کیا محفل جمود کا شکار ہے ؟

اتنا لمبا مضمون باندھ دیا اآپ نے اس بات پر جس کا سارے فسانے میں ذکر بہت سرسری تھا ، اس پر یہ غزل سونے پر سہاگہ :)
شاہ جی غزل کا ایک آدھ شعر متعلقہ تھا لیکن پوری غزل پڑھتے ہوئے سمجھ نہیں آئی کیا چھوڑوں کیا لکھوں۔
آپ نے ایک بار پہلے بھی " سطحیت " پر احتجاج فرمایا تھا جس کا میں نے جواب نہیں دیا اس بار پھر آپ وہی بات لے آئے مگر آپ ہی کی طرح بہت سے " انٹلیکچوئیل محفلین " اسے انا کی جنگ مان کر اس کا بہت اہم نکتہ بھول رہے ہیں کہ بات اپنا حصہ ڈالنے کی نہیں بات " ربط " کی ہو رہی ہے جس لیول پر آپ اور دیگر کئی محفلین اسے لے گئے ہیں بات اس لیول کی ہے ہی نہیں :) ۔
شاہ جی میرا شدید احتجاج ریکارڈ کر لیں اس بات پر۔ آپ ہی کی طرح سے اگر آپ نے مجھے انٹلیکچوئل گردانا ہے۔ تو یہ آپ نے ظلم کیا ہے۔ ہم نے بارہا اپنی کم علمی، بے مائیگی، کند ذہنیت کا ڈھول سر عام پیٹا ہے۔
دوم جنہیں آپ یہ ارشاد فرما رہی ہیں۔ انہیں براہ راست کہہ دیں تو بہتر ہے ہم کشمیر بالکل نہ بننا چاہیں گے۔ سوم کے انا کی جنگ بنانے والے پر ہماری طرف سے بھی لعنت۔ ہم نے یہ مضمون قطعی طور پر حملہ آور ہونے، علم جھاڑنے یا دفاعی مقصد کے لیے نہیں باندھا۔ ہم نے پہلی گزارش کی جی میں آئی کہے دے رہے کجا کسی کو پسند آئے نہ آئے۔
کھیل کا میدان ہو یا تعلیم کا ذہنی تسلی اسی " ربط " کی محتاج ہوتی ہے اور اگر وہ ربط لفظوں کا علم کا یا رفتار کا متٖقاضی ہے تو ان کے بغیر ربط ممکن ہی نہیں اس لئے خواہ لاکھوں دھاگے کھول لیے جائیں مگر مجھے پتہ ہے کس کا کیا رسپانس ہوگا ( جی سب کے بارے میں اتنا تو جانتی ہی ہوں ) یوں سمجھ لیجیے کہ ذوق کو جس چیلینج کی تلاش ہے وہ نہیں ہے ( ذوق تسلی سے آگے کمند ڈالنا چاہتا ہے ) اب اگر اس کی کوئی سزا ہے تو ضرور تجویز کیجیے اپنے ججمینٹل رائے نامے کے بعد :) :)
شاہ فقیر کا کند ذہن جہاں تک سمجھ پایا ہے۔ یہ مسۂلہ آپ کو ذاتی حیثیت میں در پیش ہو سکتا ہے۔ عمومی اعتبار سے اس کے اطلاق پر ہم خاموش ہیں۔ فلسفیان و دانشوران محفل ہی اس پر ارشاد فرما سکتے ہیں۔
ہم بہر حال معافی کے طلب گار ہیں۔ جیسا قبلہ چوہدری صاحب نے ارشاد فرمایا تھا بات طعن و مینڑے تک نہ پہنچ جائے۔
 
محفل واقعی جمود کا شکار ہے
وہی جگت بازی وہی بے شاعری وہی تصاویر کوئی نئی بات نہیں ۔ حتی کہ وہی پرانی گھسی پٹی سیکولر بازی
 

جاسمن

لائبریرین
ابھی صرف پہلی پوسٹ پڑھی ہے۔
بالکل درست عبدالقیوم بھائی۔
البتہ میری خریدی کتابوں میں صرف ایک میں نے اپنے لیے لی ہے۔وہ بھی عمرانیات کی انگریزی میں۔باقی بچوں کی اتنی بڑی فہرست ہوتی ہے کہ ہمارے لیے گنجائش نشتہ۔
باقی پھر پڑھوں گی۔دلچسپ موضوع ہے۔
جزاک اللہ۔سب کو جگانے کے لیے۔
 

