بچے کو گود کھلایا اور اس نے آپ کی گود گیلی کر دی اب آپ نے بدلہ نہیں لیا بلکہ معاف کر دیا ہے۔
ایک شخص نے آپ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کو ایک درخت کے نیچے سوتا پایا تو تلوار نکال کر کہا کہ آپ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کو کون بچائے گا آپ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے کہا اللہ اس کے ہاتھ سے تلوار گر گئی آپ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے تلوار اٹھا کر پوچھا اب بتاؤ تمہیں کون بچائے گا اس سے کوئی جواب بن نہ پڑا تو آپ نے اس کو معاف کر دیا۔

فتح مکہ پر بھی سب کو عام معافی دی گئی۔ خیبر کے قلعوں پر قبضے کے وقت بھی۔

جہاں جہاں آپ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے دشمنوں پر قابو پا لیا ان کو معاف کر دیا اس سے پہلے حکم یہی تھا کہ کافروں کو قتل کرو اور اگر قابو پا لو اور وہ معافی پکاریں تو معاف کر دو۔
 

ظفر احمد

محفلین
میں آپکو مورد الظام نہیں ٹھہرا رہا۔
خیر دوسری بات کرتے ہیں۔ ابھی تک آپ سے صحیح تعارف نہیں ہوا صرف اتنا ہی پتہ چلا کہ موصوف بد تمیز ہیں؟ :lol: کچھ اپنی تعریف میں کہنا پسند فرمائیں گے؟
 

بدتمیز

محفلین
تعریف اس خدا کی جس نے ۔۔۔۔۔۔۔ بنائی

کہیئے کچھ یاد آیا؟ :twisted: قدیر کو آگے بہت آگ لگی ہوئی تھی کہ ہم نے اس کے تھریڈ کا ستیاناس کر دیا ہوا ہے۔ ویسے بھی ہم لوگ قدیر کا انٹرویو کر رہے تھے ایک دوسرے کا نہیں :p
 

ظفر احمد

محفلین
بدتمیز نے کہا:
تعریف اس خدا کی جس نے ۔۔۔۔۔۔۔ بنائی
کہیئے کچھ یاد آیا؟ :twisted: قدیر کو آگے بہت آگ لگی ہوئی تھی کہ ہم نے اس کے تھریڈ کا ستیاناس کر دیا ہوا ہے۔ ویسے بھی ہم لوگ قدیر کا انٹرویو کر رہے تھے ایک دوسرے کا نہیں :p

یہ تھریڈ تو صرف قدیر، بدتمیز اور ظفر کے گرد ہی گومتا نظر آ رہا ہے۔ کسی اور نے ابھی تک اس میں حصہ نہیں لیا شاید سب قدیر سے خفا ہیں یا ان کے بارے میں کچھ جاننا ہی نہیں چاہتے؟ افتخار راجہ بھی غائب ہو گئے؟
 

بدتمیز

محفلین
zafar نے کہا:
بدتمیز نے کہا:
تعریف اس خدا کی جس نے ۔۔۔۔۔۔۔ بنائی
کہیئے کچھ یاد آیا؟ :twisted: قدیر کو آگے بہت آگ لگی ہوئی تھی کہ ہم نے اس کے تھریڈ کا ستیاناس کر دیا ہوا ہے۔ ویسے بھی ہم لوگ قدیر کا انٹرویو کر رہے تھے ایک دوسرے کا نہیں :p

یہ تھریڈ تو صرف قدیر، بدتمیز اور ظفر کے گرد ہی گومتا نظر آ رہا ہے۔ کسی اور نے ابھی تک اس میں حصہ نہیں لیا شاید سب قدیر سے خفا ہیں یا ان کے بارے میں کچھ جاننا ہی نہیں چاہتے؟ افتخار راجہ بھی غائب ہو گئے؟

یہ تھریڈ ہمارے ہی گرد گھوم رہا ہے لیکن اس کے statistics دیکھئے لگ پتہ جائے گا کہ لوگوں کو قدیر کے بارے جاننے اور ہماری بک بک کو پڑھنے میں کتنی دلچسپی ہے۔ اصل میں وہ بدتمیزی سے گھبرا گئے ہوئے ہیں۔
 

ظفر احمد

محفلین
بدتمیز نے کہا:
یہ تھریڈ ہمارے ہی گرد گھوم رہا ہے لیکن اس کے statistics دیکھئے لگ پتہ جائے گا کہ لوگوں کو قدیر کے بارے جاننے اور ہماری بک بک کو پڑھنے میں کتنی دلچسپی ہے۔ اصل میں وہ بدتمیزی سے گھبرا گئے ہوئے ہیں۔

جی بظاہر تو ایسا ہی لگتا ہے پر! یہ افتخار راجہ کیوں غائب ہیں؟ اور یہ بک بک آپکی ہوگی میری نہیں:lol: کیوں کہ میں بک بک نہیں کرتا ؟ :lol: جو کرتا ہوں وہ بتائونگا نہیں؟
 

بدتمیز

محفلین
zafar نے کہا:
بدتمیز نے کہا:
یہ تھریڈ ہمارے ہی گرد گھوم رہا ہے لیکن اس کے statistics دیکھئے لگ پتہ جائے گا کہ لوگوں کو قدیر کے بارے جاننے اور ہماری بک بک کو پڑھنے میں کتنی دلچسپی ہے۔ اصل میں وہ بدتمیزی سے گھبرا گئے ہوئے ہیں۔

جی بظاہر تو ایسا ہی لگتا ہے پر! یہ افتخار راجہ کیوں غائب ہیں؟ اور یہ بک بک آپکی ہوگی میری نہیں:lol: کیوں کہ میں بک بک نہیں کرتا ؟ :lol: جو کرتا ہوں وہ بتائونگا نہیں؟

بتائیے گا بھی نہیں کیونکہ انٹرویو قدیر کا ہے آپکا نہیں ۔ :p راجہ صاحب پہلے بھی کم کم ہی آتے تھے قدیر ہی اس پر کچھ روشنی ڈال سکے گا۔ محفل پر بچے اکثر بڑوں کو ناراض کر دیتے ہیں۔ :p اس لئے قدیر اور افتخار راجہ دونوں غائب تھے۔ قدیر کو تو میں ڈھونڈ لایا راجہ صاحب سے علیک سلیک نہیں ورنہ ان کو بھی کھینچ لاتا
 
کیفیت
مزید جوابات کے لیے دستیاب نہیں
Top