مہدی نقوی حجاز
محفلین
اگر تو اصلی والے قائد (قائد اعظم) ہیں تو پھر دل و جان سے ان کی ہیبت کو سلام
اور اگر یہ بھائی والے قائد ہیں تو پھر بھی سلام کہ
میرا اصول ہے پہلے سلام کرتا ہوں
جناب ہم کسی کو جو اعظم و عظیم نہ ہو قائد نہیں مانتے۔
اگر تو اصلی والے قائد (قائد اعظم) ہیں تو پھر دل و جان سے ان کی ہیبت کو سلام
اور اگر یہ بھائی والے قائد ہیں تو پھر بھی سلام کہ
میرا اصول ہے پہلے سلام کرتا ہوں
جناب ہم کسی کو جو اعظم و عظیم نہ ہو قائد نہیں مانتے۔
مطلب میری اپنی پہنچ سے ہی دور رکھوانے والے ہو!!!!!یہ وہ والی ناک ہے جو آشوب کے ساتھ ناک کا لاحقہ لگانے سے بنتی ہیں۔ اسی لئے کبھی کبھی لاحق بھی ہو جاتی ہے۔ سو احتیاط ضروری ہے اور بچوں کی پہنچ سے دور رکھیں۔
ویسےحضرت آپ بھی نا کمال کرتے ہیں..................
اگلی سٹیٹمنٹ یہ نہ آ جائے کہیں آپ کی طرف سے ، کہ
’’محبت ایک واٹر کولر ہے‘‘
یا
محبت ایک کاکروچ ہے................
یا
محبت دہی بھلے کی پلیٹ ہے
یا
محبت ایک بلیڈ ہے
یا
محبت خرادیے کی دکان کے باہر لگا بورڈ ہے...........
.
.
کون؟ چولہا نہیں جلے گا؟؟؟؟؟بھائی یہ وہ والا شاپر ہے۔۔۔ ۔جس کو پانی سے بھر لو۔۔۔ ۔اور چولہے پر کرو تو وہ نہیں جلنے کا۔۔۔ ۔۔۔ ۔قسم سے
۔حکایتوں کے تئے پانچے کا لنک؟کوئی نہیں اگر ۔۔۔ ۔۔۔ ۔حکایتوں کے تئے پانچے کے لئے مہینوں انتظار کیا وہاں اس شاپر اور محبت کے فلسفے کے لئے بھی انتظار کر لیں گے۔۔۔ ۔
ہاں جلدی مکمل کرنا میں نیا دھاگہ شروع کروں گا!!!!
شاپر تو الجھنوں سے بچاتا ہےمعذرت کے ساتھ۔۔۔ شاپر اک پرندہ، بکرا اور بکری نہیں ہوسکتا۔۔۔ نہ اک معمہ ہو سکتا ہے۔۔۔ شاپر تو الجھنوں سے بچاتا ہے۔۔۔ ۔
ہاں آدمی شاپر ہوسکتا ہے۔۔۔ عورت شاپر ہوسکتی ہے۔۔۔
اتنے مشکل سوالات جواب دینے والی کی صحت کے لیے مضر ہیں!شاپر تو الجھنوں سے بچاتا ہے
کیسے؟
مضر ہونے نہیں چاہئیں۔۔۔اتنے مشکل سوالات جواب دینے والی کی صحت کے لیے مضر ہیں!
ٹھیک ہے موصوفہ آپ ڈٹی رہیے۔ جواب بھی مل جائے گا۔مضر ہونے نہیں چاہئیں۔۔۔
کہے دیتے ہیں ہمیں ہر صورت جواب چاہیے بس ۔۔۔
ذرا دھیرج بھریے۔۔۔ ابھی تو چند ثانیے ہی بیتے ہیں۔۔۔ رفتہ رفتہ سمجھیے گا ان باتوں کو۔۔۔ کہ یکلخت سمجھنے سے سمجھ بالکل بھی جا سکتی ہے۔۔۔شاپر تو الجھنوں سے بچاتا ہے
کیسے؟
کیونکہ آپ بہت اعلٰی پائے کے شاپر ہیں اس لیئے آپ کی بات مان لیتے ہیںذرا دھیرج بھریے۔۔۔ ابھی تو چند ثانیے ہی بیتے ہیں۔۔۔ رفتہ رفتہ سمجھیے گا ان باتوں کا۔۔۔ کہ یکلخت سمجھنے سے سمجھ بالکل بھی جا سکتی ہے۔۔۔
ذرا دھیرج بھریے۔۔۔ ابھی تو چند ثانیے ہی بیتے ہیں۔۔۔ رفتہ رفتہ سمجھیے گا ان باتوں کا۔۔۔ کہ یکلخت سمجھنے سے سمجھ بالکل بھی جا سکتی ہے۔۔۔
یہ لیں جی نمبر ایک۔حکایتوں کے تئے پانچے کا لنک؟
عشق و محبت احساس کی شدت کے ایسے دو درجے ہیں ۔ جو اپنے جذبات اور محسوسات کے اظہار کے لیئے ان دونوں میں سے ایک کا انتخاب اپنی عقل و شعور کے مطابق کرتے ہیں ۔ اور عقل و شعور کے معیار پر منحصر ہے کہ وہ ان محسوسات اور جذبات کے اظہار کے لیئے حقائق کی حدوں میں رہتا ہے یا پھر اس سے ماوراء ہوجاتا ہے ۔ اس کے لیئے ایک چھوٹی سی مثال پیش ہے ۔
ایک شخص کو معلوم ہوتا ہے اس کا محبوب آج اس گلی سے گذرے گا ۔
وہ صبح کو ہی گلی میں اس کی راہ میں دید بچھا کر بیٹھ جاتا ہے ۔ صبح ہوتی ہے ، دوپہر ہوتی ہے ، سہ پہر ہوتی ہے ، شام ہوجاتی ہے ، حتیٰ کہ رات ہوجاتی ہے ۔ مگر اس کا محبوب نہیں آتا ۔ ناچار وہ شخص مایوس ہوکر گھر لوٹ جاتا ہے ۔ " یہ محبت ہے " ۔
ایک شخص کو معلوم ہوتا ہے اس کا محبوب آج اس گلی سے گذرے گا ۔
وہ صبح کو ہی گلی میں اس کی راہ میں دید بچھا کر بیٹھ جاتا ہے ۔ صبح ہوتی ہے ، دوپہر ہوتی ہے ، سہ پہر ہوتی ہے ، شام ہوجاتی ہے ، حتیٰ کہ رات ہوجاتی ہے ۔اس کا محبوب نہیں آتا ۔ مگر وہ وہاں سے نہیں اُٹھتا کہ جب تک محبوب کا دیدار نہیں ہوگا ۔ وہ یہاں سے نہیں ہٹے گا ۔ " یہ عشق ہے " ۔
صیاد بھیا کو بھی تو قابو کرنا ہے نا آخریہ لیں جی نمبر ایک
http://www.urduweb.org/mehfil/threads/حکایات-نیرنگ.55309/
اور یہ رہا نمبر دو
http://www.urduweb.org/mehfil/tags/نیرنگ کے قلم سے/page-2
اور ایک بھلا مشورہ ہے کہ یہ نیرنگ خیال بھیا کے فلسفوں سے جتنا ہو سکے اتنا بچا جائے۔۔۔ ۔
کیونکہ اس صیاد کے دام میں آنے والے کا بچ نکلنا مشکل ہے ۔۔۔ ۔۔۔ ۔
کوشش بھی نہ کیجیے گا۔۔۔صیاد بھیا کو بھی تو قابو کرنا ہے نا آخر