صائمہ شاہ

محفلین
شاہ جی میرا شدید احتجاج ریکارڈ کر لیں اس بات پر۔ آپ ہی کی طرح سے اگر آپ نے مجھے انٹلیکچوئل گردانا ہے۔ تو یہ آپ نے ظلم کیا ہے۔ ہم نے بارہا اپنی کم علمی، بے مائیگی، کند ذہنیت کا ڈھول سر عام پیٹا ہے۔
دوم جنہیں آپ یہ ارشاد فرما رہی ہیں۔ انہیں براہ راست کہہ دیں تو بہتر ہے ہم کشمیر بالکل نہ بننا چاہیں گے۔ سوم کے انا کی جنگ بنانے والے پر ہماری طرف سے بھی لعنت۔ ہم نے یہ مضمون قطعی طور پر حملہ آور ہونے، علم جھاڑنے یا دفاعی مقصد کے لیے نہیں باندھا۔ ہم نے پہلی گزارش کی جی میں آئی کہے دے رہے کجا کسی کو پسند آئے نہ آئے۔
مطمئن رہیے میں نے آپ کو ہرگز انٹلیکچوئیل نہیں کہا :) آپ میرے Sarcasm کو بالکل نہیں سمجھے :) :) اب شائد ربط کا نہ پیدا ہونا آپ کو سمجھ آیا ہو :) اور اگر اب بھی نہیں آیا تو اللہ ہی مالک ہے ۔
 

صائمہ شاہ

محفلین
شاہ فقیر کا کند ذہن جہاں تک سمجھ پایا ہے۔ یہ مسۂلہ آپ کو ذاتی حیثیت میں در پیش ہو سکتا ہے۔ عمومی اعتبار سے اس کے اطلاق پر ہم خاموش ہیں۔ فلسفیان و دانشوران محفل ہی اس پر ارشاد فرما سکتے ہیں۔
ہم بہر حال معافی کے طلب گار ہیں۔ جیسا قبلہ چوہدری صاحب نے ارشاد فرمایا تھا بات طعن و مینڑے تک نہ پہنچ جائے۔
میں سوشل ویب سائٹس کی سوشلائزنگ کو مسئلہ نہیں بناتی سوشلائزنگ کے لئے رئیل لائف اور رئیل لوگ کافی ہیں میرے لئے :) اس لئے اس پر کسی بھی خود ساختہ دانشور یا فلاسفر کا ارشاد بےمعنی ہے باقی بات صرف اتنی ہے کہ آپ بات سمجھے ہی نہیں ورنہ مجھے یہ وضاحتی نوٹ نہ لکھنا پڑتا :) :) کیا فائدہ ایسی گفتگو کا جس کے بعد دس وضاحتی جواب دینے پڑیں :) ۔
 
جمود کی جو بات کری تو نے ہم نشیں، اک تیر مرے سینے میں مارا کہ ہائے ہائے۔۔۔۔۔بات یہ ہے کہ جن ارکان کے ساتھ گھمسان کا رن رہتا تھا، نوک جھونک، جھپٹنا پلٹنا، پلٹ کر جھپٹنا رہتا تھا، وہ رخصت ہوئے یا یادَ الٰہی میں بقیہ زندگی بسر کرنے لگے۔۔۔وہ مضحکہ خیزیاں ، اشتعال انگیزیاں،نہ رہیں وہ ترک تازیاں نہ رہیں ،نہ وہ غزنوی میں تڑپ رہی نہ وہ خم ہے زلفِ ایاز میں۔۔۔۔ثابت ہوا کہ ایک ہنگامے پہ موقوف تھی گھر کی رونق۔ چنانچہ مجنوں جو مرکھپ گئے ہیں تو جنگل اداس ہے۔۔۔
مری محفل سے نہ ہو دور ایک پل کے لئے
ترا وجود ہے لازم مری گجل کے لئے۔:mrgreen:
 
آخری تدوین:

عثمان

محفلین
جمود کی جو بات کری تو نے ہم نشیں، اک تیر مرے سینے میں مارا کہ ہائے ہائے۔۔۔۔۔بات یہ ہے کہ جن ارکان کے ساتھ گھمسان کا رن رہتا تھا، نوک جھونک، جھپٹنا پلٹنا، پلٹ کر جھپٹنا رہتا تھا، وہ رخصت ہوئے یا یادَ الٰہی میں بقیہ زندگی بسر کرنے لگے۔۔۔وہ مضحکہ خیزیاں ، اشتعال انگیزیاں،نہ رہیں وہ ترک تازیاں نہ رہیں ،نہ وہ غزنوی میں تڑپ رہی نہ وہ خم ہے زلفِ ایاز میں۔۔۔۔ثابت ہوا کہ ایک ہنگامے پہ موقوف تھی گھر کی رونق۔ چنانچہ مجنوں جو مرکھپ گئے ہیں تو جنگل اداس ہے۔۔۔
مری محفل سے نہ ہو دور ایک پل کے لئے
ترا وجود ہے لازم مری گجل کے لئے۔۔۔۔
شکر ہے خدا کا کہ جمود تو ایک طرف آپ کی طرف سے سکوت تو ٹوٹا۔ :)
 

عباس اعوان

محفلین
صاحبانِ قدردان !
سینکڑوں مراسلے ہو چکے، تمام تر وجوہات پر بھی سیر حاصل گفتگو ہو چکی۔
میرے نزدیک اس جمود کی ایک وجہ (شاعری کو چھوڑ کر) content creators کا نہ ہونا ہے۔ اگر آپ پہلے کی لڑیاں کھول کر دیکھیں تو ایسی ایسی لڑیاں اتنے خوبصورت موضوعات پر دکھائی دیں کہ آپ عصرِ حاضر میں اردو محفل کو اردو ادب کا نہایت عمدہ سرمایہ قرار دیں(سرگزشت، سوانح اور مزاح والی لڑیاں چند مثالیں ہیں)۔ مہدی نقوی حجاز محترم استاد آسی صاحب، م۔م مغل اور ان جیسے بہت سے دیگر لوگ اصلی content تخلیق کرتے تھے اور محفل کا اصلی مقصد بھی پورا ہوتا تھا۔ ان جیسے تمام حضرات کا محفل سے کنارہ کش ہونے پر ہمیں کوئی اعتراض یا گلہ نہیں۔گردشِ دوراں سے انساں کے لیے ایسی عدیم الفرصتی کے اسباب پیدا ہوتے رہتے ہیں۔میں خود بھی اپنے دوسرے ممالک کے سفرنامے یہاں لکھ سکتا ہوں، ٹریل بائکنگ کی روداد، تصاویر، مختلف ممالک کے کھانے، ان کی تصاویرا ور ان پر آراء وغیرہ وغیرہ۔ بات وہیں آ جاتی ہے کہ :
مگر اس میں پڑتی ہے محنت زیادہ
بس اسی عدم فرصت کی وجہ سے ہم صبح سے شام تک محفل پر لاگ ان تو رہتے ہیں، وقتاً فوقتاً جھاتی بھی مارتے رہتے ہیں، کبھی ہلکا سا تبصرہ بھی کر دیا لیکن کچھ لکھنے کی فرصت ہمیں نہیں اور نہ ہی یارا۔
اب زیادہ تر تصاویر اور لطائف ہی محفل پر شئیر ہوتے ہیں اور اسی وجہ سے جمود بھی ہے۔
والسلام،
 

عباس اعوان

محفلین

وجی

لائبریرین
وجی پائین آپ نے تو تراہ ہی نکال دیا ہے۔ دعا کے لیے جائے نماز میں بچھا لیتا ہوں، آپ محفلین کو سوچ و فکر یا اس جمود کو توڑنے والی کسی تحریر کی ابتداء کریں۔ آپ کی جانب سے کوئی بھی نئی لڑی ارسال ہوئے بھی دو سال سے زائد کا عرصہ بیت چکا ہے اور آپ ماشااللہ سے پرانے اور سیزنل محفلین ہیں۔
:bighug: جو حکم سرکار مگر کچھ دنوں کی مہلت دے دیں تو بندہ بہت خوش ہوجائے گا :dancing:
:timeout:کافی سارے کاموں میں بندہ مصروف ہے :atwitsend:بس کچھ نہ پوچھیے گا :rollingeyes:
 
مطمئن رہیے میں نے آپ کو ہرگز انٹلیکچوئیل نہیں کہا :) آپ میرے Sarcasm کو بالکل نہیں سمجھے :) :) اب شائد ربط کا نہ پیدا ہونا آپ کو سمجھ آیا ہو :) اور اگر اب بھی نہیں آیا تو اللہ ہی مالک ہے ۔
میں سوشل ویب سائٹس کی سوشلائزنگ کو مسئلہ نہیں بناتی سوشلائزنگ کے لئے رئیل لائف اور رئیل لوگ کافی ہیں میرے لئے :) اس لئے اس پر کسی بھی خود ساختہ دانشور یا فلاسفر کا ارشاد بےمعنی ہے باقی بات صرف اتنی ہے کہ آپ بات سمجھے ہی نہیں ورنہ مجھے یہ وضاحتی نوٹ نہ لکھنا پڑتا :) :) کیا فائدہ ایسی گفتگو کا جس کے بعد دس وضاحتی جواب دینے پڑیں :) ۔
شاہ جی اس پر مجھے ایک شعر یاد آیا لیکن عادتا پوری غزل ہی عرض کروں گا۔۔۔۔

پریشاں ہوں پرانا یار گم ہے
غموں کی بھیڑ میں غمخوار گم ہے

یہاں انبار ہیں کار جہاں کے
وہاں میرا شریک کار گم ہے

سوا نیزے پہ سورج آ گیا ہے
مگر سایہ پس دیوار گم ہے

کوئی زیر زمیں سویا ہوا ہے
کوئی ساتھی سمندر پار گم ہے

بڑی بے ربط ہوتی جا رہی ہے
کہانی کا کوئی کردار گم ہے

فغاں رفتگاں آئی ہوئی ہے
مگر میرا علمبردار گم ہے
 

جاسمن

لائبریرین
لفظ فعال محترمہ@حمیرا عدنان کی جملہ خصوصیات کا پوری طرح احاطہ نہیں کر پاتا ورنہ جس سیمابی صفت کی یہ مالک ہیں "متحرک" بھی ان کے سامنے "ساکن" سا لگتا ہے
ہاہاہاہا۔بالکل ٹھیک کہا۔ میرے خیالات بھی حمیرا کے بارے میں یہی ہیں۔
 

جاسمن

لائبریرین
متفق وغیرہ قبلہ بات تو سچ ہے مگر رسوائی کی نہیں ہے۔ کسی دور میں کچھ نہ کچھ سوجھتا رہتا تھا۔ پھر یوں ہوا کہ ہم نے نوکری شروع کر دی۔ بھلا ہو اس کارپوریٹ سیکٹر کا وہ درگت بنائی کہ ساری کی ساری کریٹیوٹی نکل گئی۔ کس راستے سےیہ تاحال معمہ ہے۔ سائنسدان تحقیق میں لگے ہیں۔ پھر جب اپنی ذات شدید بور ہونا شروع ہوگئی تو محفل ہاتھ لگی سوچا یہاں پڑھے لگے بھلے مانس (بن مانس بالکل نہ سمجھا جائے) لوگ ہیں کچھ ان سے سیکھتے ہیں۔ جو آتا تھا اس سے بھی توبہ کی بھائی مہربانی تیری ہتھ کڈ۔ باقی روزگار زندگی اور ملکی حالات اس بات کی اجازت نہیں دے رہے کہ کچھ نیا کیا جائے۔ ہمیں پہلے ہی موجودہ نظام کے بقا کی فکر لاحق ہے۔ ایسے میں سردیوں کی ابتدا۔ لو بھئی جو چیزیں باہر آیا چاہتی تھیں وہ اور زیر زمین چلی گئی ہیں۔ اب چڑی بچاری کی کرے ٹھنڈا پانی پی مرے۔ خیر حالت اور حالات ابھی ایک سنگم پہ نہیں ہیں۔ جب دونوں نہر والے پل پہ ملیں گے تو پھر ان شاء اللہ کچھ نہ کچھ نیا تخلیق ہو جائے۔ بہر حال ہم بھی اس سوگ ، فوگ یا سموگ کے متاثرین میں سے ہیں جن کا ترا نکلنے پر حکومت کی جانب سے کسی الاؤنس کا اعلان نہیں ہوتا۔ خیر ،کوئی نہیں، آئے گا ، اپنا بھی ایک دن آئے گا۔ جب حکومت کو یہ اقدام کرنا پڑے گا۔ تب تک کے لیے ہم کسی نئے|نئی ایشل خانم کے منتظر رہتے ہیں۔ کوئی ہنگامہ ہی برپا ہو تو ہو۔ ناجانے کیوں اتنے شدید فعال محفلین کو معطل کر دیا جاتا ہے۔ اور نہیں تو سردیاں تو گزر ہی جاتی۔
ہاہاہاہا۔زبردست۔
 

زبیر مرزا

محفلین
جمود کی جو بات کری تو نے ہم نشیں، اک تیر مرے سینے میں مارا کہ ہائے ہائے۔۔۔۔۔بات یہ ہے کہ جن ارکان کے ساتھ گھمسان کا رن رہتا تھا، نوک جھونک، جھپٹنا پلٹنا، پلٹ کر جھپٹنا رہتا تھا، وہ رخصت ہوئے یا یادَ الٰہی میں بقیہ زندگی بسر کرنے لگے۔۔۔وہ مضحکہ خیزیاں ، اشتعال انگیزیاں،نہ رہیں وہ ترک تازیاں نہ رہیں ،نہ وہ غزنوی میں تڑپ رہی نہ وہ خم ہے زلفِ ایاز میں۔۔۔۔ثابت ہوا کہ ایک ہنگامے پہ موقوف تھی گھر کی رونق۔ چنانچہ مجنوں جو مرکھپ گئے ہیں تو جنگل اداس ہے۔۔۔
مری محفل سے نہ ہو دور ایک پل کے لئے
ترا وجود ہے لازم مری گجل کے لئے۔:mrgreen:
ہم بھی وہی غزنوی کی زُلف کا خم دیکھنے چلے آتے ہیں تڑپ تو فیس بُک پہ نظرآجاتی ہے:)
 

الشفاء

لائبریرین
Top